親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 1187


1#
發表於 15-12-13 15:19 |只看該作者
想去南怡島同rail bike, 想包車,有介紹嗎




子爵府

積分: 10791

畀面勳章


2#
發表於 15-12-15 12:37 |只看該作者
我都想包機場接機入新村


大宅

積分: 2964


3#
發表於 15-12-15 15:01 |只看該作者
借個位用下,
我都想搵機場入弘大民宿接送。
謝謝。


複式洋房

積分: 400


4#
發表於 15-12-19 12:42 |只看該作者
本帖最後由 teddytracy0102 於 15-12-19 12:44 編輯

回覆 Currytso 的帖子

我喺呢度book咗架車由機場入弘大,6大1小俾咗架Jumbo Taxi,收$7xx。
不過我第一次用唔知好唔好呀
http://www.travelfever.com.hk


大宅

積分: 2740


5#
發表於 15-12-20 12:23 |只看該作者

回覆:teddytracy0102 的帖子

我訂了23/12晚仁川機場接機去明洞,4人共350人仔,希望順順利利啦!


大宅

積分: 1148


6#
發表於 15-12-20 17:03 |只看該作者

引用:我訂了23/12晚仁川機場接機去明洞,4人共35

原帖由 alex1125 於 15-12-20 發表
我訂了23/12晚仁川機場接機去明洞,4人共350人仔,希望順順利利啦!
可否俾個book車資料?
我3大2小, 搭機場巴士都50000環, 如果book車都差吾多


大宅

積分: 2740


7#
發表於 15-12-20 19:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 alex1125 於 15-12-20 發表我

原帖由 anniemost 於 15-12-20 發表
可否俾個book車資料?
我3大2小, 搭機場巴士都50000環, 如果book車都差吾多
已pm


別墅

積分: 621


8#
發表於 15-12-20 20:04 |只看該作者

回覆:首爾包車

可否pm 包車資料,thx




侯爵府

積分: 20623

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 15-12-21 01:00 |只看該作者
回覆 alex1125 的帖子

pls pm me.thx


大宅

積分: 1079

好媽媽勳章


10#
發表於 15-12-21 06:43 |只看該作者

回覆:首爾包車

我都想要包車,麻煩pm我!




大宅

積分: 2740


11#
發表於 15-12-21 08:09 |只看該作者

回覆:dolphin123 的帖子

我都是上淘寶找的,打首爾租車有很多,找間信譽高些的,4人約350-500人仔,我找左間又平又信譽高,只350人仔,車就一般,反正坐一個鐘都無所謂啦!


複式洋房

積分: 432


12#
發表於 15-12-21 12:23 |只看該作者

回覆:首爾包車

Pls. pm me


別墅

積分: 590


13#
發表於 15-12-21 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 anniemost 於 15-12-20 發表

原帖由 alex1125 於 15-12-20 發表
已pm
可pm我吗?


大宅

積分: 1147

開心吸收勳章


14#
發表於 16-1-5 18:54 |只看該作者
回覆 alex1125 的帖子

你好,我都想要包車資料呀,可以PM我嗎,Thanks a lot!!


複式洋房

積分: 143


15#
發表於 16-1-6 00:59 |只看該作者
alex1125 發表於 15-12-20 19:14
已pm
Pm plz


水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 16-1-6 01:29 |只看該作者

引用:我都是上淘寶找的,打首爾租車有很多,找間

原帖由 alex1125 於 15-12-21 發表
我都是上淘寶找的,打首爾租車有很多,找間信譽高些的,4人約350-500人仔,我找左間又平又信譽高,只350人 ...
可否提供link?




洋房

積分: 89


17#
發表於 16-1-6 09:08 |只看該作者

回覆:首爾包車

請PM包裝資料, Thx.


複式洋房

積分: 142


18#
發表於 16-1-6 10:19 |只看該作者
alex1125 發表於 15-12-20 12:23
我訂了23/12晚仁川機場接機去明洞,4人共350人仔,希望順順利利啦!

可否pm 包車資料,thx


別墅

積分: 808


19#
發表於 16-1-6 10:29 |只看該作者
yipkaiwah 發表於 15-12-13 15:19
想去南怡島同rail bike, 想包車,有介紹嗎
我啱啱去完韓國返嚟,去咗四日,原本只包車一日,後嚟覺得同包車司機相處得幾好,而且覺得抵,又連包二日,我哋大小10人,一部大嘅商務車30萬W一日,由早上7:30到晚上11點,只要每曰11點前俾佢返去就得。佢系韓國人,曾經系北京隹過8年,識寫中文及講普通話。人幾好,我地出發前仲幫我地訂埋rail bike嘅車票,後嚟因為佢果架車我地10個人坐有D迫,第二日佢老公放假就叫埋老公開埋部小車出嚟車我地,吾使額外收費,我覺得好抵。純脆分享,無利益。


男爵府

積分: 8369


20#
發表於 16-1-6 14:32 |只看該作者
回覆 winny0333 的帖子

may I know the details?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo