3歲或以上

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1355


1#
發表於 15-10-18 23:34 |只看該作者
有冇媽媽食緊惠氏奶粉?會好甜嗎?
我轉左7+7奶粉俾個女,係好明顯長肉左,但隻奶粉超甜,同埋食正餐好似胃口差左,吾知係咪因為飽肚左!所以想轉番普通個隻!




禁止訪問

積分: 709


2#
發表於 15-10-19 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36055

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


3#
發表於 15-10-20 11:32 |只看該作者
我仔食S26, OK AR... 你可以試下


大宅

積分: 1355


4#
發表於 15-10-20 15:50 |只看該作者

引用:我仔食S26,+OK+AR...+你可以試下

原帖由 melodyy28 於 15-10-20 發表
我仔食S26, OK AR... 你可以試下
S26都係甜?同埋同普通金裝惠氏有咩分別?





複式洋房

積分: 160


5#
發表於 15-11-2 08:26 |只看該作者

回覆:melodyy28 的帖子

S26係咪金裝愛兒樂?




大宅

積分: 1150


6#
發表於 15-11-6 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 melodyy28 於 15-10-20 發表

原帖由 ilovecat1234 於 15-10-20 發表
S26都係甜?同埋同普通金裝惠氏有咩分別?
吾甜


大宅

積分: 1150


7#
發表於 15-11-6 02:10 |只看該作者

引用:S26係咪金裝愛兒樂?

原帖由 leeptkitty 於 15-11-02 發表
S26係咪金裝愛兒樂?
係呀


禁止訪問

積分: 534


8#
發表於 15-11-10 08:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27460


9#
發表於 15-11-10 16:32 |只看該作者

回覆:ilovecat1234 的帖子

甜嘅話要注意同佢涮口,最怕爛牙


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo