醫護健康

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 13749

2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 15-5-6 08:45 |只看該作者
有邊款聲大字大容易使用?


象牙宮

積分: 239699


2#
發表於 15-5-6 09:42 |只看該作者
angelist 發表於 15-5-6 08:45
有邊款聲大字大容易使用?


長者多大? 60; 70?
店量推 HTC. 我覺得太難.
購小米...
原來對老媽也是很難. 我四處找不到她... 手机成了老媽的負旦.

長者, 選擇打出. 打入. 愈是簡單. 對長者好...





想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


禁止訪問

積分: 53


3#
發表於 15-5-6 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1214


4#
發表於 15-5-7 16:29 |只看該作者
不求上網的,用舊時第二代電話 OK 的,可以望下 Nokia 啲老人機,有啲真係大聲大字。。。


子爵府

積分: 10553


5#
發表於 15-5-8 12:11 |只看該作者
可以考慮 平安手機。夠大隻字,夠大聲。
不過只可以打電話。無得影相,無得裝apps


複式洋房

積分: 298


6#
發表於 15-5-9 21:59 |只看該作者
要買老人手機, 一定要3G或3.5G, 現在2G手機,醫院未必收到


男爵府

積分: 9325

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


7#
發表於 15-5-12 10:18 |只看該作者
回覆 chanms 的帖子

用過平安手機, 大字大聲, 查到身處位置 (80%準確);
但接收網絡效果超差 (CSL), 一係無聲, 一係通話突斷, ....!!
tks.


男爵府

積分: 5238

畀面勳章


8#
發表於 15-5-12 18:56 |只看該作者
老人多數耳聾,大聲都未必聽到,如果識字的,倒不如用可以寫字更實際囉!一來更加可以讓老人有多些生活資訊吧!
你要身體好、記得時時要飲水、不一定等到等到口渴嘅!


珍珠宮

積分: 32763


9#
發表於 15-5-18 18:22 |只看該作者
剛買過2G機+電話卡俾長者在醫院用, 接收無問題. 在豐X買 $199.


複式洋房

積分: 310


10#
發表於 15-5-19 09:31 |只看該作者
其實長者如果可以學會用手機和 whatsapp, 對佢地的生活會有幫助。
部份android 手機 (如小米)都有長者模式,操作較簡單。
如要再簡單一點的操作,則可考慮Nokia $2XX 的手機,又耐用,又有收音機。


伯爵府

積分: 15823


11#
發表於 15-5-19 19:50 |只看該作者
我買俾我媽果部三叔機字大聲大,
只有水貨無行貨,
約$800,
買過部 tab 俾媽在醫院睇孫仔相,
但佢 㯲 唔到d icon,
所以無用。


子爵府

積分: 14454

2024年龍年勳章 睛靈勳章


12#
發表於 15-6-1 10:55 |只看該作者
回覆 Yeelim 的帖子

hello. 什麼牌子及型號?? tks.


子爵府

積分: 14454

2024年龍年勳章 睛靈勳章


13#
發表於 15-6-1 10:59 |只看該作者
借位問 :
有無人用 " ZTE 中興 -- 老人手機 "??
係最新款既平安手機, CSL 代理.....

效果如何?? 質素如何??

謝謝.


大宅

積分: 3608


14#
發表於 15-11-19 18:20 |只看該作者
一干萬別買中國手機,正一垃圾中垃圾,超級直鋿城的老人手機,有問題時推責任維修中心,維修中心又不負責任!2xx元老人手機


男爵府

積分: 7706


15#
發表於 15-11-20 12:45 |只看該作者
回覆 marossanna 的帖子

看了很多間,只有中國手機才有大字,Nokia那一型號會有大字,可否介紹。


象牙宮

積分: 239699


16#
發表於 15-11-22 09:08 |只看該作者
heiB 發表於 15-11-20 12:45
回覆 marossanna 的帖子
看了很多間,只有中國手機才有大字,Nokia那一型號會有大字,可否介紹。 ...


內地有專門老人手机.
香港是沒有的.
叫 sales 推介, 就推二千+的. 多多功能. 平, 就懶得理你了.

用香港小米, .... 垃圾

http://world.taobao.com/search/search.htm?sort=_deal&_ksTS=1448154444362_419&spm=2015090701&search_type=0&json=on&cna=BZbIDf3O2####AdtN1aQauwiJ&module=sortList&suggest=0_1&_input_charset=utf-8&s=0&source=suggest&navigator=all&q=%E8%80%81%E4%BA%BA%E6%89%8B%E6%9C%BA%E5%A4%A7%E5%AD%97%E5%A4%A7%E5%A3%B0%E5%A4%A7%E5%B1%8F&callback=__jsonp_cb&abtest=_AB-LR854-LR895-PR854-PV895_2352
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 7706


17#
發表於 15-11-23 11:00 |只看該作者
咁即是香港沒有好的老人手機。星期五在領域見到一部老人機,都幾貴,七百多元,佢話係新加坡機,好似是IPO,好嗎?


版主

積分: 34267

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 15-11-24 15:15 |只看該作者
heiB 發表於 15-11-23 11:00
咁即是香港沒有好的老人手機。星期五在領域見到一部老人機,都幾貴,七百多元,佢話係新加坡機,好似是IPO ...
果部應該係INO CP99, 得2G, 都可以.
我見過D 細電話舖有賣CP100 支援3G 同雙咭雙待. 拍賣網都會有, 但當然係冇保養LA.

老人家轉用智能手機有一定難度, 好多時都係理解唔到點按掣, 有D我哋覺得理所當然既操作, 佢哋要學好耐, 重覆好多次至學會, 但過幾日可能又唔記得.......


男爵府

積分: 7706


19#
發表於 15-11-25 10:10 |只看該作者
clpapa 發表於 15-11-24 15:15
果部應該係INO CP99, 得2G, 都可以.
我見過D 細電話舖有賣CP100 支援3G 同雙咭雙待. 拍賣網都會有, 但當然 ...
謝謝你的資料,2G OK 的。部機好似有收音機功能,不過對老人家來說是沒用的,最緊要有保養。

個老人家85歲了,個電話對佢好重要,因為是獨居,要佢學用智能手機,一定有難度。我已買過2部2G手提,一部是samsung,一部是大陸機,都比佢用壞,現在又要買過部。其實samsung同Nokia機的制較細,不過無機都無辦法。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo