立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 43543
子爵府
積分: 14518
原文章由 kao 於 07-8-13 03:11 發表 規則是這樣的,由樓上的人提一個問,樓下的人必須做出回答,並再出一個問題,如此類推...... 依家先由我來問, 樓下的,你依家最想食D乜?...
公爵府
積分: 29736
原文章由 gracehuikl 於 07-8-13 03:32 發表 我依家最想食鱼蛋粉... 樓下的,你依家最想玩D乜? Kao...對嗎?
等待驗證會員
積分: 1765
原文章由 愛孩子 於 07-8-14 02:34 發表 我依家最想玩接龍 樓下的.你第一次作弊是幾歲ㄚ?
原文章由 凍冰冰 於 07-8-14 11:53 發表 我第一次出貓係7歲, 樓下的,咁你初吻係幾歲!
原文章由 愛孩子 於 07-8-15 09:51 發表 我第一次係22歲! 樓下的,你最鍾意邊個明星?
原文章由 愛孩子 於 07-8-16 05:31 發表 我最鍾意劉德華 樓下的,你認為四大天王誰最好...
原文章由 kao 於 07-8-16 06:22 發表 我認為Aaron Kwok最好 樓下的,你有沒有在電梯放屁過
原文章由 kao 於 07-8-19 12:43 發表 有呀 樓下的,你有沒有收埋私己錢
原文章由 愛孩子 於 07-8-19 23:24 發表 沒有 俾老婆沒收了 樓下的,你有沒有做個令自已很後悔的事
別墅
積分: 806
原文章由 wwwdhk 於 07-8-20 00:08 發表 當然有啦! 樓下的,妳或你現在的工作好不好
原文章由 kao 於 07-8-22 00:21 發表 還ok,有人工加 樓下的,妳或你現在的感情順利嗎
原文章由 愛孩子 於 07-8-26 02:26 發表 老婆最近對我唔錯 樓下的,最近有咩好戲介紹
原文章由 kao 於 07-8-26 02:59 發表 衰鬼上帝 ---funny 樓下的,今夜做乜仲唔訓
原文章由 愛孩子 於 07-8-27 00:40 發表 玩緊接龍lor,邊個開ge我都玩,唔會只玩自己個D 樓下的,你而家最想做D乜
原文章由 kao 於 07-8-27 22:40 發表 而家最想放假去旅行 樓下的,你有冇好憎ge人
原文章由 愛孩子 於 07-8-28 00:26 發表 有,呢度都有 樓下的,你覺得愛情係咩
原文章由 愛孩子 於 07-8-31 00:26 發表 愛情係甜品 樓下的,你最近有冇碌爆卡
原文章由 kao 於 07-9-4 23:56 發表 唉.... 超爆呀 樓下的,你係咪想幫我還
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy