爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 506


1#
發表於 15-11-30 16:54 |只看該作者
有冇師兄收到sms話自己張咭由每升減0.9加到每升減1.9?

Working hard; Playing hard


別墅

積分: 506


2#
發表於 15-11-30 16:55 |只看該作者

回覆:itsandrew 的帖子

Shell , 普通紅咭。

Working hard; Playing hard


大宅

積分: 3062


3#
發表於 15-12-1 09:29 |只看該作者

回覆:油咭折扣

冇wor


男爵府

積分: 6243


4#
發表於 15-12-2 15:48 |只看該作者
本帖最後由 HOSOH 於 15-12-2 15:54 編輯

我都有收到sms話Shell紅咭由每升減$0.9加到每升減$1.9.

11月30號晚在馬鞍山入油時, 佢都有提我午夜12點後張紅咭每升減到$1.9以及到時紅咭係同黃咭一樣可以用一般Bouns Card入$400送$50果d優惠卷, 問我會唔會入住100蚊先, 12月1號至去入滿?

有冇人試過在本月用紅咭加埋入$400送$50優惠卷一齊用? 係咪好so, 以今日油價計咪即係每升減成$3.25!



複式洋房

積分: 297


5#
發表於 15-12-4 10:45 |只看該作者

回覆:油咭折扣

師兄 想問下紅卡可以點樣申請 謝謝


別墅

積分: 506


6#
發表於 15-12-6 23:48 |只看該作者

回覆:xj_jacky 的帖子

以前用普通黃咭(-$0.9那張),之後申請左Citibank-Shell visa 咭。去到油站入油便換成紅咭。不過,今年Citi-shell visa 又唔再做啦,可能因為咁而幫批紅咭咭主更新番個優惠。

Working hard; Playing hard

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo