自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   6


大宅

積分: 4242


1#
發表於 15-11-24 00:38 |只看該作者
請問各位,有冇平靚正公司介紹上門去甲醛服務,感謝。


男爵府

積分: 7641


2#
發表於 15-11-24 00:39 |只看該作者

引用:請問各位,有冇平靚正公司介紹上門去甲醛服

原帖由 梁少奶 於 15-11-24 發表
請問各位,有冇平靚正公司介紹上門去甲醛服務,感謝。
光觸煤啦試下


禁止訪問

積分: 264


3#
發表於 15-11-24 06:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4242


4#
發表於 15-11-24 11:32 |只看該作者
回覆 meow625 的帖子

謝謝分享


大宅

積分: 3921


5#
發表於 15-11-24 11:38 |只看該作者

回覆:新裝修去甲醛

我有做過,睇你幾大,開始前check一次甲醛level...如果唔過你又唔使佢除,佢收500。。。如要除就個500唔使俾(扣番)。。做後又check一次俾你睇。make sure係0


大宅

積分: 3921


6#
發表於 15-11-24 11:39 |只看該作者

引用:我有做過,睇你幾大,開始前check一次甲醛l

原帖由 diablo3 於 15-11-24 發表
我有做過,睇你幾大,開始前check一次甲醛level...如果唔過你又唔使佢除,佢收500。。。如要除就個500唔使 ...
我個間上網搵咋,唔知幾錢平幾錢貴,都係第一次做咋


大宅

積分: 4242


7#
發表於 15-11-24 12:19 |只看該作者
回覆 diablo3 的帖子

謝謝分享,可以pm公司名比我嗎?謝謝!


子爵府

積分: 12846

虎到金來勳章


8#
發表於 15-11-24 12:27 |只看該作者
我都想知, 請問可唔可以pm我?


別墅

積分: 797

畀面勳章


9#
發表於 15-11-24 19:21 |只看該作者

引用:我有做過,睇你幾大,開始前check一次甲醛l

原帖由 diablo3 於 15-11-24 發表
我有做過,睇你幾大,開始前check一次甲醛level...如果唔過你又唔使佢除,佢收500。。。如要除就個500唔使 ...
可否pm資料給我?謝謝。




侯爵府

積分: 20778


10#
發表於 15-11-24 19:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+diablo3+於+15-11-24+發表我

原帖由 diablo3 於 15-11-24 發表
我個間上網搵咋,唔知幾錢平幾錢貴,都係第一次做咋
我都想知, 請問可唔可以pm我?




侯爵府

積分: 20778


11#
發表於 15-11-24 19:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+梁少奶+於+15-11-24+發表請問

原帖由 meow625 於 15-11-24 發表
光觸煤啦試下
即係乜嘢黎?要點做?




大宅

積分: 4034


12#
發表於 15-11-24 19:32 |只看該作者

回覆:新裝修去甲醛

醫療級光觸煤好似得一間(我做過,尺數計,光滑,鏡面,深色地方唔噴得),另外果啲唔係光觸煤,叫另一種名。


水晶宮

積分: 51834


13#
發表於 15-11-24 19:38 |只看該作者

引用:醫療級光觸煤好似得一間(我做過,尺數計,

原帖由 A仔媽咪 於 15-11-24 發表
醫療級光觸煤好似得一間(我做過,尺數計,光滑,鏡面,深色地方唔噴得),另外果啲唔係光觸煤,叫另一種名 ...
請問過程係點?




大宅

積分: 4034


14#
發表於 15-11-24 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 A仔媽咪 於 15-11-24 發表醫

原帖由 eggcarol 於 15-11-24 發表
請問過程係點?
我當時新裝修,新家私,打比佢報價,佢上黎係唔同地方用機度度數,跟住佢出示用料,解釋咩地方唔噴得,咁我有個櫃裡面都深色,但我唔介意佢都幫我噴埋,因為噴料有少少白白地色,另一間房有滑面家私,我都想噴埋,佢試噴左個感覺睇我接唔接受到摸落有少少塵嘅感覺,我都叫佢噴埋,佢開工時我地要離開,佢做好就打比我地,再度讀數我睇。


男爵府

積分: 8098


15#
發表於 15-11-24 20:35 |只看該作者

回覆:新裝修去甲醛

種吊蘭丫,一晚可吸走85%甲醛,又天然!




伯爵府

積分: 17340


16#
發表於 15-11-24 20:43 |只看該作者

回覆:新裝修去甲醛

話時話,有冇人用話airestec?


大宅

積分: 4242


17#
發表於 15-11-25 02:31 |只看該作者
回覆 A仔媽咪 的帖子

咁⋯請問價錢貴嗎?


大宅

積分: 4034


18#
發表於 15-11-25 12:26 |只看該作者

引用:回覆 A仔媽咪 的帖子咁⋯請問價錢貴嗎?

原帖由 梁少奶 於 15-11-25 發表
回覆 A仔媽咪 的帖子

咁⋯請問價錢貴嗎?
成四五年前做,無記錯二千蚊度(八百幾尺)。


大宅

積分: 3219


19#
發表於 15-12-2 15:57 |只看該作者
我都想知, 請問可唔可以pm我?


別墅

積分: 717


20#
發表於 15-12-2 16:14 |只看該作者
咁除甲醛既噴劑又是什麼東西 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo