自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   7


琥珀宮

積分: 169631


1#
發表於 15-11-23 22:05 |只看該作者
剛睇梟雄,發現唱k好似靚仔咗,瘦咗後生咗!有一排覺得佢肥咗佬咗,今日眼前一亮




伯爵府

積分: 15375


2#
發表於 15-11-23 22:09 |只看該作者

回覆:吳卓羲

冇左以前陣mk味,愈來愈有睇頭




男爵府

積分: 7802


3#
發表於 15-11-23 22:10 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

我都覺,尤其啱啱在病床嗰一幕


侯爵府

積分: 24141


4#
發表於 15-11-23 22:12 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我見過真人,幾高大靚仔,好sharp.

點評

wcpcelia    發表於 15-11-24 10:02


琥珀宮

積分: 169631


5#
發表於 15-11-23 22:16 |只看該作者

引用:我都覺,尤其啱啱在病床嗰一幕

原帖由 lam1234 於 15-11-23 發表
我都覺,尤其啱啱在病床嗰一幕
Yeah,我就係睇到呢幕有感而發




珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 15-11-23 22:17 |只看該作者
好型好sharp


珍珠宮

積分: 43376


7#
發表於 15-11-23 22:18 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我冇睇梟雄,但不嬲都鍾意唱k,由衝上雲霄1開始!




禁止訪問

積分: 7183


8#
發表於 15-11-23 22:19 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169631


9#
發表於 15-11-23 22:20 |只看該作者

引用:好型好sharp

原帖由 cissie 於 15-11-23 發表
好型好sharp
今日電視見佢五官輪廓真係好sharp!




水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 15-11-23 22:23 |只看該作者

回覆:吳卓羲

自從巴不得爸爸……我對佢幾有好感。
以前覺得佢懶型,MK。


珍珠宮

積分: 43376


11#
發表於 15-11-23 22:23 |只看該作者

引用:自從巴不得爸爸……我對佢幾有好感。以前覺

原帖由 seaman1982 於 15-11-23 發表
自從巴不得爸爸……我對佢幾有好感。
以前覺得佢懶型,MK。
呢套做得好好!



點評

luvkaka    發表於 15-11-24 11:24


男爵府

積分: 5695

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 15-11-23 22:25 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我不嬲都鐘意佢同馬明,覺得佢2個好可愛




子爵府

積分: 10335

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 15-11-23 22:29 |只看該作者

引用:我冇睇梟雄,但不嬲都鍾意唱k,由衝上雲霄1

原帖由 macca 於 15-11-23 發表
我冇睇梟雄,但不嬲都鍾意唱k,由衝上雲霄1開始!



...
我再早d,智勇新警界佢個角色叫炮仗~嗰陣覺得佢好靚仔!
但之後愈來愈唔掂...
跟住呢1,2年又靚仔返!真人真係好靚仔






別墅

積分: 613


14#
發表於 15-11-23 22:29 |只看該作者
衝2佢好殘,見你咁講,我都要追下hill雄


珍珠宮

積分: 43376


15#
發表於 15-11-23 22:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+macca+於+15-11-23+發表我冇

原帖由 p_o_m_a_n 於 15-11-23 發表
我再早d,智勇新警界佢個角色叫炮仗~嗰陣覺得佢好靚仔!
但之後愈來愈唔掂...
跟住呢1,2年又靚仔返!真人 ...
有排佢肥左,瘦番就好好多!




男爵府

積分: 7494


16#
發表於 15-11-23 22:31 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我不嬲都鍾意佢,但以前唔敢同人講架,因為鍾意/支持佢就等如冇taste

希望佢可以翻身啦,其實佢真係唔錯的




伯爵府

積分: 16936

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


17#
發表於 15-11-23 22:32 |只看該作者

回覆:吳卓羲

大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有型!




珍珠宮

積分: 37030


18#
發表於 15-11-23 22:33 |只看該作者

回覆:吳卓羲

我成日唔覺佢有做呢套劇,明明成日出現架。

點評

wcpcelia    發表於 15-11-24 10:02
ac917    發表於 15-11-24 09:29


別墅

積分: 538


19#
發表於 15-11-23 22:33 |只看該作者

回覆:吳卓羲

已經無簽無綫,可能係最後一套了




珍珠宮

積分: 43376


20#
發表於 15-11-23 22:34 |只看該作者

引用:我不嬲都鍾意佢,但以前唔敢同人講架,因為

原帖由 Nothingman 於 15-11-23 發表
我不嬲都鍾意佢,但以前唔敢同人講架,因為鍾意/支持佢就等如冇taste

希望佢可以翻身啦,其實佢 ...
係!我話鍾意唱k,我家姐仲笑我添!




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo