在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2450


1#
發表於 15-11-23 00:18 |只看該作者
點解d公司咁中意逼遷?而唔選擇去搵生意。。成日話cutcutcut...燈又話5好開,水又想cut


大宅

積分: 2165


2#
發表於 15-11-23 07:40 |只看該作者

回覆:LLM411 的帖子

你意思係咪台灣老闆好古寒?


大宅

積分: 2450


3#
發表於 15-11-23 08:21 |只看該作者

引用:你意思係咪台灣老闆好古寒

原帖由 55104035 於 15-11-23 發表
你意思係咪台灣老闆好古寒?
係,或者個個老闆都係咁~但我果個十分自大


大宅

積分: 2165


4#
發表於 15-11-23 12:44 |只看該作者

回覆:LLM411 的帖子

我個係又自大又固執又古板又古寒又喜歡鬧人又愛投訴,所以我下星期請辭

點評

wcpcelia    發表於 15-11-24 09:31


翡翠宮

積分: 94880


5#
發表於 15-11-23 13:09 |只看該作者
邊度老闆都係咁,隻關心自己嘅隻出


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 15-11-23 19:04 |只看該作者

回覆:有冇公司老闆係台灣人

我老公做過台灣公司,佢話台灣老闆仲衰過大陸人,大陸人都財大氣粗,台灣人又孤寒又度叔!




大宅

積分: 2450


7#
發表於 15-11-24 00:34 |只看該作者

引用:我個係又自大又固執又古板又古寒又喜歡鬧人

原帖由 55104035 於 15-11-23 發表
我個係又自大又固執又古板又古寒又喜歡鬧人又愛投訴,所以我下星期請辭

...
年尾先請辭?


大宅

積分: 2450


8#
發表於 15-11-24 00:36 |只看該作者

引用:我老公做過台灣公司,佢話台灣老闆仲衰過大

原帖由 kkttssng 於 15-11-23 發表
我老公做過台灣公司,佢話台灣老闆仲衰過大陸人,大陸人都財大氣粗,台灣人又孤寒又度叔!



...
台灣老闆真係好大問題,其實佢都係香港住都知香港消費高,竟然拎台灣人工同香港人工比較~


大宅

積分: 3778


9#
發表於 15-11-24 00:55 |只看該作者

回覆:有冇公司老闆係台灣人

台灣人係比較著重金錢,睇到都怕怕


珍珠宮

積分: 43602

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 15-11-29 12:57 |只看該作者
LLM411 發表於 15-11-23 00:18
點解d公司咁中意逼遷?而唔選擇去搵生意。。成日話cutcutcut...燈又話5好開,水又想cut

...

我以前做過台灣人老闆公司,真係姑寒到爆,人工又低,打錯一張單都罰我$300


大宅

積分: 2450


11#
發表於 15-11-29 21:36 |只看該作者

引用:Quote:LLM411+發表於+15-11-23+00:18+點解d

原帖由 ilovematthew 於 15-11-29 發表
我以前做過台灣人老闆公司,真係姑寒到爆,人工又低,打錯一張單都罰我$300
...
算死草,但闊路自己




公爵府

積分: 27460


12#
發表於 15-11-29 21:52 |只看該作者

回覆:LLM411 的帖子

真係好難講,因為佢做老世,個個都想賺多D


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo