自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9397


1#
發表於 08-7-30 14:10 |只看該作者
我想買d保健品俾我媽咪吃.佢成日都瞓得唔好,又成日覺得累,同個人又瘦.所以,想買d冬蟲夏草膠囊俾佢試下得唔得.各位有冇試過吃過?有冇用?邊個牌子好?洐生好唔好?定位元堂好呀?Thanks a lot!!


侯爵府

積分: 24800


2#
發表於 08-7-30 15:49 |只看該作者
我家姐有食開話 "綠養坊" 幾好, 上星期華潤堂做緊特價.
http://www.nutrigreen.com.hk/firstpage.html


原文章由 SkyTracy 於 08-7-30 14:10 發表
我想買d保健品俾我媽咪吃.佢成日都瞓得唔好,又成日覺得累,同個人又瘦.所以,想買d冬蟲夏草膠囊俾佢試下得唔得.各位有冇試過吃過?有冇用?邊個牌子好?洐生好唔好?定位元堂好呀?Thanks a lot!! ...


子爵府

積分: 11940


3#
發表於 08-7-30 16:58 |只看該作者
試過極品,余仁生同冠軍,冠軍最好,余仁生又貴又無效.冠軍係有條真虫草响包裝度果隻,另一隻無試過.
不過,唔同人可能效果唔一樣,要自己試過先知.
我阿媽話用d藍棗圓肉加雞旦煲嚟飲,都會好好瞓,不妨試下.

原文章由 SkyTracy 於 08-7-30 14:10 發表
我想買d保健品俾我媽咪吃.佢成日都瞓得唔好,又成日覺得累,同個人又瘦.所以,想買d冬蟲夏草膠囊俾佢試下得唔得.各位有冇試過吃過?有冇用?邊個牌子好?洐生好唔好?定位元堂好呀?Thanks a lot!! ...


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-7-30 17:33 |只看該作者
我小朋友食冠軍全野生,佢係鼻敏感,效果好好,而家得好,胃口都好。


男爵府

積分: 6639


5#
發表於 08-7-30 19:39 |只看該作者
Where I can buy 冠軍全野生?


子爵府

積分: 11940


6#
發表於 08-7-30 21:01 |只看該作者
係咪應該係'純野生',有條真虫草個隻?
以我所知冠軍有2種,一種係'純野生',另一種係有猴頭菇成份.前者係真虫草加培植既,後者好似係培植既.
屈人寺平日賣$799,有時特價買一送一.所以我一定會特價時買!

原文章由 wealth 於 08-7-30 19:39 發表
Where I can buy 冠軍全野生?


別墅

積分: 868


7#
發表於 08-7-31 14:56 |只看該作者
冠軍真係咁好咩? 我只係買過官燕棧比我老公食咋, 但係又唔覺佢好好喎, 我老公話食咗比平時重累咗tim, 又見佢生多咗啲暗瘡, 都唔知自己又無買錯tim.
除咗冠軍之外, 再有無其他好介紹呢? 我都想知呀, 唔該!


原文章由 三順 於 08-7-30 17:33 發表
我小朋友食冠軍全野生,佢係鼻敏感,效果好好,而家得好,胃口都好。


子爵府

積分: 11870


8#
發表於 08-7-31 15:46 |只看該作者
食緊御藥房米雪推介果隻
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3716


9#
發表於 08-7-31 16:50 |只看該作者
同仁堂個隻得唔得呀??

新年係北京買幾盒,
因為自己生牛皮癬
諗住買O黎調理下
點知有D病友又話牛皮癬唔可以食.
所以依家放O左係屋企.


原文章由 waiwai1234 於 08-7-31 15:46 發表
食緊御藥房米雪推介果隻
日日唔知忙d乜~ 唔開心就唔好諗~ 別在最失望時 想最壞的事(新鴻基郭炳江講o架) 世事無窮做到老時學到老 人生有幾得寬懷處且寬懷

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo