爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7450


1#
發表於 15-12-28 12:52 |只看該作者
地圖睇到有個car park, 係咪行返去車站大堂好遠? 夜晚9:30會唔會full (怕好多人睇concert)?


大宅

積分: 1844


2#
發表於 15-12-28 14:09 |只看該作者
火車站停車場,有位不過要兜上幾層


男爵府

積分: 7450


3#
發表於 15-12-28 15:40 |只看該作者
請問大堂對開有冇D位可以停一陣(15分鐘左右)等人?


水晶宮

積分: 56920


4#
發表於 15-12-28 15:46 |只看該作者
罐頭湯 發表於 15-12-28 15:40
請問大堂對開有冇D位可以停一陣(15分鐘左右)等人?

有.., 但好多時泊滿車, 根本停不到埋去(後面又推上來)...., 你要預早D, 去兜圈...., 埋到去就得.


大宅

積分: 1844


5#
發表於 15-12-28 16:26 |只看該作者
罐頭湯 發表於 15-12-28 15:40
請問大堂對開有冇D位可以停一陣(15分鐘左右)等人?

咪就係個個都埋去15分鐘所以長期塞爆囉
同埋嗰個位根本唔停得係24禁區(自己去Google Maps睇街景)


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-12-28 17:18 |只看該作者
滿到.................你唔信


禁止訪問

積分: 984


7#
發表於 15-12-28 22:10 |只看該作者

回覆:揸車去紅磡火車站接人, 有冇地方比私家車泊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2308


8#
發表於 15-12-29 13:23 |只看該作者
車係好多, 但只要肯行多1-2個圈, 肯定會搵到位, 最好叫要接的人, 去嗰度搵你, 自己唔好離開司機位, 否則有警車或鐵馬, 見無司機, 必抄無疑


大宅

積分: 1953


9#
發表於 15-12-29 13:54 |只看該作者

回覆:揸車去紅磡火車站接人, 有冇地方比私家車泊

睇你咩時間去啦, 平日唔算太多車, 好多次我都有位停。
無位咪上停車場, 好似唔使20蚊個鐘。 停車場未試過無位。

再無位, 泊去隔離商場, 貴少少。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo