親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 15-11-16 01:19 |只看該作者
訂左邊間? 幾錢?


大宅

積分: 1274


2#
發表於 15-11-16 08:31 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐?

我都想知啊😯




大宅

積分: 3039


3#
發表於 15-11-16 22:47 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐

之前問過 Urban Kitchen 平安夜 dinner buffet $688


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-11-17 00:32 |只看該作者
SUEMAMA 發表於 15-11-16 22:47
之前問過 Urban Kitchen 平安夜 dinner buffet $688
尼間我都問左, 幾貴,但好想試.


大宅

積分: 3039


5#
發表於 15-11-17 08:33 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐

我 book 咗23號晚,照返平時價$458,24號諗住食海灣


大宅

積分: 2967


6#
發表於 15-11-17 11:32 |只看該作者

引用:我 book 咗23號晚,照返平時價$458,24號諗

原帖由 SUEMAMA 於 15-11-17 發表
我 book 咗23號晚,照返平時價$458,24號諗住食海灣
海湾食咩?


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 15-11-17 13:09 |只看該作者
SUEMAMA 發表於 15-11-17 08:33
我 book 咗23號晚,照返平時價$458,24號諗住食海灣

海灣即係邊 ?


大宅

積分: 1274


8#
發表於 15-11-17 13:50 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐?

24号一定貴㗎。個日連酒店都貴過人
我25號去。。。。send左email但未覆啊




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 15-11-17 14:01 |只看該作者
邊間好D?


男爵府

積分: 8696


10#
發表於 15-11-17 16:58 |只看該作者

引用:我 book 咗23號晚,照返平時價$458,24號諗

原帖由 SUEMAMA 於 15-11-17 發表
我 book 咗23號晚,照返平時價$458,24號諗住食海灣
請問是否打電話book 呢?我打算book 22號晚, thx!


大宅

積分: 3039


11#
發表於 15-11-17 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SUEMAMA 於 15-11-17 發表我

原帖由 SK5 於 15-11-17 發表
海湾食咩?
海灣食葡菜,近媽閣,印象中係船屋隔離,不過都唔平但好好味


大宅

積分: 3039


12#
發表於 15-11-17 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SUEMAMA 於 15-11-17 發表我

原帖由 琪寶 於 15-11-17 發表
請問是否打電話book 呢?我打算book 22號晚, thx!
我 email book, 佢隔咗幾個鐘就 call 我 confirm


大宅

積分: 2167


13#
發表於 15-11-17 19:34 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐?

訂左喜來登盛宴$508,喜來登會員有8折。




大宅

積分: 2967


14#
發表於 15-11-17 22:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SK5 於 15-11-17 發表海湾食

原帖由 SUEMAMA 於 15-11-17 發表
海灣食葡菜,近媽閣,印象中係船屋隔離,不過都唔平但好好味
Thanks! 請問食咩菜?小朋友啱食?


大宅

積分: 3039


15#
發表於 15-11-18 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SUEMAMA 於 15-11-17 發表海

原帖由 SK5 於 15-11-17 發表
Thanks! 請問食咩菜?小朋友啱食?
我仔仔鍾意食佢嘅西洋炒蜆,阿女就鍾意食肉醬意粉,雖然好普通,但佢用個煲仔上,一開蓋香氣四溢,聞到已經口水流,另外佢嘅非洲雞都好正,不過辣辣地,傳統嘅馬介休,血鴨,牛仔骨都好味,仲有個豬仔包又香又脆,我老公食到要加碼 不過我睇過啲食評好多人話佢偏貴,但食過船屋,小飛象同 amano. 唔知有冇記錯個明年,我都係覺得海灣好食啲


已刪除用户

積分: 7369


16#
發表於 15-11-19 12:56 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7155


17#
發表於 15-11-19 16:32 |只看該作者
回覆 wingyee_ma 的帖子

訂咗 25號-群芳 $ 468 + 10%, 尋日朝經銀河網訂, 尋晚打電話比我 confirm


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 15-11-19 22:16 |只看該作者
Yan.ip 發表於 15-11-19 16:32
回覆 wingyee_ma 的帖子

訂咗 25號-群芳 $ 468 + 10%, 尋日朝經銀河網訂, 尋晚打電話比我 confirm ...
我都考慮訂群芳 , 平過JW


大宅

積分: 2967


19#
發表於 15-11-20 11:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SK5 於 15-11-17 發表Thanks!

原帖由 SUEMAMA 於 15-11-18 發表
我仔仔鍾意食佢嘅西洋炒蜆,阿女就鍾意食肉醬意粉,雖然好普通,但佢用個煲仔上,一開蓋香氣四溢,聞到已經 ...
Thanks! 下次試你呢間。

我們最後訂在holiday inn 个,dream work dinner buffet, 24 dec 先 498+10%,至在有公仔表現和陪食,xmas eve 唔算貴。

另book 左大倉26 dec lunch semi buffet, 388+10%, 有icbc 咭,88折。


大宅

積分: 2967


20#
發表於 15-11-20 11:05 |只看該作者

回覆:有無訂左澳門既酒店聖誕自助晚餐

上年我們xmas 試左MGM dinner buffet , 几好,有即開蠔,6歲以下free, 成人先5xx, 質素好高。食完行埋天幕廣場。jm 可以考慮下。

上年暑假試在four seaons, 好一般,又貴,可以不試。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo