爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1084


1#
發表於 15-10-20 17:06 |只看該作者
30歲開始好聽D叫UNCLE
難聽D已經叫叔叔~
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


大宅

積分: 1106


2#
發表於 15-10-20 17:11 |只看該作者
your face your fate


大宅

積分: 2179


3#
發表於 15-10-20 17:50 |只看該作者

男人係咪30歲開始魅力衰退?
魅力,很難講,你說謝賢是否有魅力?
但體力和耐力就肯定,過了40就開始見真章,50後更明顯。到時你就唔會理會魅力,只會介意體力


複式洋房

積分: 210


4#
發表於 15-10-21 21:33 |只看該作者
其實一定要Keep,身形一定唔可以肥,有肚腩20歲都會好樣衰。


禁止訪問

積分: 1581


5#
發表於 15-10-21 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


6#
發表於 15-10-22 09:46 |只看該作者
都係睇下點KEEP,

古天樂都快5張野, 仲有大把女仔o答糖,


禁止訪問

積分: 758


7#
發表於 15-10-30 01:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9082

趣教勳章 叻叻勳章


8#
發表於 15-10-30 17:54 |只看該作者
geminihk 發表於 15-10-20 17:06
30歲開始好聽D叫UNCLE
難聽D已經叫叔叔~
OK 喎, 叫伯伯仲慘


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 15-10-30 18:48 |只看該作者
而家好難用年齡來定有無魅力,好睇............................


大宅

積分: 1146

認識瑞士牛牛第二回


10#
發表於 15-10-31 21:58 |只看該作者

回覆樓主:

樣子


複式洋房

積分: 333


11#
發表於 15-11-1 19:01 |只看該作者
有家有室,有無魅力都沒乜問題喇。最實要有財力啫!


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 15-11-1 21:57 |只看該作者
我5歲到50歲都未有過魅力,所以無所謂~~


大宅

積分: 1953


13#
發表於 15-11-2 12:23 |只看該作者

回覆:男人係咪30歲開始魅力衰退

係人地判斷你, 人地把口點講好難制止。最緊要對自己有信心


水晶宮

積分: 73350


14#
發表於 15-11-2 13:23 |只看該作者

回覆:男人係咪30歲開始魅力衰退?

男人最緊要有承擔,對家人有責任心,外表係次要!




複式洋房

積分: 148


15#
發表於 15-11-4 22:09 |只看該作者
30歲才是黃金時期的開始


禁止訪問

積分: 122

育兒性格勳章


16#
發表於 15-11-4 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 334


17#
發表於 15-11-4 23:53 |只看該作者

回覆:男人係咪30歲開始魅力衰退

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo