爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2769


1#
發表於 15-11-3 10:18 |只看該作者
請問有冇人試過carshare,將你自己的汽車租出?

感覺會否好唔安全, 話哂俾個陌生人揸成日?


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-11-3 10:58 |只看該作者
話哂有錢賺喎


子爵府

積分: 14954


3#
發表於 15-11-3 10:59 |只看該作者

引用:請問有冇人試過carshare,將你自己的汽車租

原帖由 guatma 於 15-11-03 發表
請問有冇人試過carshare,將你自己的汽車租出?

感覺會否好唔安全, 話哂俾個陌生人揸成日?
唔想無啦啦嘢官非




大宅

積分: 2769


4#
發表於 15-11-3 12:19 |只看該作者
werty 發表於 15-11-3 10:59
唔想無啦啦嘢官非

唔係喎, 有哂公司, 買哂保險的,

唔係CALL車果隻, 好似你去公司租車果隻, 係合法的,

只係你租的唔係公司車, 而係私人車而已.


男爵府

積分: 6243


5#
發表於 15-11-3 12:20 |只看該作者
將你自己的汽車租出去? 你架係商用車一話係私家車而又已申請到運輸署出租車輛許可證? 及買咗出租車輛保險? 出租私家車保費比自用私家車貴十倍起碼, 你長期出租至化算!


子爵府

積分: 14954


6#
發表於 15-11-3 14:22 |只看該作者

引用:將你自己的汽車租出去?+你架係商用車一話係

原帖由 HOSOH 於 15-11-03 發表
將你自己的汽車租出去? 你架係商用車一話係私家車而又已申請到運輸署出租車輛許可證? 及買咗出租車輛保險? ...


舊車又無人租,新車又唔捨得租。唔撞好地地,撞左麻鬼煩,一陣倒瀉水心都痛




大宅

積分: 1037


7#
發表於 15-11-3 15:29 |只看該作者
我試過借車俾朋友楂,
兩日巳經壞左一樣野+整花左架車......
不過諗住賣車所以無追救


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 15-11-4 12:39 |只看該作者
美其名就共享,如果出租車輛,更有的毛病,花左的咪要收費,如果比朋友用就無得計喇.


男爵府

積分: 6521


9#
發表於 15-11-4 16:21 |只看該作者
絕對唔會租出自己的汽車, 租車嘅人唔方會錫車, 租金又唔方會高, 壞左花左都補唔返, 出租車輛保險一定係唔同, 合法否成疑


大宅

積分: 2769


10#
發表於 15-11-6 12:08 |只看該作者
dick9394 發表於 15-11-3 10:58
話哂有錢賺喎
你試過?

要有錢賺, 你架車應該會變左粗用喎!


大宅

積分: 2769


11#
發表於 15-11-6 12:11 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-11-4 12:39
美其名就共享,如果出租車輛,更有的毛病,花左的咪要收費,如果比朋友用就無得計喇.
...

咁又係,

到頭來有咩要維修既又咪係自己,

可能得不償失.


大宅

積分: 2769


12#
發表於 15-11-6 12:14 |只看該作者
Streetboy 發表於 15-11-4 16:21
絕對唔會租出自己的汽車, 租車嘅人唔方會錫車, 租金又唔方會高, 壞左花左都補唔返, 出租車輛保險一定係唔同 ...
我睇過有關公司的網頁,

保險就係公司再搞的, 唔使自己另外買的, 而且好像係逐次收費的,

但你講既花左壞左就真係自己事了, 因為未必即時check得出來,

話哂粗用了, 損耗都多左.


男爵府

積分: 5325


13#
發表於 15-11-6 12:39 |只看該作者
guatma 發表於 15-11-6 12:08
你試過?

要有錢賺, 你架車應該會變左粗用喎!
上星期 tbb 有講
我無諗出租架車呀,租得既唔荒渣得好。

我又無相熟噴油佬~ 搵自己笨者 ahhaahah

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo