自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   9


水晶宮

積分: 71291


1#
發表於 15-11-18 10:49 |只看該作者
版主真係唔好意思!烹㶵嗰邊d高手可能忙住研究新菜式,所以我嘅烹㶵問題都係呢度多d姊妹答我⋯⋯請繼續手下留情俾我留低

各位高手,我想請問你地點樣炆牛肋條?除左傳統豉油、冰糖、花椒八角之類,請問有冇人識得韓式係點炆?我幾年前食過一次好好味,但間店已經執左笠



            


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


2#
發表於 15-11-18 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4517

畀面勳章


3#
發表於 15-11-18 11:02 |只看該作者
BUY A KOREAN BEEF BBQ SAUCE AT 75X STORES OR KOREAN SHOPS. U CAN COOK IT EASILY.

點評

ac917    發表於 15-11-18 11:29
REJOICE


子爵府

積分: 14859


4#
發表於 15-11-18 11:06 |只看該作者

回覆:我又問:炆牛肋條

我尋日都炆咗,我今次用759呢隻日式咖哩,個盒寫辛口,但一d都吾辣,包裝入面有兩包咖哩尊,我只放咗一包,放洋蔥,紅蘿蔔炒後再加牛肋條略煎,之後加水加咖哩尊,炆個半鐘,最後加青紅椒....食得!
myphoto.jpg



點評

cat_ma    發表於 15-11-18 11:57


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


5#
發表於 15-11-18 11:09 |只看該作者

引用:BUY+A+KOREAN+BEEF+BBQ+SAUCE+AT+75X+STORE

原帖由 ekoo 於 15-11-18 發表
BUY A KOREAN BEEF BBQ SAUCE AT 75X STORES OR KOREAN SHOPS. U CAN COOK IT EASILY.
呢隻我試過,太甜。



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


珍珠宮

積分: 40978

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


6#
發表於 15-11-18 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ekoo+於+15-11-18+發表BUY+A+

原帖由 seaheart88 於 15-11-18 發表
呢隻我試過,太甜。
我都唔鐘意,係咪韓式等於甜?




男爵府

積分: 9683

2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 15-11-18 11:15 |只看該作者
本帖最後由 南南自語 於 15-11-18 11:17 編輯

韓式就買支醬,我會先醃左一陣,跟住加埋紅羅白一齊煲

點評

ac917    發表於 15-11-18 11:30


子爵府

積分: 14283


8#
發表於 15-11-18 11:19 |只看該作者

回覆:我又問:炆牛肋條

蕃茄、薯仔、西芹、洋蔥,再加一支紅酒,不用加水~




水晶宮

積分: 71291


9#
發表於 15-11-18 11:23 |只看該作者

引用:韓式牛筋條好易整.++上網search下好多食譜.

原帖由 claudia 於 15-11-18 發表
韓式牛筋條好易整. 上網search下好多食譜.
哦!唔該唔該!即去⋯⋯謝謝



            


侯爵府

積分: 21781


10#
發表於 15-11-18 11:25 |只看該作者
本帖最後由 janetlam74 於 15-11-18 11:32 編輯

韓式醬, 759阿信屋有售, 好易整

點評

ac917    發表於 15-11-18 11:32
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


大宅

積分: 3934


11#
發表於 15-11-18 11:28 |只看該作者
想問其實牛筋條可以係邊到買,我係凍肉店見到好大件!


水晶宮

積分: 71291


12#
發表於 15-11-18 11:30 |只看該作者

引用:我尋日都炆咗,我今次用759呢隻日式咖哩,

原帖由 wife 於 15-11-18 發表
我尋日都炆咗,我今次用759呢隻日式咖哩,個盒寫辛口,但一d都吾辣,包裝入面有兩包咖哩尊,我只放咗一包, ...
好啊!會試會試,謝謝你



            


水晶宮

積分: 71291


13#
發表於 15-11-18 11:31 |只看該作者

引用:蕃茄、薯仔、西芹、洋蔥,再加一支紅酒,不

原帖由 evacatcat 於 15-11-18 發表
蕃茄、薯仔、西芹、洋蔥,再加一支紅酒,不用加水~
請問你用幾多份量牛肋條加一支紅酒?大約炆幾耐?謝謝



            


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


14#
發表於 15-11-18 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21781


15#
發表於 15-11-18 11:33 |只看該作者
cl_kaka 發表於 15-11-18 11:28
想問其實牛筋條可以係邊到買,我係凍肉店見到好大件!jusco有細細份出售~
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


水晶宮

積分: 71291


16#
發表於 15-11-18 11:35 |只看該作者

引用:想問其實牛筋條可以係邊到買,我係凍肉店見

原帖由 cl_kaka 於 15-11-18 發表
想問其實牛筋條可以係邊到買,我係凍肉店見到好大件!
我喺一田買左包美國急凍嫩牛肋條,其實唔知同平時急凍舖買嘅牛肋條同唔同,唔知會唔會快d林,等我試下先



            


水晶宮

積分: 64413

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


17#
發表於 15-11-18 11:38 |只看該作者

回覆:我又問:炆牛肋條

我燜咖喱的,你有冇興趣?


水晶宮

積分: 55968


18#
發表於 15-11-18 11:38 |只看該作者

回覆:我又問:炆牛肋條

Korean

你search 鬼嫁。好多好正嘅recipe


子爵府

積分: 14866

大廚勳章


19#
發表於 15-11-18 11:41 |只看該作者
我昨晚用洋蔥,蒜頭, 乾蔥爆香之後加咖哩粉炒香, 之後加牛助條, 白蘿蔔,紅蘿蔔, 香葉及水炆左45分鐘, 用魚露, 糖及鹽調味, 簡單又好味


水晶宮

積分: 64413

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


20#
發表於 15-11-18 11:42 |只看該作者

引用:我燜咖喱的,你有冇興趣?

原帖由 losttoa 於 15-11-18 發表
我燜咖喱的,你有冇興趣?
依個咖喱好好味的
1447818125390.jpg

點評

ac917    發表於 15-11-18 12:38
cat_ma    發表於 15-11-18 11:57

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo