自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1053


1#
發表於 08-8-8 10:07 |只看該作者
想知以下優惠:

1) 買惠氏3號,?錢+有咩送

2) Pampers 優惠?

3) Nepia 尿片優惠?

Thank you.


男爵府

積分: 9267


2#
發表於 08-8-8 10:50 |只看該作者
我都想知:
1.NUK消毒煲
2.CHU CHU奶樽


男爵府

積分: 9887

好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 08-8-8 10:53 |只看該作者
我都想知有什麼值得買? 請報料, thanks


複式洋房

積分: 247


4#
發表於 08-8-8 11:15 |只看該作者
好在頭先睇左報紙先出發
原來會展裝修緊呀,要行到博覽道先入到去呀!!!睇地圖都覺得遠....
入到去仲要等lift先入到hall1.....
所以千祈千祈咪帶車仔去

今日我都係唔去啦....又落雨...又行得遠...
唔落雨又唔熱我就去啦~~

係時候........


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


5#
發表於 08-8-8 11:17 |只看該作者
係呀, 今日排隊排到超長呀,
我老公十點半到而家都未入到場呀~~


珍珠宮

積分: 48953

馬年勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-8-8 11:19 |只看該作者
原文章由 ankle 於 08-8-8 11:17 發表
係呀, 今日排隊排到超長呀,
我老公十點半到而家都未入到場呀~~


下...咁惡劣..我又係諗住天日一早去....諗住避開下d人...mouth:


侯爵府

積分: 22453

醒目開學勳章


7#
發表於 08-8-8 11:49 |只看該作者
我諗住一陣帶個女去,見到你地咁講完 我都係唔去啦,


大宅

積分: 1053


8#
發表於 08-8-8 15:31 |只看該作者

回覆 #7 *leshita* 的文章

想知以下優惠:

1) 買惠氏3號,?錢+有咩送

2) Pampers 優惠?

3) Nepia 尿片優惠?

4) NUK消毒煲
5) CHU CHU奶樽

Thank you.


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


9#
發表於 08-8-8 15:33 |只看該作者
有 shuttle bus 搭過去 ..


原文章由 草草媽媽 於 08-8-8 11:15 發表
好在頭先睇左報紙先出發
原來會展裝修緊呀,要行到博覽道先入到去呀!!!睇地圖都覺得遠....
入到去仲要等lift先入到hall1.....
所以千祈千祈咪帶車仔去

今日我都係唔去啦....又落雨...又行得遠... ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


10#
發表於 08-8-8 15:35 |只看該作者
今日fri都超多人.. 真係唔敢唸聽日 & 後日會重多人..

queue up 買ticket都成20mins ..
我係around 1030去到 ..
買完ticket, 入場又要queue 過 ..

我舊年 fri 去無乜人架 ...

乜真係甘多人生bb ..


男爵府

積分: 9642


11#
發表於 08-8-8 15:35 |只看該作者
想請問有無瑞士寶寶產品買,有幾多discount,請報料,謝謝


禁止訪問

積分: 12681


12#
發表於 08-8-8 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48953

馬年勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-8-8 15:39 |只看該作者
原文章由 rainstarwater 於 08-8-8 15:37 發表
慘啦,唔好帶BB車~~
我聽日局住要帶埋兩個仔去,細仔唔帶BB車,"咩"佢好辛苦......


搵唔搵到人幫手睇住幾個鐘呀? 你一個帶2個,照顧得2個黎,自己都睇唔到野啦...mouth:

請問有沒人知入面D COUNTER係咪只收現金? 諗緊要帶幾錢去....


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


14#
發表於 08-8-8 15:43 |只看該作者
點解你要買惠氏3號, 我覺得呢隻超難開又唔好飲,
pampers c6話xxl $156 32pic 買滿五佰有好多野送,
不過係c6去買詳情放工再話你知
我囡飲開0個隻雅培3限一個限買3cans 送琴仔,
@好似都係$15x唔多記得~~
原文章由 *leshita* 於 08-8-8 15:31 發表
想知以下優惠:

1) 買惠氏3號,?錢+有咩送

2) Pampers 優惠?

3) Nepia 尿片優惠?

4) NUK消毒煲
5) CHU CHU奶樽

Thank you.


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


15#
發表於 08-8-8 16:14 |只看該作者
chu chu 橙色款奶樽

大:68
細:64

同護協差唔多,所以我冇買到


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


16#
發表於 08-8-8 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1176


17#
發表於 08-8-8 16:22 |只看該作者
請問有咩贈品 ?????


侯爵府

積分: 21202

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 15週年勳章


18#
發表於 08-8-8 16:24 |只看該作者
其實我未去過bb展,想問係咪剩係得bb野買,咁我個小朋友6歲有無野岩架,有既話,我都想去行下~~


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 08-8-8 16:30 |只看該作者
原文章由 joeywongmy 於 08-8-8 16:15 發表
我去完返黎勒
我就選擇左搭地鐵到金鐘轉乘25R($2.5)巴士
直達新翼門口好方便又唔洗點行
我10:25去度排左30MINS買飛
跟住入場行左4HRS
一樣野都無買呀
因為老公今日唔得閒
我入去探一探路先
星期日會再去過
不過剩係 ...


金鐘邊到乘25R
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


20#
發表於 08-8-8 17:05 |只看該作者
好想去但驚太多人迫親我個肚 所以唔敢去喇
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo