夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7716


1#
發表於 08-8-18 20:03 |只看該作者
我想問而家係咪有好多人結婚係"唔註冊,淨擺酒"架? 我近來聽到好多女仔講話會同男友結婚, 但係只會派餅擺酒,但唔註冊,原因係得個男友搵得少錢過自己,俾唔到咩佢, 驚萬一要離婚就要分自己一半身家人地,無著數所以唔註冊......如果第日果男人搵到多D錢比自己才考慮補註冊...
我聽完之後好反感...佢話而家好多人都係咁呢...
你地有無聽過?


男爵府

積分: 6554

好媽媽勳章


2#
發表於 08-8-18 20:13 |只看該作者
我睇o左都好反感喎...即係只可共富貴,但有難各自飛...
有都唔出奇呀...d人都唔知你有冇註冊...以為擺酒就一定註冊...呢個世界乜人都有啦...
"彤豬b"愛"彤豬媽" "彤豬爸"愛"彤豬媽" :-) :-) :pint: :pint: :-)[img align=left]C:\Documents and Settings\User\My Documents\My Pictures\carton[/img]


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 08-8-18 20:15 |只看該作者
黐黐哋
咁計較就咪搞得咁揚喇
俾哂全部親友當正已正式結婚
第日咪仲難解釋
話時話
係咪想借擺酒摞一筆咋


子爵府

積分: 13533


4#
發表於 08-8-18 20:24 |只看該作者
我都覺得咁樣好多餘喎~~咁樣不如同居算啦~擺酒既定義係話哂俾親友知道對方既地位&存在!!如果話只係註冊,唔擺酒就話姐..不過我都唔開心左好耐~我只係註冊~無擺酒~覺得好似缺少左o的咩野咁..不過因為環境問題,無辦法姐..估到依家有o的咁既人..好釆~我唔識姐


禁止訪問

積分: 5390


5#
發表於 08-8-18 20:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 08-8-18 21:01 |只看該作者
擺酒唔註冊,咁即係呃人情啫!


大宅

積分: 3676


7#
發表於 08-8-18 21:05 |只看該作者
乜而家d人咁無聊架??
未結婚就諗定第時會離婚, 咁結黎做乜呀??
唔通真係呃人情???
「盡人事,聽天命」
好好珍惜所走的每一步
好好珍惜所遇到的每一個人
好好珍惜所擁有的一切


禁止訪問

積分: 5390


8#
發表於 08-8-18 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23781

2024年龍年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-8-18 21:28 |只看該作者
明顯係厄人情既籍口。


珍珠宮

積分: 34788


10#
發表於 08-8-18 22:06 |只看該作者
我覺得係借擺酒搵錢就真~
註冊,唔擺酒就見得多~
咁樣既朋友,身邊都冇一個~
真係攪笑~怪唔之得成日比人鬧港女la!!


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 08-8-18 22:31 |只看該作者
咁同居咪幾好...

擺酒咁辛苦...做咩搵自己黎攪...


翡翠宮

積分: 97287


12#
發表於 08-8-19 00:32 |只看該作者
我真係識兩pair係, 一個係男唔肯,一個就女唔制, 但都似係打算過人世,因為兩pair都有生bb.
仲係plan果隻唔係意外.
咁橋唔願注册2個都係canada citizen...
可能有錢費事比人分身家掛.

又唔認為係呃人情ge.
唔通過幾年會同第個擺酒請你飲咩.


禁止訪問

積分: 19394


13#
發表於 08-8-19 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5374


14#
發表於 08-8-19 10:22 |只看該作者
擺酒咁辛苦, 而且而家多比幾千可以律師證婚, 如因為男友唔富貴而唔註冊, 我覺得夫妻基本相處都做唔到....亦即系話男有有錢就跟佢, 無錢就伸走佢. 咁擺酒黎做咩......同居未得囉.


珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


15#
發表於 08-8-19 10:44 |只看該作者
我都覺得係呃人情, 其實香港法例同美國唔同, 好似離婚無得對分身家架.

唔明D人乜心態, 驚俾人笑老姑婆趕住嫁, 搵唔到件好的, 就退而求其次搵件麻麻的, 但又唔甘心嫁個程度低又無錢......俾我選, 我寧願唔嫁住, 搵件滿意先結婚.

無得嫁, 總好過嫁得差.


複式洋房

積分: 399


16#
發表於 08-8-19 11:01 |只看該作者
聽聞就算不註冊, 但擺酒都己經在法例上是合法結成夫婦. 好似以前我們爸媽及mama popo, 她們何來有註冊的, 但法律上都是合法夫婦, 因為她們有做過擺酒儀式, 或明媒正聚.


禁止訪問

積分: 2241


17#
發表於 08-8-19 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1389


18#
發表於 08-8-19 11:31 |只看該作者
聽都未聽過 . 咁擺酒黎做咩呢?


男爵府

積分: 6107


19#
發表於 08-8-19 13:59 |只看該作者
我聽都未聽過.
我只聽過淨註冊唔擺酒的CASE


珍珠宮

積分: 30295


20#
發表於 08-8-19 14:30 |只看該作者
只擺酒都當合法夫婦, 只係唔知197x年之前架咋~ 之後就必須要註冊先可以係合法~

台灣仲搞笑呀, 只要有人證明(即擺酒), 唔須要註冊, 都當係合法架~ 不過就好似唔可以只得一個人囉, 正確人數幾多我就唔記得啦~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo