論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2717

畀面勳章


1#
發表於 08-8-30 23:40 |只看該作者
各位好心人:

請幫幫忙!

我其實喺6月份第一次請工人,我一心係想工人湊NB,不過嚟咗半個月,佢做得唔太好,因為cleaning好差,而佢思鄉太甚,辭職返咗菲律賓,之後就未有信心再請工人喇!因為我要做嘢,一定要搵人湊B,依家我契媽介紹咗個本地印傭,佢10月中會完約,我想知道如果我續佢,要點做?搵agent大概要幾多錢?

P.S. 其實我有問返之前我嗰間agent,一個月前問佢,佢只係話收返簽証費&領事館費,因為呢兩年有咩事,可以要求免費更換。但前日打俾佢再問清楚啲,佢竟然話要收3千,我同工人各一半,再加簽証費&領事館費,如果要body check又另計!我因為之前請嗰個菲傭,前前後後洗咗我8千幾蚊(agent fee, visa, air ticket, salary),老實講我冇咩多餘錢可以洗嫁喇!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo