跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5179


1#
發表於 10-3-21 02:20 |只看該作者
我下個月會搬去鑽石山,
想搵下有冇mami and baby住附近,
得閒一齊出黎?
例如hollywood?


別墅

積分: 599


2#
發表於 10-3-23 11:19 |只看該作者
Hi Chingleo, 我住科大附近出去鑽石山大約15-20分鐘車程,我個b仔12個月大,有興交個朋友呀


大宅

積分: 1392


3#
發表於 10-3-24 15:01 |只看該作者
你好,我住近樂富,去鑽石山要坐mtr2個站,我個b囡13個月大,都想佢識多d朋友可以一齊玩.


別墅

積分: 745


4#
發表於 10-3-25 01:50 |只看該作者
hello, I lived in Kowloon Bay. I also want my son know more friends, but I need to work on shift.


男爵府

積分: 5179


5#
發表於 10-4-2 19:20 |只看該作者
hello,你地好
我個係b仔,
就黎14個月
raysnow 你bb幾大呀?

黎緊幾日holiday大家有時間嗎?


別墅

積分: 745


6#
發表於 10-4-5 21:17 |只看該作者
hello 你好呀 chingleo, 我個都係b仔, 都係就黎14個月, 呢度d bb全部都係0902baby ma
原帖由 chingleo 於 10-4-2 19:20 發表
hello,你地好
我個係b仔,
就黎14個月
raysnow 你bb幾大呀?

黎緊幾日holiday大家有時間嗎?


別墅

積分: 599


7#
發表於 10-4-15 12:26 |只看該作者
Chanfiona, Chingleo & Raysnow,
請問你地幫小朋友報幼兒班未呀? 有無好提議?


大宅

積分: 1392


8#
發表於 10-4-15 14:59 |只看該作者
未呀,好多都是10/11月先報名,不過我見有D話有出世紙就可以掛.
我打算我個B11年9月先讀N1

但是我都想同佢報9月份的幼潜課程,有沒有興趣組班?要有8個先可以成事.
$1850/10堂平日
$2050/10堂週六日

[ 本帖最後由 chanfiona 於 10-4-15 15:01 編輯 ]


別墅

積分: 745


9#
發表於 10-4-16 13:01 |只看該作者
我已報了6-8月的幼潛course, 不過雖然己抽籤,但仲未知分班結果

我都諗住今年幫BB報nursery, 不過都係9月左右先報, 而家都未諗好報邊間好

原帖由 chanfiona 於 10-4-15 14:59 發表
未呀,好多都是10/11月先報名,不過我見有D話有出世紙就可以掛.
我打算我個B11年9月先讀N1

但是我都想同佢報9月份的幼潜課程,有沒有興趣組班?要有8個先可以成事.
$1850/10堂平日
$2050/10堂週六日 ...


別墅

積分: 599


10#
發表於 10-4-21 17:10 |只看該作者
我幫亞b 報左救世軍明德,同救世軍樂民排緊隊. 我都報左幼潛等結果, 我都會係7-9月幫亞b報其他幼兒園讀補飛如果救世軍吾收亞b


別墅

積分: 745


11#
發表於 10-4-28 22:53 |只看該作者
昨日收到REPLY啦, 我個b confirm 6-8月的sunday 會在kwun tong 上10堂 幼潛course


大宅

積分: 3420


12#
發表於 10-5-17 01:27 |只看該作者
I live in diamond hill. but i am 0803 and 0910mama!!




原帖由 chingleo 於 10-3-21 02:20 發表
我下個月會搬去鑽石山,
想搵下有冇mami and baby住附近,
得閒一齊出黎?
例如hollywood?


男爵府

積分: 5179


13#
發表於 10-9-16 23:59 |只看該作者
點解我地冇左下文既?哈哈
大家洗唔洗番工嫁?
平日得閒出黎tea下ma??


大宅

積分: 1392


14#
發表於 10-9-17 15:34 |只看該作者
Hi, how are you? Are you full time mum?

鑽石山好住嗎?

你平時和bb有什麼活動?


原帖由 chingleo 於 10-9-16 23:59 發表
點解我地冇左下文既?哈哈
大家洗唔洗番工嫁?
平日得閒出黎tea下ma??


大宅

積分: 1392


15#
發表於 10-9-17 15:36 |只看該作者
我個B都有嗰件STITCH衫呀

你個幼潛課程如何?仲有沒有再上?

原帖由 raysnow 於 10-4-28 22:53 發表
昨日收到REPLY啦, 我個b confirm 6-8月的sunday 會在kwun tong 上10堂 幼潛course


男爵府

積分: 5179


16#
發表於 10-9-17 23:28 |只看該作者
[quote]原帖由 chanfiona 於 10-9-17 15:34 發表
Hi, how are you? Are you full time mum?

鑽石山好住嗎?

你平時和bb有什麼活動?


[/quote



我係PART time mama...哈
鑽石山都幾好呀...我住過沙田,
但好似鑽石山方便d..
你呢?你係full time mama?
住邊??


男爵府

積分: 5179


17#
發表於 10-9-17 23:29 |只看該作者
我而家同bb番緊dr poon playgroup,
冇冇人都join過呀?分享下?


別墅

積分: 745


18#
發表於 10-9-24 04:37 |只看該作者
原帖由 chanfiona 於 10-9-17 15:36 發表
我個B都有嗰件STITCH衫呀

你個幼潛課程如何?仲有沒有再上?


個幼潛班在8月上完啦,我同老公都覺得非常好,導師又好,仔仔同我地都有收穫,學到野,因為而家我地開始返民生的PLAYGROUP,但都係覺得幼潛的導師及教學方式好D。

我係Part time mama,因為平時要返工,只有放工同放假先可以湊b,不過我一有時間都會帶佢出街or落街,等佢唔洗成日困在屋企咁悶ma


男爵府

積分: 5179


19#
發表於 10-9-28 02:06 |只看該作者
原帖由 raysnow 於 10-9-24 04:37 發表


個幼潛班在8月上完啦,我同老公都覺得非常好,導師又好,仔仔同我地都有收穫,學到野,因為而家我地開始返民生的PLAYGROUP,但都係覺得幼潛的導師及教學方式好D。

我係Part time mama,因為平時要返工,只有放工同放假先可以湊b,不 ...




我都係part time媽媽,
咁平時bb邊個照顧呀?


別墅

積分: 745


20#
發表於 10-9-29 00:27 |只看該作者
我同老公兩個都要返工,平時屋企只有個工人姐姐睇住,不過呢個姐姐ok,我個仔仲好喜歡佢添

原帖由 chingleo 於 10-9-28 02:06 發表




我都係part time媽媽,
咁平時bb邊個照顧呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo