爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 229


1#
發表於 15-12-22 22:24 |只看該作者
想問7人車泊S位係唔係好難泊?
今日泊左幾次前後都有車既錶位都泊唔入?想問有冇技巧可以泊到?




子爵府

積分: 14954


2#
發表於 15-12-22 22:47 |只看該作者

引用:想問7人車泊S位係唔係好難泊?今日泊左幾次

原帖由 米米太太 於 15-12-22 發表
想問7人車泊S位係唔係好難泊?
今日泊左幾次前後都有車既錶位都泊唔入?想問有冇技巧可以泊到?



...
都係咁泊




子爵府

積分: 14954


3#
發表於 15-12-22 22:52 |只看該作者

引用:想問7人車泊S位係唔係好難泊?今日泊左幾次

原帖由 米米太太 於 15-12-22 發表
想問7人車泊S位係唔係好難泊?
今日泊左幾次前後都有車既錶位都泊唔入?想問有冇技巧可以泊到?



...
http://kagayakikun.com/zh/2011/05/22/seven-seater-car-parallel-parking/




大宅

積分: 3762


4#
發表於 15-12-22 22:55 |只看該作者

回覆:7人車泊S位

你架車有無裝rear camera?





禁止訪問

積分: 984


5#
發表於 15-12-22 23:17 |只看該作者

回覆:7人車泊S位

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1960


6#
發表於 15-12-22 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+米米太太+於+15-12-22+發表想

原帖由 werty 於 15-12-22 發表
http://kagayakikun.com/zh/2011/05/22/seven-seater-car-parallel-parking/
我用呢個方法泊左右s完全解決了問題




子爵府

積分: 14954


7#
發表於 15-12-22 23:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-12-22+發表http:

原帖由 hihihappy 於 15-12-22 發表
我用呢個方法泊左右s完全解決了問題
我教車師傅都係咁教。

當然,睇片生動啲




男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-12-23 10:35 |只看該作者
裝sensor


複式洋房

積分: 229


9#
發表於 15-12-23 11:02 |只看該作者

回覆:7人車泊S位

我泊架細7完全冇問題,但大車就泊唔入,所以想問係唔係大既7人車其實好難泊到S位錶位?特別係前後都有車個種錶位?




男爵府

積分: 5325


10#
發表於 15-12-23 11:24 |只看該作者
回覆 米米太太 的帖子

唔會,人地貨van都泊得入。


禁止訪問

積分: 4002


11#
發表於 15-12-23 13:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2936


12#
發表於 15-12-23 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 15-12-23 14:10 |只看該作者
dick9394 發表於 15-12-23 11:24
回覆 米米太太 的帖子

唔會,人地貨van都泊得入。
Hiace易泊好多, 我朋友由HIACE轉揸FORD, 牛龜咁大部, 佢話如果S位前後都係7人車就泊吾到。


禁止訪問

積分: 2936


14#
發表於 15-12-23 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5325


15#
發表於 15-12-23 14:27 |只看該作者
Connielai 發表於 15-12-23 14:10
Hiace易泊好多, 我朋友由HIACE轉揸FORD, 牛龜咁大部, 佢話如果S位前後都係7人車就泊吾到。 ...
d h1 ,transmit ,vito 個d真係大大份咁


男爵府

積分: 5325


16#
發表於 15-12-23 14:35 |只看該作者
PicnicBoy 發表於 15-12-23 14:24
貨Van 轉向半徑細好多架, 即係 "好好彎", 所以拍S位無得輸。

我見 H1, hiace 同 7人車 alphard 既轉向半徑都係5.6-7m
車身大細黎計h1 > alphard > hiace 咁羅…

成日見hiace 好瀟灑咁泊S位


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 15-12-23 14:36 |只看該作者
回覆 dick9394 的帖子

我朋友話見過人地揸FORD, 泊S位要7手軑
而家愈來愈多人揸H1, 比HIACE平好多


男爵府

積分: 5325


18#
發表於 15-12-23 14:38 |只看該作者
Connielai 發表於 15-12-23 14:36
回覆 dick9394 的帖子

我朋友話見過人地揸FORD, 泊S位要7手軑
個d 泊完,好多時 4個轆入界,車身出界


大宅

積分: 3732


19#
發表於 15-12-23 16:16 |只看該作者
Hiace 個司機位正正在前錄上面,跟車頭很近, 睇位準好多。 7人車 跟車頭 有一段距離, 要靠感覺,預鬆少少。


男爵府

積分: 9858


20#
發表於 15-12-23 23:18 |只看該作者

引用:想問7人車泊S位係唔係好難泊?今日泊左幾次

原帖由 米米太太 於 15-12-22 發表
想問7人車泊S位係唔係好難泊?
今日泊左幾次前後都有車既錶位都泊唔入?想問有冇技巧可以泊到?



...
都唔難呀⋯⋯泊位個了,預同前車平排,再慢慢扭呔咯。。都係個句熟態生巧




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo