自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   11


禁止訪問

積分: 3553


1#
發表於 15-11-14 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18867


2#
發表於 15-11-15 20:22 |只看該作者

回覆:請問有冇好脊醫介紹? ...

我都想知




翡翠宮

積分: 93723


3#
發表於 15-11-15 20:32 |只看該作者
大圍劉柏偉.多年前睇過.唔錯~~~


禁止訪問

積分: 3553


4#
發表於 15-11-15 22:16 |只看該作者

引用:大圍劉柏偉.多年前睇過.唔錯~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9546


5#
發表於 15-11-15 22:25 |只看該作者

回覆:請問有冇好脊醫介紹?

中環萬邦行金維德 Dr King,我有好多朋友睇佢都話好,我自己就好多年前睇過,唔拖症




禁止訪問

積分: 3553


6#
發表於 15-11-30 15:03 |只看該作者

引用:中環萬邦行金維德 Dr King,我有好多朋友睇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9546


7#
發表於 15-11-30 15:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meek+於+15-11-15+發表中環萬

原帖由 angusBBB 於 15-11-30 發表
Thx.幾多錢?
sorry 太耐之前冇印象。你打電話去問下




男爵府

積分: 7519


8#
發表於 15-11-30 15:47 |只看該作者
angusBBB 發表於 15-11-14 15:18
睇緊呢個十幾次,但腰背仲有痛。
想試另一個,有冇好介紹?
Dr Claudia Ng 吳玨儒醫生,我生完大仔條尾龍骨最底果段向內彎,睇左4次塙惦.


珍珠宮

積分: 31146


9#
發表於 15-11-30 17:00 |只看該作者
babykarlson 發表於 15-11-30 15:47
Dr Claudia Ng 吳玨儒醫生,我生完大仔條尾龍骨最底果段向內彎,睇左4次塙惦.

但睇脊醫佢唔係要你做療程的嗎?

四次就好番哂?

因為我去嗰個脊醫度, 佢叫我要做30次療程呀


男爵府

積分: 7519


10#
發表於 15-11-30 17:09 |只看該作者
zoie_w 發表於 15-11-30 17:00
但睇脊醫佢唔係要你做療程的嗎?

四次就好番哂?
完全無! 第一次去要評估貴少少(好似$700)已十年前,跟住做了兩之冶療後到第四次就用手由後入X門,搞直返條尾龍骨話唔痛就OK la.咁我10年都冇再覆發啦.


男爵府

積分: 7519


11#
發表於 15-11-30 17:11 |只看該作者
zoie_w 發表於 15-11-30 17:00
但睇脊醫佢唔係要你做療程的嗎?

四次就好番哂?
可能每個症要不同療程!


珍珠宮

積分: 31146


12#
發表於 15-11-30 17:11 |只看該作者
babykarlson 發表於 15-11-30 17:09
完全無! 第一次去要評估貴少少(好似$700)已十年前,跟住做了兩之冶療後到第四次就用手由後入X門,搞直返條尾 ...


女醫生幫您做?



珍珠宮

積分: 31146


13#
發表於 15-11-30 17:12 |只看該作者
babykarlson 發表於 15-11-30 17:11
可能每個症要不同療程!
係呀, 因為我係頸椎問題


男爵府

積分: 7519


14#
發表於 15-11-30 17:16 |只看該作者
zoie_w 發表於 15-11-30 17:11
女醫生幫您做?
Dr Ng 係女E生.


珍珠宮

積分: 31146


15#
發表於 15-11-30 17:17 |只看該作者
任何醫生唔拖症就係最好

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo