婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


洋房

積分: 149


1#
發表於 08-8-28 21:04 |只看該作者
痛了幾個月,睇了跌打5次仍未好,應怎辦呢?
是否應睇多幾次跌打至會好呢?
請問有無跌打醫師介紹?
現在仍有痛+些少痺
會否好呢?
有無媽咪有這些經驗,請分享?
謝謝


洋房

積分: 149


2#
發表於 08-8-29 15:36 |只看該作者
請介紹~~~~~~


大宅

積分: 2984


3#
發表於 08-8-30 01:09 |只看該作者
不如你去睇個骨科醫生,檢查清楚有否傷及筋骨,免得擔吾病情。


洋房

積分: 149


4#
發表於 08-8-30 19:24 |只看該作者
骨科dr.邊到有得睇呀?
骨科乜唔係只睇骨架咩?


大宅

積分: 2984


5#
發表於 08-8-31 01:23 |只看該作者
西醫的骨科醫生,骨的問題和扭傷都是睇骨科醫生,如果有麻痺的感覺可能是傷到神經線。
我自己睇開的醫生可以介紹給你。
吳洪光醫生
電話:29730773 (中環)


洋房

積分: 149


6#
發表於 08-8-31 11:07 |只看該作者
原文章由 peggy319 於 08-8-31 01:23 發表
西醫的骨科醫生,骨的問題和扭傷都是睇骨科醫生,如果有麻痺的感覺可能是傷到神經線。
我自己睇開的醫生可以介紹給你。
吳洪光醫生
電話:29730773 (中環) ...


請問妳係咪都有物理治療師or跌打介紹呀?可否介紹俾我呀?
我想如果西醫睇不好,都會去睇物理治療,所以請妳介紹俾我好嗎?
想問下妳睇dr.吳,如扭傷要睇幾多次至會復完呀?


大宅

積分: 2984


7#
發表於 08-8-31 14:07 |只看該作者
800
我以將物理治療師的PM給你,至於睇醫生要睇幾多次,就要看你的病情。


洋房

積分: 149


8#
發表於 08-8-31 17:33 |只看該作者
謝謝~~~~~~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo