夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 239


1#
發表於 08-8-20 15:13 |只看該作者
一日執野時,發現一盒錄音帶,上面有c6舊女友給c6的情話,如果係你,你會唔會聽盒帶?會唔會話俾c6知?會唔會交返俾佢?


大宅

積分: 4170


2#
發表於 08-8-20 15:19 |只看該作者
好多人拍拖時都做過呢d野
依家是但擺比你執野執到
即係你老公都無左件事

如果係我就唔會聽唔會話佢知唔會交比佢
由得佢擺返o係呢個位當無事發生過


複式洋房

積分: 131


3#
發表於 08-8-20 15:24 |只看該作者
在好奇心下,我會聽。但聽完我會話佢知我聽左,同會比返佢。係人都有過去,始終是老公的物件,應該比返佢自己處理,你都話執野時發現,即係話你老公未必記得這盒帶啦,唔好咁敏感啦,對自己要有信心呀


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 08-8-20 15:37 |只看該作者
我諗我唔會聽,
跟住交返比老公, 等佢自己處理.


翡翠宮

積分: 87423


5#
發表於 08-8-20 16:25 |只看該作者
我唔會聽,亦無興趣聽,拍拖時有乜野肉麻野唔會講,每一對情侶都會講架喇!!!

but既然依架我先係正印,聽左個心一定會唔舒服,咁既然明知會唔開心,咁做乜仲要聽呢???

如果係我會比返老公,話比佢知執野時執到,問佢掉左佢好唔好???順便可以睇佢有乜野反應都好~~~


大宅

積分: 2752

好媽媽勳章


6#
發表於 08-8-20 16:26 |只看該作者
千期唔聽, 比返C6, 費事自己唔開心啦


大宅

積分: 2974


7#
發表於 08-8-20 17:22 |只看該作者
雖然會好想聽, 但係我唔會聽, 因為聽完一定會好唔開心, 所以算吧! 我會比番老公, 叫佢掉咗佢囉~
2個寶貝~雅詠&灝泯


別墅

積分: 508


8#
發表於 08-8-21 09:34 |只看該作者
千祈唔好聽,仲要將餅帶親手交返俾老公,話俾佢知你無意中執到,無聽過。如果佢緊你,相信佢會掉咗餅帶,唔使令你唔開心。

我就係試過無意中睇過c6電腦入面ex-gf啲嘢,搞到自己好唔開心,想叫佢delete咗佢,但又講唔出口。因為始終係我偷睇咗佢啲嘢先,自己吃虧,唯有忍住唔出聲當唔知啦!


大宅

積分: 4803


9#
發表於 08-8-21 10:44 |只看該作者
係人聽左都唔開心la...而且聽只係出於好奇..又對件事無正面影響..加上你知係佢ex...比你再早一期出現..咁佢都無辦法..

我係男人 - 將心比己..如果我太太湊到..而又係我已經唔記得放係邊...佢唔出聲掉左去我都ok ga..
1/你聽左,實唔開心..又會開始有野比較
2/男人大多好怕煩..你比佢..又會問呢問路..過左去既野都唔識答你..唔答又會覺得唔知點咁...

我覺得如果你ex..唔好睇,唔洗講,掉左佢..就算佢發覺都唔敢問你...
但如果係第3者..即唔係ex..就梗係要聽la..
haha...我<---今次唔幫男人!!


大宅

積分: 4803


10#
發表於 08-8-21 10:45 |只看該作者
係人聽左都唔開心la...而且聽只係出於好奇..又對件事無正面影響..加上你知係佢ex...比你再早一期出現..咁佢都無辦法..

我係男人 - 將心比己..如果我太太湊到..而又係我已經唔記得放係邊...佢唔出聲掉左去我都ok ga..
1/你聽左,實唔開心..又會開始有野比較
2/男人大多好怕煩..你比佢..又會問呢問路..過左去既野都唔識答你..唔答又會覺得唔知點咁...

我覺得如果你ex..唔好睇,唔洗講,掉左佢..就算佢發覺都唔敢問你...
但如果係第3者..即唔係ex..就梗係要聽la..
haha...我<---今次唔幫男人!!


翡翠宮

積分: 76971


11#
發表於 08-8-21 11:10 |只看該作者
如果係你地識之前錄既, 我諗我會聽完再交返比佢囉 話曬呢d都係私人財物嘛佢掉5掉就由得佢主己楂主意啦 不過如果盒帶係最近先錄既我都會照聽 如果裡頭仲講埋d依依不捨既纏綿對話我會燒左佢呀
原文章由 shakeshake 於 08-8-20 15:13 發表
一日執野時,發現一盒錄音帶,上面有c6舊女友給c6的情話,如果係你,你會唔會聽盒帶?會唔會話俾c6知?會唔會交返俾佢?


大宅

積分: 4192


12#
發表於 08-8-21 12:22 |只看該作者
唔會聽, 亦唔會問, 俾番老公, 每個人都有過去架啦... 聽完有咩用呢??


大宅

積分: 3828


13#
發表於 08-8-21 12:48 |只看該作者
你係唔係聽左喇, 唔係又點知係 "c6舊女友給c6的情話"呢?

你件事令我諗起, 我 n年前個 ex-bf 個 ex-gf 又係有盒錄音帶,我聽左,講咩唔係好記得,都冇咩特別野,後尾隻歌錄左在入面,我冇比佢知我聽過.
但之後我同佢要分開, 佢又錄左盒帶比我,我自己都冇聽,擺埋左,之後掉左,都分手有咩好講,比左機會佢又唔珍惜. 我收到盒帶好嬲架,覺得佢同佢個ex-gf做法一鬼樣, 同埋我地分開都有d關佢個ex-gf事囉.


大宅

積分: 3828


14#
發表於 08-8-21 12:49 |只看該作者
double 左

[ 本文章最後由 beagledog 於 08-8-21 12:53 編輯 ]


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 08-8-21 17:47 |只看該作者
聽完後個人會唔開心既聽嚟做乜啫, 況且係以前既事咯, 比我就唔聽囉
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


大宅

積分: 1312


16#
發表於 08-8-22 02:45 |只看該作者
俾我可能會聽, 出於好奇~
不過忍到都唔好聽喇...聽完只會自己唔開心..
俾返c6, 叫佢自己掉佐去!


子爵府

積分: 13533


17#
發表於 08-8-22 05:11 |只看該作者
哈....雖然我知自己會唔開心..不過都會聽囉!!但係我會俾老公睇佢掉唔掉囉...通常無野都會掉左佢啦...!!


禁止訪問

積分: 19394


18#
發表於 08-8-22 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 557


19#
發表於 08-8-22 16:02 |只看該作者
唔會聽
會話俾c6知
會交返俾佢
不過正常地他亦無理由
還Keep it




原文章由 shakeshake 於 08-8-20 15:13 發表
一日執野時,發現一盒錄音帶,上面有c6舊女友給c6的情話,如果係你,你會唔會聽盒帶?會唔會話俾c6知?會唔會交返俾佢?


禁止訪問

積分: 2020


20#
發表於 08-8-22 21:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo