爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 184


1#
發表於 16-1-6 12:33 |只看該作者
新手實際經驗3星期, 4次來回南區/觀塘經驗加觀塘附近操車, 如果由觀塘去迪士尼屬於高難度嗎?


大宅

積分: 1074


2#
發表於 16-1-6 13:03 |只看該作者

回覆:新手觀塘去迪士尼

應該不難,去迪士尼走高速為主。出發前去Google map先望路線。


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 16-1-6 13:26 |只看該作者
captvictor 發表於 16-1-6 12:33
新手實際經驗3星期, 4次來回南區/觀塘經驗加觀塘附近操車, 如果由觀塘去迪士尼屬於高難度嗎? ...
差不多全高速公路,條路好好行.


複式洋房

積分: 184


4#
發表於 16-1-6 14:24 |只看該作者
多謝各位意見, 依家揸車, 我覺得多車要轉線係要好小心, 特別係轉線轉得好急. 有時喺隧道行6X, 一出隧道都試過比的士狂響安.... 不過唔理咁多安全至上. 希望大家多多包容我呢D新手.


禁止訪問

積分: 984


5#
發表於 16-1-6 22:27 |只看該作者

引用:多謝各位意見, 依家揸車, 我覺得多車要轉線

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 184


6#
發表於 16-1-7 11:37 |只看該作者
回覆 robykelly 的帖子

highway我無行快線. 比人bi多數喺隧道, 因為其他車無得扒頭. 不過都有好多好司機轉線讓我先. 係搵食車趕時間


禁止訪問

積分: 984


7#
發表於 16-1-7 12:11 |只看該作者

引用:回覆 robykelly 的帖子highway我無行快線.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8328


8#
發表於 16-1-7 12:17 |只看該作者
回覆 captvictor 的帖子

一路跟住飛機標誌行, 過完收費跟任米奇行, 基本上全程高速公路, 冇難度
如果會行彩虹交匯就要小心D
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


禁止訪問

積分: 2936


9#
發表於 16-1-7 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2936


10#
發表於 16-1-7 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 184


11#
發表於 16-1-7 15:42 |只看該作者
PicnicBoy 發表於 16-1-7 13:24
樓主所謂既官塘/南區來回, 請問係走紅隧定東隧先, 對新牌係兩回事。

官塘去Disney, 後面就係highway, 但前 ...

行東隧呀... 試過一次由灣仔返官塘, 行錯線逼住行紅隧.


複式洋房

積分: 184


12#
發表於 16-1-7 15:43 |只看該作者
回覆 PicnicBoy 的帖子

謝謝提議!! 努力操下車先.


大宅

積分: 3063


13#
發表於 16-1-7 16:23 |只看該作者

回覆:captvictor 的帖子

多口問句。廸士尼泊車幾錢曰泊?


複式洋房

積分: 184


14#
發表於 16-1-7 17:20 |只看該作者
回覆 ipwh 的帖子

香港迪士尼樂園
私家車:每日港幣$180


大宅

積分: 3062


15#
發表於 16-1-7 18:57 |只看該作者

回覆:新手觀塘去迪士尼

應該唔難去,認住機場logo, 最好行三號幹線,泊車可以諗吓泊欣澳露天場,再轉disney線,平好多


禁止訪問

積分: 4002


16#
發表於 16-1-7 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6042


17#
發表於 16-1-7 23:45 |只看該作者

引用:回覆 robykelly 的帖子highway我無行快線.

原帖由 captvictor 於 16-01-07 發表
回覆 robykelly 的帖子

highway我無行快線. 比人bi多數喺隧道, 因為其他車無得扒頭. 不過都有好多好司機轉 ...
行隨道係冇辦法……真係要多加操練……其實一出隧道……每架車都會加速搶線……所以……不論你行快定慢線……只要你稍慢……就會阻礙跟尾車輛前進……


複式洋房

積分: 184


18#
發表於 16-1-8 09:39 |只看該作者
回覆 city3968 的帖子

好詳細, 謝謝


複式洋房

積分: 383


19#
發表於 16-1-9 00:17 |只看該作者

回覆:captvictor 的帖子

操車去將軍澳。
由觀塘去廸士尼 :

觀塘繞道 --> 機場隧道 --> 加士居道天橋 --> 西九龍走廊 --> 上3號干線 --> 青馬

95% Highway, 冇難度。

點評

captvictor    發表於 16-1-11 10:30


洋房

積分: 97


20#
發表於 16-1-9 15:53 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo