自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1900


1#
發表於 15-11-23 08:21 |只看該作者





珍珠宮

積分: 39335


2#
發表於 15-11-23 08:37 |只看該作者

回覆:的士拒乘載的情況真的讓人很無奈⋯

試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。

點評

wcpcelia    發表於 15-11-30 17:32
la_source    發表於 15-11-30 16:48


大宅

積分: 1900


3#
發表於 15-11-23 19:44 |只看該作者

回覆:的士拒乘載的情況真的讓人很無奈⋯

唉⋯⋯




公爵府

積分: 26066


4#
發表於 15-11-23 19:48 |只看該作者

引用:試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。

原帖由 loklok286 於 15-11-23 發表
試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。
我試過差不多
D人扮交更,下午六點幾
突然醒起交更



男爵府

積分: 7965


5#
發表於 15-11-23 19:57 |只看該作者

引用:試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。

原帖由 loklok286 於 15-11-23 發表
試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。
太多太多次


水晶宮

積分: 51822


6#
發表於 15-11-23 19:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loklok286+於+15-11-23+發表

原帖由 sangria 於 15-11-23 發表
我試過差不多
D人扮交更,下午六點幾
突然醒起交更
太多太多次




大宅

積分: 1900


7#
發表於 15-11-30 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sangria+於+15-11-23+發表我

原帖由 eggcarol 於 15-11-23 發表
太多太多次
擺錢搭車都咁無奈




大宅

積分: 3485


8#
發表於 15-11-30 16:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loklok286+於+15-11-23+發表

原帖由 sangria 於 15-11-23 發表
我試過差不多
D人扮交更,下午六點幾
突然醒起交更
我都試過,上左車講左去邊,佢先話一陣要整車唔順路



點評

wcpcelia    發表於 15-11-30 17:32


男爵府

積分: 6149


9#
發表於 15-11-30 16:52 |只看該作者
回覆 loklok286 的帖子

我都試過


珊瑚宮

積分: 111952


10#
發表於 15-11-30 17:09 |只看該作者

回覆:的士拒乘載的情況真的讓人很無奈⋯

試吓五點瑪麗等車,唔會有司機肯過九龍,行西隧亦如是


子爵府

積分: 11167

熱血勳章 畀面勳章


11#
發表於 15-11-30 17:18 |只看該作者
本帖最後由 gloriatutor 於 15-11-30 17:18 編輯

琴日試左一單.
上左車 (紅van), 講左地點, 叫我地坐隔離綠van去 (隔離綠van條龍勁長...)
但朋友以前去過同一地方, 又係呢度上車, 紅van都去.
然後後來上左綠van, 沿路目的地附近都有紅van上落......


男爵府

積分: 9717


12#
發表於 15-11-30 17:23 |只看該作者

引用:試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。

原帖由 loklok286 於 15-11-23 發表
試過上咗車,個司機扮唔識路要我落車。
我老公試過,趕時間返屋企睇阿女,發燒,反問佢係咪拒載?即時識路




男爵府

積分: 9389


13#
發表於 15-11-30 17:37 |只看該作者

回覆:的士拒乘載的情況真的讓人很無奈⋯

我c6每個月一次放工過海開會都必會遇到,以前會不斷揾車,可以等半個鐘10架8架都係咁,話唔過海

佢而家上車遇到話唔過海,會叫同事落車,叫司機車佢去最近嘅差館


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo