爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9070


1#
發表於 15-11-25 11:30 |只看該作者
以上黎講邊個好d呢?主要係我同c6揸,車2個小朋友,一個new born, 一個2歲幾,有時車下朋友或家人

二手車,可以俾d意見嗎?




珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 15-11-25 11:36 |只看該作者
[想用幾多錢先有得講..........................


男爵府

積分: 9070


3#
發表於 15-11-25 12:51 |只看該作者

回覆:想買七人車 Mazda 5, Mazda 8, Freed, Wish

150k左右




禁止訪問

積分: 7557


4#
發表於 15-11-25 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9070


5#
發表於 15-11-25 14:50 |只看該作者

回覆:想買七人車 Mazda 5, Mazda 8, Freed, Wish

Mazda 5中排放2張car seat ok 嗎?中間係咪可以坐人?咩年份比較好




男爵府

積分: 9070


6#
發表於 15-11-25 14:51 |只看該作者

引用:+本帖最後由+johnnywalker+於+15-11-25+13:

原帖由 johnnywalker 於 15-11-25 發表
本帖最後由 johnnywalker 於 15-11-25 13:59 編輯
Wish中排無冷氣




禁止訪問

積分: 7557


7#
發表於 15-11-25 17:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9070


8#
發表於 15-11-25 21:54 |只看該作者

引用:Quote:CS_HON+發表於+15-11-25+14:50+Mazda

原帖由 johnnywalker 於 15-11-25 發表
中排可放兩CAR SEAT,但中間位會好窄,唔建議。MAZDA 5 08年之前無中排冷氣、LED燈同只有4前速,用油會較 ...
完全了解,謝謝解答




大宅

積分: 3606


9#
發表於 15-11-26 03:21 |只看該作者
of course, Mazda 8


大宅

積分: 2937


10#
發表於 15-11-26 10:06 |只看該作者
7 人車, 最忌一味想慳油同要平而買左架細7, Freed, Sienta 之類, 之後發現家人, 自己都坐得唔舒服....


男爵府

積分: 6243


11#
發表於 15-11-26 12:20 |只看該作者
你想中排放兩CAR SEAT,就算MAZDA 8中間位都會好窄,仲有一個問題係會冇法出入尾排。如果第三排不能坐人仲點解要買七人車呢?

如果你真係想中排放兩個CAR SEAT中間位仲可以坐人,咁就只有七人SUV至可以喇,例如Ford S-Max / Volvo XC90 / Audi Q7等,但就冇咗電趟門了。


男爵府

積分: 9070


12#
發表於 15-11-26 13:15 |只看該作者

引用:你想中排放兩CAR+SEAT,就算MAZDA+8中間位

原帖由 HOSOH 於 15-11-26 發表
你想中排放兩CAR SEAT,就算MAZDA 8中間位都會好窄,仲有一個問題係會冇法出入尾排。如果第三排不能坐人仲 ...
兩歳小朋友會坐後排,newborn中排加我,只係擔心小朋友唔肯一個坐後排,而作出最壞打算




禁止訪問

積分: 7557


13#
發表於 15-11-26 13:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9070


14#
發表於 15-11-26 13:38 |只看該作者

引用:Quote:CS_HON+發表於+15-11-26+13:15+兩歳

原帖由 johnnywalker 於 15-11-26 發表
咁你可以考慮搵架有中排walk through既車,你坐後排陪呷醋大b,細b有乜事你可以方便上前
...
Mazda 8係咪可以?




複式洋房

積分: 490


15#
發表於 15-11-27 10:50 |只看該作者
回覆 CS_HON 的帖子

朋友就係揸Madza 8,中排放兩張car seat,姐姐坐後排,中間可行!再唔係你就要諗下7座大霸,中排中間好夠闊


男爵府

積分: 6521


16#
發表於 15-11-27 11:53 |只看該作者
我都係揸Madza 8, 如果中排放兩張car seat, 要係中間行入後排唔易, 要好細粒先得, 因為車箱空間比較窄, 仲有後排只可坐1人, 因中排有個坐位要移到好後先可以過到人


男爵府

積分: 9070


17#
發表於 15-11-27 12:07 |只看該作者

引用:我都係揸Madza+8,+如果中排放兩張car+seat,

原帖由 Streetboy 於 15-11-27 發表
我都係揸Madza 8, 如果中排放兩張car seat, 要係中間行入後排唔易, 要好細粒先得, 因為車箱空間比較窄, 仲 ...
Mazda 8好揸嗎?油耗?




男爵府

積分: 6521


18#
發表於 15-11-27 12:41 |只看該作者
CS_HON 發表於 15-11-27 12:07
Mazda 8好揸嗎?油耗?
車重力水唔夠, 常常要上斜會吃力, 1缸油大約行400km, 引擎係上世紀嘅技術不可要求太多, 不過咁嘅價錢又有3電門真係平, 一分錢一分貨啦.


禁止訪問

積分: 7557


19#
發表於 15-11-27 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9070


20#
發表於 15-11-27 13:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+johnnywalker+於+15-11-27+13:

原帖由 johnnywalker 於 15-11-27 發表
本帖最後由 johnnywalker 於 15-11-27 13:49 編輯

其實力水唔係咁重要,重要係安全,車重鋼水好,而且頂 ...
了解,謝謝




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo