論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1051


1#
發表於 08-8-29 23:12 |只看該作者
我個bun bun佢38yrs, 有接生bb 嘅certifcate., 但就只讀到college level, 有2個仔女, 我近日收到一封由加拿大寄來嘅信比我個工人, 間公司名是inter ocean agencies, 我想請問有沒有mami知道這家公司是否加拿大請工人嘅agency company呢, 我工人是否已申請去加拿大呢 (但我知要有大學畢業才可以申請去加拿大), 我好心煩呀, 我收到封信, 但我未交回給佢, 因我怕佢會走, 我又要請過個工人, 好鬼煩呀......請各位mami教路, 我應點做呢


子爵府

積分: 10622

醒目開學勳章


2#
發表於 08-8-29 23:19 |只看該作者
最簡單方法...

燒o左佢


珍珠宮

積分: 31492


3#
發表於 08-8-30 10:34 |只看該作者
我都唔會交俾佢喎, shred咗佢當冇收到? 你個賓做咗幾耐呀? 就來完約就俾佢囉.


大宅

積分: 2652


4#
發表於 08-8-30 17:42 |只看該作者
totally agreed!
原文章由 winnie_sh 於 08-8-29 23:19 發表
最簡單方法...

燒o左佢


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo