網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   15


大宅

積分: 1028


1#
發表於 15-10-25 17:06 |只看該作者
淘了多年,未試過淘傢俬,今次買了 書檯, 24公斤,116*64*13CM,收127人仔,今天拍傢俬,再用增益落貨到香港。試下係唔係大家所講.......


男爵府

積分: 8407


2#
發表於 15-10-25 18:36 |只看該作者

引用:淘了多年,未試過淘傢俬,今次買了 書檯,

原帖由 ling0217 於 15-10-25 發表
淘了多年,未試過淘傢俬,今次買了 書檯, 24公斤,116*64*13CM,收127人仔,今天拍傢俬,再用增益落貨到 ...
我都未敢淘傢俬!希望你收到貨之後上來 share 下!


男爵府

積分: 8407


3#
發表於 15-10-25 18:37 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

增益係唔係送埋上樓?


大宅

積分: 1028


4#
發表於 15-10-25 18:50 |只看該作者

引用:增益係唔係送埋上樓?

原帖由 manman66 於 15-10-25 發表
增益係唔係送埋上樓?
佢話上樓,到時收貨話您知。



大宅

積分: 1723


5#
發表於 15-10-25 21:39 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

比現金定淘寶比?
點知有冇入倉?


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


6#
發表於 15-10-25 21:54 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

等你分享


伯爵府

積分: 18963


7#
發表於 15-10-25 21:56 |只看該作者

引用:淘了多年,未試過淘傢俬,今次買了 書檯,

原帖由 ling0217 於 15-10-25 發表
淘了多年,未試過淘傢俬,今次買了 書檯, 24公斤,116*64*13CM,收127人仔,今天拍傢俬,再用增益落貨到 ...
可否講個程序來了解下,其實點用它來運傢俬


大宅

積分: 2607


8#
發表於 15-10-26 18:04 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

等分享x2

鵝要健康


子爵府

積分: 10459


9#
發表於 15-10-26 18:12 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

用左2次,增益係唔錯,好滿意 。


珍珠宮

積分: 45021


10#
發表於 15-10-26 18:23 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

我都想淘書枱,請問有無link?


大宅

積分: 1028


11#
發表於 15-10-27 00:28 |只看該作者

引用:比現金定淘寶比

原帖由 cl060779 於 15-10-25 發表
比現金定淘寶比?
點知有冇入倉?
用支付寶 pps比錢,在查看物流便見到情況,並且通知增益,比埋物流號碼佢……


大宅

積分: 1028


12#
發表於 15-10-27 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ling0217 於 15-10-25 發表淘

原帖由 sn0629 於 15-10-25 發表
可否講個程序來了解下,其實點用它來運傢俬
程序如下:
~我先問傢俬店,件貨尺寸及重量
~我send比物流公司問點計?是計重量?或是尺寸?
~物流告訴我價錢
~拍傢俬,通知佢我收貨地址資料(當然要跟物流公司指示,詳情可到佢地店舖)
~等傢俬店給我物流號碼,然後send比物流公司
~跟著……等……


大宅

積分: 1028


13#
發表於 15-10-27 00:36 |只看該作者

引用:我都想淘書枱,請問有無link

原帖由 yiu_mimi 於 15-10-26 發表
我都想淘書枱,請問有無link?
潮土简约现代电脑桌家用台式书柜小书桌书架组合简易办公桌写字台 http://a.m.taobao.com/i38723616830.htm?ttid=600000@taobao_android_5.0.0

點評

yiu_mimi    發表於 15-10-30 12:09


大宅

積分: 1028


14#
發表於 15-10-27 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ling0217 於 15-10-25 發表淘

原帖由 manman66 於 15-10-25 發表
我都未敢淘傢俬!希望你收到貨之後上來 share 下!
淘張平平地書檯,輸晒也是幾百


大宅

積分: 2441


15#
發表於 15-10-27 01:49 |只看該作者

回覆:今次試淘書檯,有人教用增益落

我用左幾次增益,幾次都好好




大宅

積分: 2178


16#
發表於 15-10-27 09:06 |只看該作者
Riceymama 發表於 15-10-27 01:49
我用左幾次增益,幾次都好好
我第一次用,有貨在運送途中, 請問是否旺旺告知增益有關運單號? 幾時告知呢? 每件貨到, 還是全部到齊才通知? 他們會報每件貨重量, 還是全部一起計?


男爵府

積分: 6249


17#
發表於 15-10-27 10:15 |只看該作者
bbcc2014 發表於 15-10-27 09:06
我第一次用,有貨在運送途中, 請問是否旺旺告知增益有關運單號? 幾時告知呢? 每件貨到, 還是全部到齊才通知? ...
知道運單號,我就SEND比佢,我120KG,沒有逐件告知重量,只告訴我沒有計體積重,不過我之前沒有看清楚,我過100KG,3.5/KG,所以計番有$30多,可能送上門費,我到付港幣


大宅

積分: 2178


18#
發表於 15-10-27 10:25 |只看該作者
poohpoohyung 發表於 15-10-27 10:15
知道運單號,我就SEND比佢,我120KG,沒有逐件告知重量,只告訴我沒有計體積重,不過我之前沒有看清楚,我過100KG ...
可全部到付港幣? 還是只是20元港幣上門收? 他真是送上樓嗎? 我買了櫃也很重呢


象牙宮

積分: 239699


19#
發表於 15-10-27 10:31 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 15-10-27 10:31 編輯
ling0217 發表於 15-10-27 00:36
潮土简约现代电脑桌家用台式书柜小书桌书架组合简易办公桌写字台 http://a.m.taobao.com/i38723616830.htm? ...

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


象牙宮

積分: 239699


20#
發表於 15-10-27 10:33 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 15-10-27 10:36 編輯

我淘的.安裝好易.
書架.. 放左/ 放右 自己決定.
** 我再加 keyboard (加費用)



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo