純粹八掛公分享
先直接回覆ssssky所講的情況,你可以搵“香港驗車中心” !自己上網睇睇詳細情況吧!佢哋係一個團隊(二至三名師傅)上門幫你驗車,一部工程車去到你要求嘅地點,徹徹底底,清清楚楚及非常專業咁驗,我記憶中收費大約1300-1500,歷時都好幾句鐘。但你可以絕對放心,他們並非浪得虛名!
至於,你覺得用1300-1500驗一部易手車,「值得嗎」?
如果!你純粹買一部“纏柒” 玩下,那當然無需浪費千幾蚊啦!不過,如果你買嘅車都成5萬或以上,甚至係過十以上,又或者,你唔想部車到手之後先發覺七勞八傷浮晒出嚟,要你一擲兩、三萬維修,之後牌簿字數越高又比人打咗折扣,唔知部車放唔放好,我就建議你去做。因為,佢哋所有細微細眼嘢都會驗得到,部車有無“扇過灰”、“翻噴過”等 係一目了然!之後一份詳盡報告比翻,免得第日拗數!
(後話)
就你嘅情況嚟講,我會問自己「點解架車無牌費」?
唔知道哩部車嘅來源、年份或其他資料,無論係易手車網,又或者係經車房、汽車展銷場,甚至元L錦T露天車房等等(朋友私讓另計)…….. 簡單一句,我建議真係唔好買!試諗諗,最基本仲有牌費即代表部車仲行得!有牌費至少免除咗好多背後存在不利嘅因素,例如過唔過到驗車續牌呢?又或者,車主知道部車有隱憂,唔想花錢去執翻好,索性放咗佢都有可能。
當然賣家總有許多說法,例如老婆唔揸啦,無車位費事養兩部車(諗住唔揸囉咪唔徙錢續牌囉)林林種種嘅解釋。作為買家,我建議你都係小心為尚,慢慢揀。除非係古董車、限量版或者超名貴,否則我都係問一句「點解唔續牌費呢」?如果係屬於展鎖場又無牌費又要上會,我梗加唔建議你去買!