爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12237


1#
發表於 15-11-5 13:48 |只看該作者
請問私家車月租幾錢?


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-11-6 12:00 |只看該作者
13年下半年時就$1000, 但當時地極爛, 我只好貴小小改泊碧海藍天.


洋房

積分: 69


3#
發表於 15-11-6 21:12 |只看該作者

回覆:虫虫主人 的帖子

我上年年尾問過好似要$2000


子爵府

積分: 12237


4#
發表於 15-11-7 00:23 |只看該作者
Thx


男爵府

積分: 6243


5#
發表於 15-11-7 11:07 |只看該作者
回覆 yinyin17 的帖子

嘩! 現時香港d車位貴到吖!
露天爛地都租$2000, 我13年尾至14年中租碧海藍天先$1800, 你問吓碧海藍天及長沙灣廣場呀, 上年中碧海藍天租$1800, 長沙灣廣場租$2200, 我諗加就一定加咗不過這兩個場已經比較平.


洋房

積分: 69


6#
發表於 15-11-17 15:14 |只看該作者

引用:回覆 yinyin17 的帖子嘩! 現時香港d車位貴

原帖由 HOSOH 於 15-11-07 發表
回覆 yinyin17 的帖子

嘩! 現時香港d車位貴到吖!
依家碧海藍天要$3000, 長沙灣廣場都要$2800!!!


男爵府

積分: 6243


7#
發表於 15-11-18 11:47 |只看該作者
回覆 yinyin17 的帖子

現時香港車位太貴了!
唔怪得有朋友住海怡半島長期泊街邊, 多數好彩一個月抄兩三張, 最唔好彩果個月抄過十三張, 都貴唔過月租位幾多!


男爵府

積分: 8328


8#
發表於 15-11-18 14:27 |只看該作者
虫虫主人 發表於 15-11-5 13:48
請問私家車月租幾錢?
大字報寫$1750, 但有實際唔知, 碧海要$3000, 搵地產問下宁晴軒租私家位, 可能平DD
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo