婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4328


1#
發表於 08-8-15 11:28 |只看該作者
事係已經決定將bb交比ee湊
但唔知點開口同99講
其實我請ee既原因係因為我覺得佢湊得唔好
加上我同佢同住
好怕日日要睇佢面口做人
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


別墅

積分: 800


2#
發表於 08-8-15 11:52 |只看該作者
你同99 同住, 但唔比B 佢湊.
咁現在b是边個湊先? 湊湊下唔比,實會面黒.
1)你99年紀大唔大? 話怕佢辛苦
2)地方夠唔夠? 
3)比ee 湊的好處,
4)要數多的point,
叫c6 同99講. 


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-8-15 13:14 |只看該作者
你地一齊住,突然唔俾佢湊,佢黑面+愈黎愈唔妥你就一定的!
不過理鬼得佢啦~既然決定左就算,反正就算BB係俾你99湊,都唔代表你唔駛睇佢面口做人,俾佢湊咪盞自己更加激氣!
呢件事你唔好自己開口,叫你老公同佢講!


大宅

積分: 4328


4#
發表於 08-8-15 15:50 |只看該作者
原文章由 connieqwah 於 08-8-15 11:52 發表
你同99 同住, 但唔比B 佢湊.
咁現在b是边個湊先? 湊湊下唔比,實會面黒.
1)你99年紀大唔大? 話怕佢辛苦
2)地方夠唔夠? 
3)比ee 湊的好處,
4)要數多的point,
叫c6 同99講.  ...


1)阿b係99湊開
2)我諗係放係ee屋企,個個人原本係照顧開我同我細妹既,所以放係佢屋企完全唔係問題
3)99一來可以係晏晝做到自己既野,又可以準備好所有野(例如:準備飯送,收3涼3摺3,可以唔駛咁早起身呀....等等)

其實有一日我無意中聽到佢同個鐘點講話等緊我同我老公請人湊b
佢話自阿b出世要湊b後話佢條腰同網球手好痛

上星期有一晚食緊食我同佢講話不如搵人湊(因為逢星期五佢都要去做物理治療,而且佢提過我姑仔唔係好鐘意幫我睇住個b)
點知話口未完,佢就即刻話搵大舅母湊==

鬼叫我生個個係仔咩,如果我生個個係女既話咩都容易話為好多

<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 08-8-15 16:11 |只看該作者
原文章由 nataliekyn 於 08-8-15 15:50 發表


1)阿b係99湊開
2)我諗係放係ee屋企,個個人原本係照顧開我同我細妹既,所以放係佢屋企完全唔係問題
3)99一來可以係晏晝做到自己既野,又可以準備好所有野(例如:準備飯送,收3涼3摺3,可以唔駛咁早起身呀....等等)

其實有一日我無意中聽到佢同個 ...


叫你c6同99講, 唔好自己開口. 你99點解想俾大舅母湊? 佢都係錫個孫啫, 唔洗勞氣. 不過, 如果你覺得ee湊得好d, 就要堅持俾ee湊. 因為俾親戚湊, 好多時唔啱心水都唔話得佢, 盞激氣.


大宅

積分: 4328


6#
發表於 08-8-16 10:07 |只看該作者
原文章由 tantanmama 於 08-8-15 16:11 發表


叫你c6同99講, 唔好自己開口. 你99點解想俾大舅母湊? 佢都係錫個孫啫, 唔洗勞氣. 不過, 如果你覺得ee湊得好d, 就要堅持俾ee湊. 因為俾親戚湊, 好多時唔啱心水都唔話得佢, 盞激氣. ...


我想問呢
我自己講同c6講係有咩分別?

因為如果c6講的話,佢會比99講多兩講就順99意
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 08-8-16 11:04 |只看該作者
原文章由 nataliekyn 於 08-8-16 10:07 發表


我想問呢
我自己講同c6講係有咩分別?

因為如果c6講的話,佢會比99講多兩講就順99意


因為多數99都以為係個新抱故意同佢作對, 由你講, 佢實以為你特登逆佢意. 仲有, 你想將個B放喺EE屋企湊, 佢咪冇得見囉, 佢又會以為你霸住個孫唔俾佢見, 係想佢唔開心. 佢實鬧爆你呀.

但如果自己個仔講, 佢起碼唔會懷疑自己個仔想對自己唔好, 唔會即時鬧爆仔. 99多數唔講道理, 就算要傾都只會同自己個仔傾, 新抱冇資格決定嘢囉.

不過, 無論點, 你99都一定認為係你搞X棍, 拆散佢同個孫. 你要有心理準備佢會轟炸你一輪, 做場要生要死嘅大龍鳳, 逼你地就範, 彰顯佢99嘅超然地位, 咩都係佢話晒事. 所以, 你地要預先諗好台詞, 叫C6要堅定立場, 無論佢點癲, 你地都心平氣和唔好同佢鬧交, 否則就俾位佢轉移視線, 責怪你地態度唔好不孝等, 想大石砸死蟹.


大宅

積分: 4894


8#
發表於 08-8-17 12:55 |只看該作者
無論邊個講同点講99都會唔like 同認為係新抱嘅主意 個仔聽哂抱話 新抱係衰人


大宅

積分: 1113


9#
發表於 08-8-17 17:15 |只看該作者
我同你一樣, 個b又係俾99湊 . 我又係唔咁鍾意99個種湊b方式, 叫佢唔好咁 ,佢成日話無, 但偏偏做咗出嚟俾你睇, 有時激到我爆血管咁, &好多時會為咗咁成日同老公 , 之後我真係頂唔順請工人湊b , 叫老公同99講 & 我重偏咗好多藉口先至攞返亞b自己身邊, 點知我第一次請工人就預著個唔好既 , 炒咗 , 亞b現在又係跟返99 , 湊之前仲俾d說話我聽, 仲要俾老公怨, 我嬲爆之如, 現在見到99有咩唔妥之處,就唔理3721, 當住好多人面前話佢咁咁咁, (99之前同我老公講, 話佢係d 師奶面前好於, 咁多年道行一朝玩完), 我理得佢, 最多同老公嗌交

um.. 其實都好睇你老公出唔出口幫你架...


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


10#
發表於 08-8-17 23:14 |只看該作者
其實無論邊個講...你奶奶都會唔開心...因為將bb放係姨姨屋企湊...你奶奶就唔可以想見就見...既然你決定搵人湊...就直接同佢講...



[url=http://lilypie.com][img]


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


11#
發表於 08-8-17 23:15 |只看該作者
其實無論邊個講...你奶奶都會唔開心...因為將bb放係姨姨屋企湊...你奶奶就唔可以想見就見...既然你決定搵人湊...就直接同佢講...



[url=http://lilypie.com][img]


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 08-8-18 00:27 |只看該作者
比自己人湊bb壞處是對方湊得唔心水唔可以直接提出意見,費事親戚都反面,如果是請回來的就唔同做法。


大宅

積分: 4328


13#
發表於 08-8-18 11:46 |只看該作者
原文章由 Aurea 於 08-8-17 17:15 發表
我同你一樣, 個b又係俾99湊 . 我又係唔咁鍾意99個種湊b方式, 叫佢唔好咁 ,佢成日話無, 但偏偏做咗出嚟俾你睇, 有時激到我爆血管咁, &好多時會為咗咁成日同老公 , 之後我真係頂唔順請工人湊b , 叫老公同99講 ...


謝謝各位媽媽既意見
我今次決不會讓步
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo