夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0
casllsac 該用戶已被刪除

1#
發表於 08-8-18 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 73


2#
發表於 08-8-18 23:56 |只看該作者
他對你已沒有了基本的尊重及愛護. 你要更愛更珍惜自己. 有無問過他好地地為什麼不回家瞓? 小心可能其他原因.
若繼續縱容,對事情及你自己亦不好....


等待驗證會員

積分: 3775


3#
發表於 08-8-19 14:24 |只看該作者
原文章由 casllsac 於 08-8-18 23:02 發表
尋晚又同個c6鬧交,我奶奶成日叫我睇住啲仔女份上就吓佢.我就嚟忍無可忍,我實在太辛苦!c6成個禮拜冇返屋企訓(去咗老爺死後留俾他的屋度訓)成日無開電話,連星期幾放假我都唔知.自己成日疑神疑鬼當佢冇開電話時自己成日 ...


佢唔番屋企睡, 咁.......佢去邊度睡呀? 睇情況, 佢有D可疑law, 你做定D心理準備好呀.

唔好迫得自己咁緊la, 佢係大人黎, 你都唔愛惜個家, 擺到明乜都唔想你知, 你點緊張佢都冇用, 放開d, 反正你而家有老公等於冇老公, 你乜都係靠自己, 做好心理準備, 以後任佢鐘意點就點 , 反正你都唔可以管到佢, 或者有一日.......佢玩到倦, 會自己鳥倦知還, 到時你再決定點做la.

而家放鬆d, 好好照顧自己同個女, 仲愛c6, 就試下耐心D等佢回心轉意, 但好累想放棄的話, 就好好安排以後同阿女的生活. 99的說話唔影響你的決定, 因為往後的曰子係你自己同阿女要過, 唔係同99一齊過


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-8-19 15:33 |只看該作者
點解佢要自己一個人去你老爺留低間屋到瞓都唔返屋企瞓呢???你有無問過佢呀,,,或者你試吓過去揾吓佢, 睇吓佢攪乜鬼, 同佢傾吓啦mouth:

一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少
casllsac 該用戶已被刪除

5#
發表於 08-8-19 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 08-8-19 17:48 |只看該作者
佢可能覺得你黏身得滯, 你試下佢返黎時當佢透明, 完全唔問佢去咗邊, 佢唔開口你唔好出聲, 佢可能會返黎多d.
我知咁嘅夫妻關係好冇癮, 但如果你接受唔到, 分開似乎係必然, 因為佢已經好抗拒同你一齊生活.
要適應新生活係好辛苦, 但可能更開心呢. 俾個機會自己同個女啦.


珍珠宮

積分: 34788


7#
發表於 08-8-19 17:57 |只看該作者
2公婆結左婚點解要分開住?!
咁不如唔好結婚la!!
連同居都不如~
好自私law!
你有冇試過半夜上去佢屋企睇下ar?!
唔係嚇你,佢咁樣做真係好奇怪~分分鐘帶女上去你都唔知~


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 08-8-19 21:58 |只看該作者
要私人空間都唔駛去第二度訓成日都唔返屋企掛?電話又唔開,佢想點先?
我淨係覺得樓主你老公好自私囉!
佢唔愛錫你,連個女都唔係點理
一個男人咁樣長期唔返屋企寧願去第二度訓,又唔開電話,佢已經好有問題囉!


水晶宮

積分: 55644


9#
發表於 08-8-19 21:59 |只看該作者
我的好朋友
她老公是做生意的经常要应酬
她曾讲过
她对老公的底线就系一定要返屋企困
少奶奶的身份,丫頭的命...


翡翠宮

積分: 87425


10#
發表於 08-8-20 16:54 |只看該作者
我覺得你老公的行為根本無可能接受囉!!!

乜野叫做要私人空間呀???
佢要私人空間,你唔使呀???
一句要私人空間就可以鍾意就返屋企,唔鍾意就唔返屋企,佢當屋企係乜野呀???酒店呀???

你問下佢如果你又想要私人空間,然後又好似佢咁唔返屋企訓,又唔理個女,咁得唔得呀???

結左婚仲要生埋女就要對頭家負責任,點可能話走去第二度打機唔返屋企訓,佢當自己係d十幾歲的青少年咩???

你老公仲衰過個d話自己係無腳雀仔的男人,人地起碼有自知之明唔會結婚,費時害左人,你老公又要學人結婚生仔,結左婚又唔理老婆,生左個女又唔理個女~~~

真係不知所謂,自私到爆~~~


大宅

積分: 2974


11#
發表於 08-8-20 18:22 |只看該作者
樓主, 妳老公係咪真係為咗打機咁簡單呀? 有冇問佢真正原因呀? 妳會唔會太"chi"佢? 有冇成日EE哦哦呀?
2個寶貝~雅詠&灝泯


大宅

積分: 2974


12#
發表於 08-8-20 18:24 |只看該作者
樓主, 妳老公係咪真係為咗打機咁簡單呀? 有冇問佢真正原因呀? 妳會唔會太"chi"佢? 有冇成日EE哦哦呀?
2個寶貝~雅詠&灝泯


子爵府

積分: 13298


13#
發表於 08-8-20 18:28 |只看該作者
唉..寧教人打仔, 莫教人分妻

不過樓主, 你而家最好當佢透明, 自己鐘意做咩就做咩, 努力番工, 放工同個女去下mcdonald, 買下野, 比自己享受下同個女一齊既時候, 唔好成日諗主佢嘞, 諗住佢盞自己心煩同唔開心, 既然佢想點, 自己都控制唔到咯 , 不如平伏自己, 等自己開心d!

同個女去shopping下啦, 買下野比自己, 不如買個LV銀包丫..又去反斗城買樣阿囡鈡意既玩具比佢, 食下雪糕, 你可能會發現, 其實就算係得你同你個女, 都可以好開心!!


子爵府

積分: 13298


14#
發表於 08-8-20 18:29 |只看該作者
唉..寧教人打仔, 莫教人分妻

不過樓主, 你而家最好當佢透明, 自己鐘意做咩就做咩, 努力番工, 放工同個女去下mcdonald, 買下野, 比自己享受下同個女一齊既時候, 唔好成日諗主佢嘞, 諗住佢盞自己心煩同唔開心, 既然佢想點, 自己都控制唔到咯 , 不如平伏自己, 等自己開心d!

同個女去shopping下啦, 買下野比自己, 不如買個LV銀包丫..又去反斗城買樣阿囡鈡意既玩具比佢, 食下雪糕, 你可能會發現, 其實就算係得你同你個女, 都可以好開心!!


大宅

積分: 3675

好媽媽勳章


15#
發表於 08-8-23 09:47 |只看該作者
佢唔返屋企即係對個家無留戀囉, 你唯有做好你自己, 湊好個女...自己搵d開心野做下...唔好對佢有勿期望啦....


子爵府

積分: 13005


16#
發表於 08-8-23 11:23 |只看該作者
有屋企唔番真係唔0岩....
自己有頭家, 唔可以當酒店咁中意就番下黎唔中意又走左去....
好好地同佢傾下啦, 咁樣對個家庭係好唔健康0架...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo