遊戲人間

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43543


1#
發表於 07-8-13 03:11 |只看該作者
規則是這樣的,由樓上的人提一個問,樓下的人必須做出回答,並再出一個問題,如此類推......
依家先由我來問,

樓下的,你依家最想食D乜?...


子爵府

積分: 14518

畀面勳章 親子達人勳章


2#
發表於 07-8-13 03:32 |只看該作者
我依家最想食鱼蛋粉...
樓下的,你依家最想玩D乜?

Kao...對嗎?
原文章由 kao 於 07-8-13 03:11 發表
規則是這樣的,由樓上的人提一個問,樓下的人必須做出回答,並再出一個問題,如此類推......
依家先由我來問,

樓下的,你依家最想食D乜?...


公爵府

積分: 29736


3#
發表於 07-8-14 02:34 |只看該作者
原文章由 gracehuikl 於 07-8-13 03:32 發表
我依家最想食鱼蛋粉...
樓下的,你依家最想玩D乜?

Kao...對嗎?

我依家最想玩接龍

樓下的.你第一次作弊是幾歲ㄚ?


等待驗證會員

積分: 1765


4#
發表於 07-8-14 11:53 |只看該作者
我第一次出貓係7歲, 樓下的,咁你初吻係幾歲!
原文章由 愛孩子 於 07-8-14 02:34 發表

我依家最想玩接龍

樓下的.你第一次作弊是幾歲ㄚ?

我都係想做個好人''遮''


公爵府

積分: 29736


5#
發表於 07-8-15 09:51 |只看該作者
原文章由 凍冰冰 於 07-8-14 11:53 發表
我第一次出貓係7歲, 樓下的,咁你初吻係幾歲!

我第一次係22歲!

樓下的,你最鍾意邊個明星?


公爵府

積分: 29736


6#
發表於 07-8-16 05:31 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-15 09:51 發表

我第一次係22歲!

樓下的,你最鍾意邊個明星?



我最鍾意劉德華

樓下的,你認為四大天王誰最好...


珍珠宮

積分: 43543


7#
發表於 07-8-16 06:22 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-16 05:31 發表



我最鍾意劉德華

樓下的,你認為四大天王誰最好...


我認為Aaron Kwok最好

樓下的,你有沒有在電梯放屁過


珍珠宮

積分: 43543


8#
發表於 07-8-19 12:43 |只看該作者
原文章由 kao 於 07-8-16 06:22 發表


我認為Aaron Kwok最好

樓下的,你有沒有在電梯放屁過



有呀

樓下的,你有沒有收埋私己錢


公爵府

積分: 29736


9#
發表於 07-8-19 23:24 |只看該作者
原文章由 kao 於 07-8-19 12:43 發表



有呀

樓下的,你有沒有收埋私己錢



沒有

俾老婆沒收了

樓下的,你有沒有做個令自已很後悔的事


珍珠宮

積分: 43543


10#
發表於 07-8-20 00:07 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-19 23:24 發表



沒有

俾老婆沒收了

樓下的,你有沒有做個令自已很後悔的事


暫時沒有
樓下的,你有沒有試過在海裡尿尿


別墅

積分: 806


11#
發表於 07-8-20 00:08 |只看該作者
當然有啦!

樓下的,妳或你現在的工作好不好
原文章由 愛孩子 於 07-8-19 23:24 發表



沒有

俾老婆沒收了

樓下的,你有沒有做個令自已很後悔的事


珍珠宮

積分: 43543


12#
發表於 07-8-22 00:21 |只看該作者
原文章由 wwwdhk 於 07-8-20 00:08 發表
當然有啦!

樓下的,妳或你現在的工作好不好



還ok,有人工加

樓下的,妳或你現在的感情順利嗎


公爵府

積分: 29736


13#
發表於 07-8-26 02:26 |只看該作者
原文章由 kao 於 07-8-22 00:21 發表



還ok,有人工加

樓下的,妳或你現在的感情順利嗎



老婆最近對我唔錯

樓下的,最近有咩好戲介紹


珍珠宮

積分: 43543


14#
發表於 07-8-26 02:59 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-26 02:26 發表



老婆最近對我唔錯

樓下的,最近有咩好戲介紹



衰鬼上帝 ---funny


樓下的,今夜做乜仲唔訓


公爵府

積分: 29736


15#
發表於 07-8-27 00:40 |只看該作者
原文章由 kao 於 07-8-26 02:59 發表



衰鬼上帝 ---funny


樓下的,今夜做乜仲唔訓



玩緊接龍lor,邊個開ge我都玩,唔會只玩自己個D

樓下的,你而家最想做D乜


珍珠宮

積分: 43543


16#
發表於 07-8-27 22:40 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-27 00:40 發表



玩緊接龍lor,邊個開ge我都玩,唔會只玩自己個D

樓下的,你而家最想做D乜



而家最想放假去旅行

樓下的,你有冇好憎ge人


公爵府

積分: 29736


17#
發表於 07-8-28 00:26 |只看該作者
原文章由 kao 於 07-8-27 22:40 發表



而家最想放假去旅行

樓下的,你有冇好憎ge人



有,呢度都有

樓下的,你覺得愛情係咩


公爵府

積分: 29736


18#
發表於 07-8-31 00:26 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-28 00:26 發表



有,呢度都有

樓下的,你覺得愛情係咩



愛情係甜品

樓下的,你最近有冇碌爆卡


珍珠宮

積分: 43543


19#
發表於 07-9-4 23:56 |只看該作者
原文章由 愛孩子 於 07-8-31 00:26 發表



愛情係甜品

樓下的,你最近有冇碌爆卡



唉....
超爆呀

樓下的,你係咪想幫我還


公爵府

積分: 29736


20#
發表於 07-9-5 22:34 |只看該作者
原文章由 kao 於 07-9-4 23:56 發表



唉....
超爆呀

樓下的,你係咪想幫我還

我會剪斷妳的卡..
樓下的你會不會過海關常常被檢查包包


首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo