論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6359


1#
發表於 08-8-29 13:12 |只看該作者

今日中午時才回家,見到工人在煮飯,炒菜炒蛋,半個鐘,廚房摺門(上面玻璃做,可看到出面),我個女自己玩(26m),佢完全冇望過女兒,突然好擔心,如我不在,個女會否做啲危險事冇人知?而我知工人不是因我在家,而唔望佢,根本佢唔覺得有咩事,除非大喊,但我試過打電話返家冇人聽,因佢煮飯,聽唔到.係咪冇計,個個都係咁,冇得擔心?


伯爵府

積分: 15536


2#
發表於 08-8-29 13:18 |只看該作者
我個工人湊住一個b又可以煮,宜家兩個(其中一個bb),都可以煮,只係怕大b hurt到細b才等我返到屋企至煮。

點會攪唔店呢?工人耐不耐5分鍾look look bb都ok啦,將d門close晒,bb只在living room活動不可以嗎?

kitchen裝不裝到安全欄?唔得既就搵個paper box擋住kitchen入口位啦。

d工人唔帶腦架,你唔幫佢唸佢緊係唔會自己解決啦。


男爵府

積分: 5130


3#
發表於 08-8-29 13:20 |只看該作者
如果預計得到第日會出街既話, 夜晚煮定多啲, 留番第日食, BB 就煮一樣新鮮既.


子爵府

積分: 10867


4#
發表於 08-8-29 14:07 |只看該作者
教小朋友不可入廚房, 冇煎炸食物其實可以打開門煮。
要工人每5分鐘一定要望到小朋友一次;其餘時間,叫佢一路煮一路同小朋友唱下歌仔、或講下野,務求要知道小朋友在附近。
其他房門全關上。

我仔仔哩個年紀,工人煮飯時,都係坐係廚房門口玩;仔仔一行開,工人就會問佢「你係邊呀?」

「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


男爵府

積分: 6542


5#
發表於 08-8-29 14:42 |只看該作者
樓主你唔好咁擔心,我工人以前係趁亞囝瞓左就浸定米用電飯煲煲粥,依家亞囝大左,佢會叫亞囝係廚房門口玩車車.
我初初都好似你咁,覺得個工人一行開就會危險,仲驚緊工人點去廁所,唔通開門去.....其實如果個工人有湊小朋友經驗,佢一定可以handle到.我地細個都係咁,亞媽都要洗衫煮飯,唔會全日同我地玩
原文章由 jk67jk 於 08-8-29 14:07 發表
教小朋友不可入廚房, 冇煎炸食物其實可以打開門煮。
要工人每5分鐘一定要望到小朋友一次;其餘時間,叫佢一路煮一路同小朋友唱下歌仔、或講下野,務求要知道小朋友在附近。
其他房門全關上。

我仔仔哩個年紀,工人煮飯時,都 ...


大宅

積分: 3402


6#
發表於 08-8-29 17:53 |只看該作者
我就諗住買張網床, 要行開時放阿仔入去
稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!


大宅

積分: 3402


7#
發表於 08-8-29 17:54 |只看該作者
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-8-29 14:42 發表
樓主你唔好咁擔心,我工人以前係趁亞囝瞓左就浸定米用電飯煲煲粥,依家亞囝大左,佢會叫亞囝係廚房門口玩車車.
我初初都好似你咁,覺得個工人一行開就會危險,仲驚緊工人點去廁所,唔通開門去.....其實如果個工人有湊小朋 ...


得我同阿仔係屋企時, 我去廁所,真係開門去架
稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!


別墅

積分: 575


8#
發表於 08-8-30 10:34 |只看該作者
如果遇到個好工人就唔洗擔心, 可以教佢地等bb瞓先煮 or 放佢係搖椅係廚房門一路玩一路煮, 放係網床有時因為bb見唔到大人都會喊, 所以都係睇吓工人自己點安排好d。


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 08-8-30 13:16 |只看該作者
其實樓主唔使咁擔心, 只要提工人係廚房煮飯時, 每5-10分鐘望一望個囡, 咁就無問題, 我工人都係咁煮飯, OK喎, 如果你工人係一個有愛心有腦既工人, 佢一定緊張過你...
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


10#
發表於 08-8-30 16:10 |只看該作者
我工人會擺BB在網床, 拖去廚房門口
廚房門口有安全門
咁工人可以即時睇到又照顧到bb
如果佢有時行開行埋去洗手間
都會擺bb落網床先
(因有時weekend我在家都未必會得閒睇BB, 我工人就會識得咁處理)

講真, 就算係自己湊, 都唔可能秒秒鐘跟到bb; 我地係父母, 就要假設晒所有可能, 做足預防措施, 要求工人跟.

唔好希望工人會自己諗啦, 有d工人未婚又未有小朋友, 佢真係未必可以想得到; 算佢諗得到, 亦未必係僱主鐘意嘅一套.

有d有愛心有經驗嘅工人, 佢當然會識得做, 仲做得好過父母 (例如我地.....^^)


男爵府

積分: 9089


11#
發表於 08-8-30 16:43 |只看該作者
都唔使咁擔心既,bb都26個月大,不過煮飯時廚房門要開,同埋叮囑工人要不停望吓bb,記得厠所門要閂,因為驚bb走入厠所玩水﹗

其實我個工人係bb細時,即幾個月大到歲幾兩歲時,煮飯時,會將bb放係high chair,俾啲玩具佢玩或俾佢睇啲phonics vcd,唔俾佢周圍走﹗咁都幾安全既﹗


大宅

積分: 1051


12#
發表於 08-8-30 22:30 |只看該作者
100% AGREED

原文章由 ellawyc 於 08-8-30 16:10 發表
我工人會擺BB在網床, 拖去廚房門口
廚房門口有安全門
咁工人可以即時睇到又照顧到bb
如果佢有時行開行埋去洗手間
都會擺bb落網床先
(因有時weekend我在家都未必會得閒睇BB, 我工人就會識得咁處理)

講真, 就算係自己 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo