懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 145

認識瑞士牛牛第二回


1#
發表於 15-12-9 11:22 |只看該作者
黎緊4月預產,好似話唔join package 抵 D?


別墅

積分: 852


2#
發表於 15-12-9 13:00 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵?

姑娘直頭冇問我join唔join

唔洗join








複式洋房

積分: 145

認識瑞士牛牛第二回


3#
發表於 15-12-9 14:07 |只看該作者
我只知開刀唔join package係平D...

如果3人房唔計醫生費麻醉師埋單幾多倒?


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 15-12-9 15:54 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵?

無咩人join 我地果時個個都散 因為我三日就出院





男爵府

積分: 6039


5#
發表於 15-12-9 16:54 |只看該作者

引用:黎緊4月預產,好似話唔join+package+抵+D?

原帖由 g4gg 於 15-12-09 發表
黎緊4月預產,好似話唔join package 抵 D?
姑娘冇提及有冇package,入院只會問你住咩房,我住三人房近窗口位,醫生收萬八,麻醉師四千,做埋代謝病同聽力測試,埋單四萬八




子爵府

積分: 10123


6#
發表於 15-12-9 17:03 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵?

7月生完,冇問join唔join package,住4日3夜,3人房,醫生收費$8700,麻醉$5xxx,兒科$2800...冇check聽力同代謝病,埋單$38000。




大宅

積分: 1142


7#
發表於 15-12-9 22:12 |只看該作者

引用:7月生完,冇問join唔join package,住4日3夜

原帖由 vivi.v 於 15-12-09 發表
7月生完,冇問join唔join package,住4日3夜,3人房,醫生收費$8700,麻醉$5xxx,兒科$2800...冇check聽力同 ...
順產?


子爵府

積分: 10123


8#
發表於 15-12-9 23:23 |只看該作者

回覆:amilktea 的帖子

開刀




大宅

積分: 4916


9#
發表於 15-12-10 10:36 |只看該作者

引用:開刀

原帖由 vivi.v 於 15-12-09 發表
開刀
醫生費咁平?張國良醫生嗎?


子爵府

積分: 10123


10#
發表於 15-12-10 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi.v+於+15-12-09+發表開刀

原帖由 wlhbee 於 15-12-10 發表
醫生費咁平?張國良醫生嗎?
Yes..係張醫生




大宅

積分: 1142


11#
發表於 15-12-10 15:42 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵

價錢真係ok喎……但手勢如何?


侯爵府

積分: 21439

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-12-10 17:34 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵

咁抵, ok wor


別墅

積分: 714


13#
發表於 15-12-10 19:19 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵

我之前打過去shroff問,準備12尾生,個度既職員都好直接叫我唔好 join,話咁樣抵 d wor


複式洋房

積分: 460


14#
發表於 15-12-10 20:07 |只看該作者
入院果時佢無問我join 唔join 呀,最後出院嘅時候就計散餐


禁止訪問

積分: 814


15#
發表於 15-12-11 16:42 |只看該作者

回覆:九龍法國順產散餐定join package 抵?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6039


16#
發表於 15-12-11 16:49 |只看該作者

引用:請問生咗既jm你哋住院期間用邊位兒科?收費

原帖由 Bulabula 於 15-12-11 發表
請問生咗既jm你哋住院期間用邊位兒科?收費如何?
我揀李國偉$700/日




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo