婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 869


1#
發表於 08-8-13 17:40 |只看該作者
9個月後今日. 坐月時差d連飯都無得食既我...日日頭暈頭痛. 呢排連條腰都痛埋! 哈. 補品...去左邊
開心d啦, 好快就一世啦


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


2#
發表於 08-8-13 17:42 |只看該作者
佢可能係話你慳返自己d錢, 就可以買補品.mouth:


男爵府

積分: 6483


3#
發表於 08-8-13 18:07 |只看該作者
佢可能係話你慳返你條佬d錢,
99就可以買補品~


翡翠宮

積分: 82045

畀面勳章


4#
發表於 08-8-13 19:10 |只看該作者
哈!62 99講既野你都好信?


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 08-8-13 19:25 |只看該作者
原文章由 mother904 於 08-8-13 07:10 PM 發表
哈!62 99講既野你都好信?


咪係.....mouth:
你問番佢分分鐘答你:乜我有咁講過咩?


大宅

積分: 1553


6#
發表於 08-8-13 19:35 |只看該作者
下一胎記得唔好聽佢亂點...佢地講既野都好信既


禁止訪問

積分: 4584


7#
發表於 08-8-13 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1312


8#
發表於 08-8-13 22:22 |只看該作者
d 99 好變態, 成日想虐待d 新抱!

我99 同我老公講, 唔駛跟坐月喎! 話而家無人會跟! 有佐咁耐又話唔駛補喎!

佢本來我生完後黎幫手, 我死都唔制, 費事佢迫我做呢做路呀!


大宅

積分: 2024


9#
發表於 08-8-13 23:14 |只看該作者
D 99係唔可信架, 我果時坐月話請陪月, 點知99話佢搞掂, OK咪比你搞囉, 點知我坐月果時, 早午晚3餐都係食公仔面, 真係諗起都想佢快D死, 錢就比足, 旦冇旦好食


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 08-8-14 00:46 |只看該作者
第一次學精,下次唔好咁啦:idea:


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


11#
發表於 08-8-14 07:55 |只看該作者
?????
You mean you gave your $ to 99, and then no 補品? Then, ask her to pay you back those $!


原文章由 caracat 於 08-8-13 17:40 發表
9個月後今日. 坐月時差d連飯都無得食既我...日日頭暈頭痛. 呢排連條腰都痛埋! 哈. 補品...去左邊


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 08-8-14 09:37 |只看該作者
原文章由 三順 於 08-8-14 00:46 發表
第一次學精,下次唔好咁啦:idea:


同意,真係呀,咪咁啦。


禁止發言

積分: 959


13#
發表於 08-8-14 09:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 869


14#
發表於 08-8-14 10:56 |只看該作者
係呀~ 又話陪月貴. 我o個時真係食即食麵ji. 生之前唔落去入貨 一定餓死啦. 攪到我諗: 我都冇野食, 點解我要比最好既野(人奶)佢個孫呀. (餵完奶又特別肚餓喎) 所以好快比左奶粉bb食呀. 如癟意外, 佢叫我生下一胎. 唔好旨意呀~ 杏+橙
開心d啦, 好快就一世啦


男爵府

積分: 5707


15#
發表於 08-8-14 11:09 |只看該作者
99....我不嬲都唔預佢,見佢幫嬸仔坐月就知啦,煮3次雞酒燉一次鹿茸就無啦!!!
我一早book咗陪月,自己買晒d藥料,奶粉.尿片呀b d嘢預到可以用個幾兩個月,99到我滿月果日先買鹿茸,姑仔就買雞精,我心諗等你買,我都唔知坐咩月

[ 本文章最後由 peggy@_@ 於 08-8-14 11:11 編輯 ]


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 08-8-14 11:27 |只看該作者
嘿~就算咩都好,6299講d野信半成都死!特別係99!
嗰時我要返香港生bb,我99喺我父母面前大大反對話唔俾我返去生!
佢同我父母講話我生完會當我係佢個女咁照顧
我~~~~~~~~~呸!真係想同佢講句:你食c啦!!:;pppp:
當我係佢個女?旨意佢照顧我?多謝夾盛惠!
之後我都堅持要返去生,佢仲鬧左我一餐添,我係都要返呀!吹咩!

[ 本文章最後由 晞玥 於 08-8-14 11:29 編輯 ]


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


17#
發表於 08-8-14 11:29 |只看該作者
我果隻咪又係甘..我臨生之前佢講到懶好聽甘話叫我每個月比多$1000佢買補品比我~之後買左D咩??咪淨係價值$200既花膠仔囉!!嘩!!真係好"補"囉!!!mouth:
後尾全部都係我媽咪買既...佢連D雞都買好少..大多數我外家果邊買比我既~~
甘就比佢厄左$1000喇......


大宅

積分: 4803


18#
發表於 08-8-14 11:32 |只看該作者
原文章由 ac321 於 08-8-14 07:55 發表
?????
You mean you gave your $ to 99, and then no 補品? Then, ask her to pay you back those $!




係ar..你地比左$佢地,如果係,又無得食就要攞返..
定係佢應承比$你補身...如果唔係好多時而家d家庭都係自己2公婆攪掂ga la..


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


19#
發表於 08-8-14 11:37 |只看該作者
why you listen to your 99.......all the things??
99叫我生=> you 生99又話陪月貴=> you don't employ 陪月
99don't 買補品比 and cook for you => you 食即食麵
If I was you, I won't listen to your 99. I will buy 補品 myself, then employ a 陪月 and ask her cook for me!
You 99 don't love you, you should love yourself.

原文章由 caracat 於 08-8-14 10:56 發表
係呀~ 又話陪月貴. 我o個時真係食即食麵ji. 生之前唔落去入貨 一定餓死啦. 攪到我諗: 我都冇野食, 點解我要比最好既野(人奶)佢個孫呀. (餵完奶又特別肚餓喎) 所以好快比左奶粉bb食呀. 如癟意外, 佢叫我生下一胎. 唔 ...


別墅

積分: 869


20#
發表於 08-8-14 11:54 |只看該作者
原文章由 ac321 於 08-8-14 11:37 發表
why you listen to your 99.......all the things??
99叫我生=> you 生99又話陪月貴=> you don't employ 陪月
99don't 買補品比 and cook for you => you 食即食麵
If I was you, I won't listen to your 99. I will ...



我生之前我6299真係講得好好聽咖. 諗住佢地話咩就咩. 我mum成日叫我唔好頂佢地,如果唔係日後日子難捱啦. 過大禮, c6同個死pk姑奶上來, 佢仲話:結左婚好好學人做新抱啦(佢講比我mum聽咖, 我mum聽到好難過, 自己又唔爭氣有左bb先. 又唔捨得唔要)終於. 就係咁lo
開心d啦, 好快就一世啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo