保險係一定要買!咩保險公司反而唔重要,我覺得個經紀先係重點!一般我比較相信做得耐嗰啲,唔係touch wood第日真係有事都唔知點claim,又或者大部份供款變咗經紀啲commission。我之前都做個3個月保險,冇簽過單,覺得份工唔適合我就走咗;好多人都係好似我咁,好多come and go或呃錢嘅保險人!我而家嘅保險係我之前公司嘅其中一個同事,佢幫我買咗個有危疾亦有少少投資的,月供大約$1000。你最好按自己實際需要同埋可負擔供款去選擇!有啲好似BUPA係幾好,有張醫療卡就可以,但如果冇事冇病就冇錢拎,好似有啲唔底!