夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1475


1#
發表於 08-9-18 08:15 |只看該作者
結左婚係唔係已經冇晒異性朋友?
點解呢?

我覺得女人點都要有1,2個異性朋友旁身,
我自己就會久唔久同d異性朋友食吓飯,
飲吓酒,傾吓計.
咁樣可以調劑吓身心,增長吓見聞.
身為我既異性朋友,佢地都會講好多有關男人既野比我知,
我夫妻間有咩問題,佢又可以幫我解決,
好多女人覺得正常正確既野,
原來男人又唔係咁諗喎,
仲可以知道男人可以有幾賤.

每次我同異性朋友出去食飯,
老公都會接送,大家可以話佢唔安心,
但男人又幾時令女人安心過呢?


男爵府

積分: 6050


2#
發表於 08-9-18 09:12 |只看該作者
講真,我覺得結左婚之後最好唔好有太close既異性朋友囉~
更加唔應該出黎飲酒同食飯(單獨),可免則免!
除非,你老公對你極有信心!


大宅

積分: 1217


3#
發表於 08-9-18 09:50 |只看該作者
食下野飲下野有咩所謂,我就無限制我老婆的社交活動

[ 本文章最後由 man4good 於 08-9-18 09:54 編輯 ]


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 08-9-18 09:56 |只看該作者
結左婚之後,我都唔會單獨同異性朋友係一齊,費事誤會....

我唔擔心C6誤會,但比大家D朋友家人唔覺意見到,之後就大把說話聽........

婚後,我就會避忌D .....


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


5#
發表於 08-9-18 10:50 |只看該作者
Over 80% of my friends / close friends are male.
We go out for 單獨食飯 weekly ( sometimes twice a week) with them (not the same friend).
I don't think there are something wrong. I do that before get married, and do the same after get married.
However, my husband never complain about it.

原文章由 bella_law 於 08-9-18 09:12 發表
講真,我覺得結左婚之後最好唔好有太close既異性朋友囉~
更加唔應該出黎飲酒同食飯(單獨),可免則免!
除非,你老公對你極有信心!


伯爵府

積分: 16931


6#
發表於 08-9-18 11:00 |只看該作者
我同c6都會同異性朋友單獨食飯架喎, 我仲會同前男友一年食一兩次飯添喎, 我地大家都覺得冇咩問題. 我同c6 都相信, 要變心冇異性朋友都可以變心, 係唔變心的, 日日見都唔會變.


複式洋房

積分: 138


7#
發表於 08-9-18 11:04 |只看該作者
結左婚我都會同異性朋友出街食飯, 因未結婚前我老公已知我異性朋友多於同性朋友, 其實最緊要大家講個"信"字囉! 因每次我出完去之後, 我會同佢講番今日我同果位異性朋友大約講d咩話題, 可能我會發問番我老公, 如果你係呀xx(異性朋友)你會點呀? 咁樣兩公婆既話題反而可能會越黎越多&大!


複式洋房

積分: 484


8#
發表於 08-9-18 11:13 |只看該作者
原文章由 chanwendy 於 08-9-18 11:00 發表
我同c6都會同異性朋友單獨食飯架喎, 我仲會同前男友一年食一兩次飯添喎, 我地大家都覺得冇咩問題. 我同c6 都相信, 要變心冇異性朋友都可以變心, 係唔變心的, 日日見都唔會變. ...


介意問你係咩年齡層嗎?
我估係25-30?
我認為這種心態和睇事方法係d好young,
又無咩經歷的年輕人會有的。
我既目的唔係話你, 係想睇下我的看法有沒有錯,
不高興當我無講過啦!


大宅

積分: 2339


9#
發表於 08-9-18 11:15 |只看該作者
點止一兩個...好fd都係婚前嘅事,大家而家都係好朋友,但唔會咩都講,至少我唔會講同老公之間嘅事佢地聽


子爵府

積分: 14201

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-9-18 11:39 |只看該作者

回覆 #1 nana832 的文章

我都會同異性朋友出去飲茶食飯(日頭),但每次都會告訴我老公,我同誰出去去哪裡等,我5系惊我老公多心,而系怕如果佢D朋友睇到后告訴佢-起碼佢知道發生什麼事,事關佢有個朋友的太太就是這樣引起誤會.所以我次次都講,如果是臨時約好,晚上一定會講.
kaho1219 該用戶已被刪除

11#
發表於 08-9-18 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5786


12#
發表於 08-9-18 14:15 |只看該作者
我都住keep住同d朋友一起,不過佢地同我老公好熟,所以都無野..但係我平時返工收工就反屋企, 有出的話都係大家一起出來. 老公佢時間多過我, 不過放假就基本上係屋企清潔屋企玩電腦. 間中同d同事出去食飯都會講..同埋佢出去的話. 時不時都會打來報告..


男爵府

積分: 6052


13#
發表於 08-9-18 14:25 |只看該作者
結左婚之後, 我無同異性單獨食飯, 不過我都有兩個好好既異性朋友, 我有心事唔會當面同佢地傾, 多數都係用e-mail, 我唔想老公誤會我, 亦都唔想其他人誤會, 非短流長!同樣地我老公都唔會單獨異性食飯, 我覺得夫妻就算幾信任對方, 都要識避忌!


翡翠宮

積分: 76971


14#
發表於 08-9-18 14:28 |只看該作者
就算極有信心都5可以咁做, 咁掉返轉你又接5接受到個老公同異性單獨約會呀 如果得既咁就無問題囉 否則就要以身作則啦我會有異性朋友但5會單獨約會囉 禾會有男有女一齊出黎食飯, 不過如果有多過一個異性出黎5係成日都會既
原文章由 bella_law 於 08-9-18 09:12 發表
講真,我覺得結左婚之後最好唔好有太close既異性朋友囉~
更加唔應該出黎飲酒同食飯(單獨),可免則免!
除非,你老公對你極有信心!


大宅

積分: 1217


15#
發表於 08-9-18 14:39 |只看該作者
你地有無單獨自己去食飯? 如果咁岩撞見一個老朋友(異性),駛唔駛掉頭走,扮唔識人? 費事其他朋友見到,誤會,老公唔開心?

我真係試過撞見老朋友, 大家吹下水講下近況, 又係咪犯罪?


男爵府

積分: 6052


16#
發表於 08-9-18 14:44 |只看該作者
咁企係條街我會講幾句咯, 但唔會坐低食飯, 呢個世界閒言閒語太多啦, 或者你C6唔介意, 我老公信任我, 但佢都會介意我同異性單獨食飯, 呢D野好睇你個人同埋你另一半個D朋友親人係唔係多口個隻羅!


伯爵府

積分: 16931


17#
發表於 08-9-18 14:56 |只看該作者
原文章由 sulamita 於 08-9-18 11:13 發表


介意問你係咩年齡層嗎?
我估係25-30?
我認為這種心態和睇事方法係d好young,
又無咩經歷的年輕人會有的。
我既目的唔係話你, 係想睇下我的看法有沒有錯,
不高興當我無講過啦! ...

你估錯了, 我已過咗 30 架喇, 我 C 6 同我諗法接近, 佢已經 40.


男爵府

積分: 7745

畀面勳章 爸B勳章


18#
發表於 08-9-18 18:03 |只看該作者
我都有幾個好好嘅異性朋有㗎!不過日子耐咗,全都變咗我老公嘅兄弟!所以就算同佢哋食飯出街,我老公通常都會在場囉!

我唔反對婚後繼續有異性交往,不過單獨嘅話就可免則免啦!將心比己,我都唔係咁鍾意我老公單獨同異性出街啦!


大宅

積分: 1217


19#
發表於 08-9-18 20:20 |只看該作者
OK, thanks for your comment

I'll delete my post.

原文章由 等運到 於 08-9-18 20:12 發表
o唔系個個人約異性出來都系有動機, 每個人標準都唔同lo~~你同你老婆覺冇問題既, 咪得lo~~

我又唔覺, "不喜歡另一半約人或被人約呢個動作, 自我,好多時都係自己心結,唔知另一半想搞咩.WO~" 根本無關係, 依個亦系你個 ...

[ 本文章最後由 man4good 於 08-9-18 20:22 編輯 ]


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


20#
發表於 08-9-18 20:33 |只看該作者
其實大家都只系想討論一件事, 分享o下個人竟見啫, 唔洗特登del post喇 ...不過你del左, 我都del喇, 唔系人地以為我自言自語......

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo