爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 712


1#
發表於 16-1-11 17:20 |只看該作者
請問美孚新邨內有時租停車場嗎?
條邨咁舊,如果有,個車場會唔會又細又窄呢? 怕大車入中伏呀。
同埋晚飯時間有位嗎?


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 16-1-11 17:33 |只看該作者
ah_tao 發表於 16-1-11 17:20
請問美孚新邨內有時租停車場嗎?
條邨咁舊,如果有,個車場會唔會又細又窄呢? 怕大車入中伏呀。
同埋晚飯時 ...
晚飯.........去到邊都無位.


大宅

積分: 4510


3#
發表於 16-1-11 19:19 |只看該作者

引用:請問美孚新邨內有時租停車場嗎?條邨咁舊,

原帖由 ah_tao 於 16-01-11 發表
請問美孚新邨內有時租停車場嗎?
條邨咁舊,如果有,個車場會唔會又細又窄呢? 怕大車入中伏呀。
同埋晚飯時 ...
試下泊九巴大樓(好少位),無位就泊曼克頓山對出爛地。


男爵府

積分: 5831


4#
發表於 16-1-11 19:22 |只看該作者
你去美孚邊期先?一頭一尾好遠喎……


男爵府

積分: 6243


5#
發表於 16-1-12 11:26 |只看該作者
回覆 ah_tao 的帖子

去美孚食飯, 大可以比幾十蚊油站(蘭秀道Esso)洗車, 咪2-3小時後回來取!


男爵府

積分: 7338


6#
發表於 16-1-12 14:21 |只看該作者
美孚四期車場係有時租,
見裡面有唔少七人車應該易泊


男爵府

積分: 6521


7#
發表於 16-1-12 14:54 |只看該作者
去美孚直頭泊曼克頓山時租好過, 美孚時租又小位又唔好泊


男爵府

積分: 6797

認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 16-1-12 15:11 |只看該作者
入就容易, 出就有少少困難, 要慢慢黎
利申: noah


男爵府

積分: 8328


9#
發表於 16-1-12 16:02 |只看該作者
回覆 ah_tao 的帖子

美孚新村時租都幾爆, d位都幾細, 泊中間位有機會係上唔返車. 最大鑊係佢冇位都會放車入,唔識停閘.
最好都係泊九巴車廠OR爛地
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo