自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


已刪除用户

積分: 12805


1#
發表於 15-12-2 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49826

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 15-12-2 13:45 |只看該作者
啱啱食完威尼斯人渢竹, 兩舊水嚟講算唔錯

點評

peggy65    發表於 15-12-2 15:03


大宅

積分: 3314


3#
發表於 15-12-2 13:55 |只看該作者

回覆:澳門自助午餐,邊間好呀?

群芳會員300蚊兩位。唔係咩貴野但都多野食
行入賭場填form入會就得



點評

funfun759    發表於 15-12-2 16:46
wcpcelia    發表於 15-12-2 16:03
peggy65    發表於 15-12-2 15:04


大宅

積分: 4518


4#
發表於 15-12-2 13:56 |只看該作者

回覆:澳門自助午餐,邊間好呀

上面兩間都食過都ok,喜來登我覺得最正

點評

peggy65    發表於 15-12-2 15:04


侯爵府

積分: 21501


5#
發表於 15-12-2 13:59 |只看該作者
但我覺得渢竹, 群芳呢D已經好OUT

應該要試D新酒店的自助餐, 上次想試 Marriott, 但老公又話唔想食 buffet...


水晶宮

積分: 50254


6#
發表於 15-12-2 14:16 |只看該作者

回覆:peggy65 的帖子

Mgm

點評

peggy65    發表於 15-12-2 15:05

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


珍珠宮

積分: 40958


7#
發表於 15-12-2 14:17 |只看該作者

回覆:澳門自助午餐,邊間好呀?






珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


8#
發表於 15-12-2 14:34 |只看該作者

引用:但我覺得渢竹,+群芳呢D已經好OUT+應該要試D

原帖由 jolps 於 15-12-02 發表
但我覺得渢竹, 群芳呢D已經好OUT

應該要試D新酒店的自助餐, 上次想試 Marriott, 但老公又話唔想食 buffet ...
食自助餐都有out




男爵府

積分: 5651


9#
發表於 15-12-2 15:40 |只看該作者
舊年食過渢竹, 個人認為唔多掂.


大宅

積分: 3100


10#
發表於 15-12-2 15:46 |只看該作者

回覆:澳門自助午餐,邊間好呀?

新濠影滙既星滙餐廳,好味



點評

wcpcelia    發表於 15-12-2 16:03

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo