立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 1274
王國長老
積分: 51809
原文章由 鈞洋mama 於 08-8-16 12:39 發表 有沒有人個奶奶住在隔離單位的, 但唔係日日過去探個孫, 唔知佢係咪因為要做part-time (係打麻雀) 所以行唔開呢?
珍珠宮
積分: 34110
大宅
積分: 1032
原文章由 晞玥 於 08-8-16 20:12 發表 我6299住我樓下隔兩層樓,佢地從來都冇上過黎睇BB~ 咁樣仲好,我不知幾開心,反正我都唔鍾意佢地上黎我度! 而我都唔會帶BB落去俾佢地見!
積分: 4894
積分: 31492
原文章由 KiuShaBB 於 08-8-18 11:03 AM 發表 咁你6299見過個孫未? 你c6冇話帶bb去見佢地咩?
積分: 1873
男爵府
積分: 5839
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy