自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7709


1#
發表於 08-7-19 15:15 |只看該作者
我想買部洗碗碟機, 但身邊無咩朋友用過, 所以想請教下各位

請問洗碗乾唔乾淨?
用水同電多唔多?
要洗幾耐?
你地用緊咩牌子, 我只睇過金章有比較細部, 唔知好唔好用呢?
總括來講, 你地覺得好唔好用呢?


大宅

積分: 2724


2#
發表於 08-7-19 17:42 |只看該作者
請問洗碗乾唔乾淨? 無得頂, 洗完ju ju 聲, 事先聲明, 放入機前你要先把餸汁清一清.
用水同電多唔多? 我用 towngas, 連水, 電及煤一次約一元
要洗幾耐? normal cycle 45 分
你地用緊咩牌子, 我只睇過金章有比較細部, 唔知好唔好用呢?
總括來講, 你地覺得好唔好用呢? ... [/quote] 我用tgc, 我會覺得無左它, 冬天會很堪坷.


原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-19 15:15 發表
我想買部洗碗碟機, 但身邊無咩朋友用過, 所以想請教下各位

請問洗碗乾唔乾淨?
用水同電多唔多?
要洗幾耐?
你地用緊咩牌子, 我只睇過金章有比較細部, 唔知好唔好用呢?
總括來講, 你地覺得好唔好用呢? ...


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 08-7-19 23:01 |只看該作者
請問洗碗乾唔乾淨? 超乾淨
用水同電多唔多? 用左好多年, 無留意
要洗幾耐? 30mins
你地用緊咩牌子, 我只睇過金章有比較細部, 唔知好唔好用呢? smeg
總括來講, 你地覺得好唔好用呢? 老實講我唔明點解hk唔興用, 叫我或老公洗碗實日日吵架啦


原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-19 15:15 發表
我想買部洗碗碟機, 但身邊無咩朋友用過, 所以想請教下各位

請問洗碗乾唔乾淨?
用水同電多唔多?
要洗幾耐?
你地用緊咩牌子, 我只睇過金章有比較細部, 唔知好唔好用呢?
總括來講, 你地覺得好唔好用呢? ...
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


男爵府

積分: 7709


4#
發表於 08-7-20 00:27 |只看該作者
咁請問你地是用咩清潔劑的?
今日個sales 話要用洗碗粉, 但又講唔出在邊度買同幾錢, 你地是放咩清潔劑落部機到的?

另外如果d 碗好肥或者有野痴住, e.g. 飯粒, 咁部機洗得乾唔乾淨的?

謝謝


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


5#
發表於 08-7-20 00:33 |只看該作者
原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 00:27 發表
咁請問你地是用咩清潔劑的?
今日個sales 話要用洗碗粉, 但又講唔出在邊度買同幾錢, 你地是放咩清潔劑落部機到的?

另外如果d 碗好肥或者有野痴住, e.g. 飯粒, 咁部機洗得乾唔乾淨的?

謝謝 ...

我都想知.........清一清即係點?咁鑊係咪都要自己洗?咁搞得黍,不如自己洗晒好過!


子爵府

積分: 10051

2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 08-7-20 01:11 |只看該作者
好開心見到呢個topic, 我近排都有諗過洗碗碟機呢個問題, 如果解決到洗碗呢個問題, 等呢個工人完約我想會改用鐘點+洗碗碟機!

請有用開既mami分享多d........
1. 煲&鑊可唔可以放入去洗?
2. d食物渣滓係咪一d都唔可以放入去?
3. 洗完d碗碟係濕定干?
4. 洗完可唔可以唔拎出黎住, 譬如第2日先拎會唔會有陣味?
thanks!


大宅

積分: 2724


7#
發表於 08-7-20 08:27 |只看該作者
1. 煲&鑊可唔可以放入去洗? 可以如果你用大機, 好如洗衣機一樣大, 只要可以放入去便可
2. d食物渣滓係咪一d都唔可以放入去? 是, 連碗碟上的油都要清一清
3. 洗完d碗碟係濕定干? 視乎水温, 高温會干些, plastic 一定濕, 大部份機有焗干功能, 但用很多電
4. 洗完可唔可以唔拎出黎住, 譬如第2日先拎會唔會有陣味? 我一定不會這樣做, 不合衛生因為機內又濕又暖


原文章由 ypoons 於 08-7-20 01:11 發表
好開心見到呢個topic, 我近排都有諗過洗碗碟機呢個問題, 如果解決到洗碗呢個問題, 等呢個工人完約我想會改用鐘點+洗碗碟機!

請有用開既mami分享多d........
1. 煲&鑊可唔可以放入去洗?
2. d食物渣滓係咪一d都唔可 ...


大宅

積分: 2724


8#
發表於 08-7-20 08:32 |只看該作者
今日個sales 話要用洗碗粉, 但又講唔出在邊度買同幾錢, 你地是放咩清潔劑落部機到的? 我用 cassade 在永安買, 三十多元一盒

另外如果d 碗好肥或者有野痴住, e.g. 飯粒, 咁部機洗得乾唔乾淨的? 一定不可, 一定要自己先用水清一清

原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 00:27 發表
咁請問你地是用咩清潔劑的?
今日個sales 話要用洗碗粉, 但又講唔出在邊度買同幾錢, 你地是放咩清潔劑落部機到的?

另外如果d 碗好肥或者有野痴住, e.g. 飯粒, 咁部機洗得乾唔乾淨的?

謝謝 ...


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 08-7-20 09:08 |只看該作者
最平幾錢一部...我都想買....大陸有冇得買呢?


禁止訪問

積分: 14553


10#
發表於 08-7-20 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5313


11#
發表於 08-7-20 11:50 |只看該作者
I agree. I prefer to wash it myself. Also my kitchen is not big enough to install a machine.

原文章由 suilangmui 於 08-7-20 09:17 發表
又要沖一沖先又要洗完即刻拎返出o黎, 好似用手洗仲方便快捷喎.


大宅

積分: 1394


12#
發表於 08-7-20 12:12 |只看該作者
原文章由 suilangmui 於 08-7-20 09:17 發表
又要沖一沖先又要洗完即刻拎返出o黎, 好似用手洗仲方便快捷喎.



我都係咁話,攪得嚟我都洗完囉


男爵府

積分: 5970


13#
發表於 08-7-20 12:18 |只看該作者
原文章由 suilangmui 於 08-7-20 09:17 發表
又要沖一沖先又要洗完即刻拎返出o黎, 好似用手洗仲方便快捷喎.



男爵府

積分: 7709


14#
發表於 08-7-20 13:20 |只看該作者
咁請問一盒洗碗粉可以用幾耐呀?

原文章由 CarChu 於 08-7-20 08:32 發表
今日個sales 話要用洗碗粉, 但又講唔出在邊度買同幾錢, 你地是放咩清潔劑落部機到的? 我用 cassade 在永安買, 三十多元一盒

另外如果d 碗好肥或者有野痴住, e.g. 飯粒, 咁部機洗得乾唔乾淨的? 一定不可, 一定要自 ...


大宅

積分: 2724


15#
發表於 08-7-20 14:38 |只看該作者
如果每天用一次, 一盒 for 細機可以用四個月左右.

原文章由 Fatima_melanie 於 08-7-20 13:20 發表
咁請問一盒洗碗粉可以用幾耐呀?


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


16#
發表於 08-7-20 14:43 |只看該作者
原文章由 agnesb2008 於 08-7-20 12:12 發表



我都係咁話,攪得嚟我都洗完囉

我都覺..............


大宅

積分: 4539


17#
發表於 08-7-20 16:37 |只看該作者

回覆 #1 Fatima_melanie 的文章

請問洗碗乾唔乾淨?
無得頂, 洗完ju ju 聲, 其實你收碗碟時放在有水的碗盤再放入機就得,5使一雙一隻把餸汁清一清.
用水同電多唔多? 連水, 電一次約一元
要洗幾耐? normal cycle 45 分
你地用緊咩牌子, 我只睇過金章有比較細部, 唔知好唔好用呢?
SIEMENS
總括來講, 你地覺得好唔好用呢?
VERY GOOD, 我個是12人大SIZE連煲和獲都洗埋,所以D煲底獲底都超乾淨,最正是洗抽油煙機配件,自己手洗冇得比, 無得頂.


大宅

積分: 4539


18#
發表於 08-7-20 16:42 |只看該作者
原文章由 suilangmui 於 08-7-20 09:17 發表
又要沖一沖先又要洗完即刻拎返出o黎, 好似用手洗仲方便快捷喎.

我沒有拎返出o黎,就算冇用過我都由牠餐餐洗


大宅

積分: 2724


19#
發表於 08-7-20 16:54 |只看該作者
我用細機, 幾年前三千多, 如果你家可容納大機, 一定要用大機因為mud 都可以洗. 大陸電器最好不要用, 安全為要.

原文章由 appleyuen 於 08-7-20 09:08 發表
最平幾錢一部...我都想買....大陸有冇得買呢?


子爵府

積分: 10051

2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 08-7-20 18:37 |只看該作者
CarChu,

Thanks! 咁如果有位真係買大機好d, 起碼連鑊/煲都唔洗洗.

原文章由 CarChu 於 08-7-20 08:27 發表
1. 煲&鑊可唔可以放入去洗? 可以如果你用大機, 好如洗衣機一樣大, 只要可以放入去便可
2. d食物渣滓係咪一d都唔可以放入去? 是, 連碗碟上的油都要清一清
3. 洗完d碗碟係濕定干? 視乎水温, 高温會干些, plastic 一 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo