樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3501


1#
發表於 15-12-21 22:50 |只看該作者
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20151221/54560290




大宅

積分: 4596


2#
發表於 15-12-21 23:13 |只看該作者

回覆:catli11 的帖子

Of course, economic cycle. 有高自然有低,無可能永遠向上。




大宅

積分: 2318


3#
發表於 15-12-22 15:28 |只看該作者
回覆 lovebabyswong 的帖子

認同


男爵府

積分: 8614


4#
發表於 15-12-22 16:04 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

希望可以再回下



子爵府

積分: 14373


5#
發表於 15-12-22 19:15 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

假如下年再加多一次息, 相信仲有下調空間




大宅

積分: 1498


6#
發表於 15-12-22 21:04 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

2017結婚好年,需求依然起到,租金不見大幅下跌,應該下年中會回升




別墅

積分: 927


7#
發表於 15-12-22 23:48 |只看該作者
但其實睇成交紀錄, 都冇乜跌到...
除左報紙講d個別例子...


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 15-12-23 02:23 |只看該作者

引用:但其實睇成交紀錄, 都冇乜跌到...除左報紙

原帖由 50335717 於 15-12-22 發表
但其實睇成交紀錄, 都冇乜跌到...
除左報紙講d個別例子...
有D屋苑喺呢3幾年升左一陪,應該回多D。


男爵府

積分: 7868


9#
發表於 15-12-23 11:21 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

經濟鐘擺效應
有高自然有低
有需要 供樓比交租好
市回好講價
俾心機可能揾到筍貨


珊瑚宮

積分: 100501

2024年龍年勳章 牛年勳章


10#
發表於 15-12-23 12:26 |只看該作者
本帖最後由 lojo11 於 15-12-23 12:27 編輯

係, 睇成交又唔覺跌... 不過係估價網, 估價係跌左..


禁止訪問

積分: 4041


11#
發表於 15-12-23 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4041


12#
發表於 15-12-23 16:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6578


13#
發表於 15-12-23 16:57 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

呢排睇市區樓,業主都係貼市價,部分仲高市價,議價空間好少。。劈價盤唔見。。可能有都不屬於我。


男爵府

積分: 6578


14#
發表於 15-12-23 17:03 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

My frd is a property agent owner. He predicted the price will fall until new year then go up.. overall price will increase in 2016 tho transaction vol remains low.. See if u guys believe


禁止訪問

積分: 4041


15#
發表於 15-12-23 20:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7710


16#
發表於 15-12-23 20:49 |只看該作者
同業主鬥長命...


公爵府

積分: 27766


17#
發表於 15-12-23 21:54 |只看該作者
Gummama 發表於 15-12-23 17:03
My frd is a property agent owner. He predicted the price will fall until new year then go up.. overa ...
I belive the price will be increased a bit or stay the same


大宅

積分: 1568


18#
發表於 15-12-23 22:02 |只看該作者
肯定向下, 但只有10%左右跌幅, 因為人工及材料仍然很貴!


禁止訪問

積分: 4041


19#
發表於 15-12-23 22:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8614


20#
發表於 15-12-24 09:17 |只看該作者

引用:肯定向下, 但只有10�跌幅, 因為人工及

原帖由 cathywen 於 15-12-23 發表
肯定向下, 但只有10%左右跌幅, 因為人工及材料仍然很貴!
但那批10年內的樓,很多都升咗7-8成,只要業主不是近年入貨,就算跌2-3成,層樓都升值不少喎


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo