爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   12


大宅

積分: 1178


1#
發表於 15-12-31 21:49 |只看該作者
想買2手車,想問有咩要注意?
手續上要做d咩?
Car2x 上面搵,信唔信得過?
求經驗人士回答
謝謝


禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 16-1-1 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 69


3#
發表於 16-1-1 02:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 300


4#
發表於 16-1-1 12:32 |只看該作者
回覆 Suwa 的帖子

想水貨或行貨?私人或車行?

有無熟人識車?

如果對車唔熟,2手就唔好搞,車行一樣死



大宅

積分: 1178


5#
發表於 16-1-1 16:54 |只看該作者

引用:回覆 Suwa 的帖子想水貨或行貨

原帖由 davy72 於 16-01-01 發表
回覆 Suwa 的帖子

想水貨或行貨?私人或車行?
一心想搵私放既車
就係對車唔係太熟,所以唔知有咩特別要注意
請指教


男爵府

積分: 8466


6#
發表於 16-1-1 17:09 |只看該作者
回覆 Suwa 的帖子

某程度上樓上 C 兄都講得好啱;我諗你大致講吓你究竟想買部咩車、幾錢畢直、咩用途,C 兄們先比到意見你...
28 車車果度,好多車行扮私放;買二手車一般都係睇啱邊部,同賣家傾啱價咪約出嚟睇吓車;真係鍾意嘅咪安排上架驗車,無問題嘅咪比訂試車;跟手比錢搞轉名...


複式洋房

積分: 300


7#
發表於 16-1-1 17:24 |只看該作者
Suwa 發表於 16-1-1 16:54
一心想搵私放既車
就係對車唔係太熟,所以唔知有咩特別要注意
請指教

車行就唔駛擔心手續啦,佢幫你搞晒,私人就去轉名同買保險,都無咩手續°

不過你唔熟車,如果你筆直有過十萬,不如買架新1500cc車玩下先,萬事得2果d都可以,你熟習左幾年,對車熟d先再考慮2手會理想d

如果真係要2手,就買honda civic或toyota corolla,舊年份d,操返一年先,等自己搵到熟車房同對車有知識,到時先賣換自己想要既車


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 16-1-2 13:40 |只看該作者
Suwa 發表於 15-12-31 21:49
想買2手車,想問有咩要注意?
手續上要做d咩?
Car2x 上面搵,信唔信得過?
你自己有無搓開車先.


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 16-1-2 13:43 |只看該作者
davy72 發表於 16-1-1 17:24
車行就唔駛擔心手續啦,佢幫你搞晒,私人就去轉名同買保險,都無咩手續°

不過你唔熟車,如果你筆直有過 ...
其實私人同車行都無所謂,但同年份同形同手数如果特別平,就小心喇.


洋房

積分: 45


10#
發表於 16-1-11 16:16 |只看該作者
純粹個人分享,希望能有助你作出明智的選擇。

上年10月份,我透過CarXX.com買咗部07年Toyota Camry。我當時採取這樣的策略:(一)首先決定自己嘅Budget,我設定為5-7萬

(二)**車廠,我用作家庭車接送小朋友,求穩定之餘並無需經常維修,經一翻參詳身邊的朋友的意見後,我最終放棄買部Benz E仔,因為以5-7萬大約只能買到07年之前嘅款,但總括朋友的建議,這個年份之前的Benz太多嘢壞,而且副電腦的穩定度非常飄忽,所以我最終放棄這個選擇。(唔想買部車翻嚟之後仲要整餐死,得不常失!)其次,又是總括身邊朋友的分享,豐田的車實在是有口碑,特別是副車頭!返廠的機會或者機件古靈精怪程度好低,避免日後要經常花錢去維修,所以我鎖定買Toyota。

(三)油缸容量/cc!因為日後牌費,保險又是一筆,預早應有個Budget,試想想一部車每年的基本保養,又適逢續牌費、保險種種各樣,我認為必須衡量自己的能力(始終車是奢侈品)。

(四)假設你正式買了車回來後,一些基本的投資費用又是不能慳的,例如:無論上手車主如何吹噓是愛車之人,基本換一次偈油、風油太油、波箱油,甚至四條駄,從你接手起計算,你便能因應行了多少里數而部處下次更換這些東西的安排,避免公路上無原無故死車又不知如何是好。故此,我又將買車的Budget輕微降低,降至6萬以下,預留執一執部車的開銷。

到了上網揀車,身邊朋友情義濃濃許多經驗,咁唔好、點唔好,其實一句說話,首先自己鍾唔鍾意,睇落部車(縱使是睇相片)第一個感覺你自己順唔順眼先?

嗱!千其唔好即刻打電話去問,睇多幾部寫低資料(年份、牌簿手數、地區),以最方便到自己返工、放工去睇車為主。記低資料後,有空閒時間先一次過打電話去問!當然,個個車主都話私讓!所以查詢時除了再次引證網上的資料外,我會刻意問三件事:(1) 不如大家就一就取其中心地點(例如你尖沙咀佢架車擺沙田),你可唔可以揸出嚟九龍塘比我睇車(2) 部車放係邊(3) 部車是否直版。

何解?(1) 肯揸得比你睇,有牌費有燕梳,若然真的是車主私讓,古惑程度無咁高(2) 部車擺邊(查一查Google原來發現是某些車房、某些細行展銷場、元朗錦田露天車場等)我一定唔會買!同時再進一步而言,若然屋邨停車場的話,我曾經叫朋友車我去預早望一望部車,之後先至再約車主睇(大約可以引證車主可信程度)(3) 部部車放上網都話直版(無撞過),既是如此,買車前一上架照!又知車主信唔信得過!今日寫住咁多先,待續


大宅

積分: 4766


11#
發表於 16-1-11 19:29 |只看該作者
BobStudio 發表於 16-1-11 16:16
純粹個人分享,希望能有助你作出明智的選擇。

上年10月份,我透過CarXX.com買咗部07年Toyota Camry。我當 ...
無得頂,正!


洋房

積分: 45


12#
發表於 16-1-12 12:42 |只看該作者

….

「買易手車的心態」

除非你是追求“辣仔” 、“特別版” 、“名車” ,否則買部車回來,你應抱有「洩硬」的心態,而唯一「賺」的是,“享受駕駛”、“時間自主權” ,與及“一家人四圍遊玩的歡樂”,始終車是奢侈品、銷耗品,就是花錢。


但某程度上,如何令買入的易手車仍能有一個「價值」,意思是指,假設就當是5萬成交吧!別以為用了一兩年以後,你仍可以5萬再放一次,因為「牌簿手數」、「部車的里數」,加上「機件的損耗程度」與及許多種種的因素下,這些都是買家押你價的理由,當然,最重要仍是講及「折舊」的問題!


抱一個心態吧,你希望部車能揸到「劏」,而你養部車的過程中又沒有太多大修,又慶幸你沒有撞過碰過,跟部車Say Good Bye時送去車房劏,車房仲有一千幾百比翻你,那就是賺咗啦!換言之,若然你不追求外型款式,又無需追求車廂內的享受,而純粹買部車去代步或是新牌仔操熟手車,又怕冒風險買入一部七勞八傷的車。那麼,你就買部幾千蚊連牌費燕梳唔靚仔的車吧,是真的!因為,你無必要投資任何金錢去做任何保養,就是入油,揸落發現問題開始出現,若不是涉及嚴重的駕駛問題,一於揸到佢罧吧!掉去車房劏,你隨時仲有幾舊水收翻,甚至乎牌費仲有最少一季,仲可以返運輸署退錢!洩盡就是幾千蚊加入油和泊車。


前題曾提及某些展銷場、車房或者經紀代車主放車的,為何我盡量迫之則吉呢?


首先絕對不要說別人「呃」,生存之道,香港地搵兩餐總有不同的生存方式。經驗中亦曾試過經行經紀買過醫生車,醫生出新車便將部舊車去Trade,是靚仔的,零字牌簿,里數少,不過可遇不可求!純粹分享,我對這些中介場有這樣的個人體會:當然,你有相熟經紀就當別論。


我強調「不要說別人呃!」,首先展銷場的貨源主要本自客Trade-in,其次行家與行家之間幫客人放車,又有直接做水貨的,最後便是四出「撈」街車(包括網上)的來源。無論如何,因為當中涉及到「拆」數,所以若然一部5萬蚊的車,粗略估計個價會抬高好多,因為,部車翻到場先叫技工洗乾淨部車頭、搵師傅全車內外却漬翻新、做一轉普普通通低價人手鍍膜(在展銷場的射燈照耀下才顯得金光耀眼)!一句說話:「羊毛出自羊身上」。


其次就是銷售手法,又是一句「不要說別人呃!」,每一行有行行的規矩嘛!我只能講,若然你遇到這種情況:「我想試車,或上一上架睇睇部車時先,而答案是:好呀,你落咗訂先比你任試任睇吧!」,我勸你迫之則吉此為尚策!最後一句,這些場一般「講價的幅度不大」,加上車價已抬高好多!那你又何必買貴過別人呢?


至於車房、露天車場,又是千萬不要說別人「呃」!只能講,買車要盡量將所冒的風險減到最低!作為完全的門外漢,我建議別經這些途徑去作選購,除非你對汽車已有一定程度的認識,否則你很難憑肉眼辨認得到部車有沒有古怪。


抱歉,經過一翻長篇累贅,最後,我來過實戰經驗分享作結尾好吧。


倘若,你已覓得心儀的車輛,經過與賣家聯系(起底)後,你自覺賣家的可信程度是值得你相信的,下一步就是相約賣家“揸部車”出來望一望吧!


少少策略上分析,如果你能相約他到你指定的地點見面是最理想不過。就我的做法,因為我毫不在意車身靚唔靚仔(因為我目的要求機件好,特別是直版即無撞過),好多人話睇車一定要日光日白,這才能清晰辨別部車有沒有抄過!


我則認為個殼幾靚是無意思,一部全新車落地3,4,5,6年無挨挨笨笨過,別天真!你會相信嗎?縱使一般在高速公路被沙石打得多,車身自然唔會靚仔,反觀,若然你睇一部七、八年車齡的車,嘩!個車身靚到你唔信,你反而應該去質疑才是對!況且,坊間師傅今時今日的手功超卓,噴過油補過灰,又豈能單憑你肉眼能分辨出來嗎?若非讓專業技師幫你打針,用電腦量度車身油的厚、薄對比,你是無可能知道車殼每一幅油是不是出自原廠!切記,你應提醒自己是否以追求車身靚仔作為你首要目的?


回應前段,那一次我反而相約在某大形購物商場內的停車場會面(車主自稱居於錦X花園而在中文大學上班)(當然我就自己放工啦哈哈),我指明第幾層停車場大約那些車位最近商場升降機出入口,我遲了半小時到達,目的是「他經過一程長途,車入車場稍為冷卻後,若果底盤漏油是一目了然的!」,當然有人會問「唔比賣家醒過你咩,一早搵人泊定或者擺咗幾個位先至再泊去你指定位置都睇唔到啫!」。任何情況下,你作為買家都需要賭一鋪!不過,賣家的誠意,已經大大減低許多不利的因素!若然七勞八傷漏晒油,你都唔敢揸出去比人睇啦!當然,經車房大修過的話,就要靠接下來的每一步去引證,證明比你自己睇“信唔信啦”


車頭是熱的、隨隨用電筒照一照車底,初步唔見滿地油,先過第一關!接下來,切記,你並不是因應車廂內的豪華設備吸引你,或是車內外的Condition好壞作為落訂的指標!


第二關,憑你肉眼去分辨部車有沒有“炒” 過重要部位!縱使維修手功超卓,有些微細事仍能分辨得到。(不同車廠有所不同)先開車頭冚,初步睇幾個位置(1) 打開車頭冚以後,你眼望見車頭正前方俗稱「稱鬼面罩」對入就是水箱,自水箱位置四周,你會發現不論是橫、直的骨,這些一條又一條的原廠黑色(骨)桿,一定有原廠六角鏍絲梗死不同位置,鏍絲由原廠機械臂安裝,如是直版,所有鏍絲絕不會有花痕,顏色亦必是一樣,而且車房師傅唔會無聊到去幫個客補油,就算刻意點過油,你一定分辨得到!


(2) 接著,從水箱往下望入引擎的正前方“頭龍門架”如果撞到入晒龍門架,師傅幾好手功又焊、又拉直,是絕對睇得出!此外,要特別留意車頭內許多金屬組件,如你發現有任何顏色「瑩光筆字樣」、「白或藍油筆」等數目字或任何字樣,即代表部車“搬過零件”執過!如果賣家同你強調無碰無撞,那麼你可以無需再睇落去!


(3) 又過一關的話,接下來望一望車頭冚內相對兩對頭轆垂直位置兩條“柱”!柱頂又是鏍絲被開過有花痕的話,又增添咗你嘅懷疑,立即放棄吧!


(4) 所有喉管接駁位的“喉碼”無論水箱、引擎所出的任何一組有無分別不同款式,原廠是好容易辨認!假設“副車頭擺過”,向原廠攞配件是非常之昂貴,除非賣家捨得花一大筆金錢去執翻整部車,然後攞去放,而且車房師傅又願意肯咁大工程(點計你人工先?),執得靚而比人呃得到抵死啦!況且,駁過、燒焊過、拉直過一眼就睇得出!車房佬同公正行與及保險都叫車主Total Lost啦!所以叫你盡量唔好去車房買車就係咁解!


以上(1)-(4) 是直接影響部車的安全性,無論有一樣中咗,唔好買!


倘若(1)-(4) 又過得到,接下來就是(5) ,要求車主清起車尾廂內的雜物,揭起尾廂份地氈,你會見到後備輪呔。尾廂成個盤盡在你眼前,原廠只得一隻顏色,四圍包膠邊,原廠防水膠是一條過的!有沒有斷開咗!撞到入晒肉,尾廂揼過、補過、燒焊過、扇過灰或補過油,甚至是做過防鏽(生鏽)又是一目了然!因為,尾龍門你無辦法睇得到,一日未到上架比車房佬去睇,你是無法得知這個部位有無大撞過!


其實,仍有幾個步驟要去睇,例如打開晒所有車門,每一個司機、乘客上落車條腳踏(底盤邊),如果有拉直過,灣灣曲曲肉眼是可以分辨的。不過,作為經驗不足,而身邊又沒有可信任的朋友相助的情況下,(1)-(5) 若能順利過關,只代表下一步你可以相約賣家去車房上架睇!別落訂!亦千萬不要到賣家介紹的車房上架!求其搵間大家都唔識嘅車房Wall-in,最多只不過掉低300-500百飲茶,車房佬何樂而不為呢!上架這個動作一定要做!因為,有無漏油、條大陣、龍門架、四組避震機到期未、底盤…. 好多好多只有這個情況下用大燈照先至清清楚楚!加上再比車房佬翻望一次副車頭,買賣雙方都在陌生的情況下聽取咗車房佬說法,最後先至講價啦!


祝你購得性能良好又心儀的汽車!祝你一家安康、生活愉快。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo