自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 16-1-15 11:38 |只看該作者
喺屋企地下執到
仲細個過一毫子
1452829100014.jpg

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


2#
發表於 16-1-15 11:38 |只看該作者
古錢?
銅錢呀


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 16-1-15 11:39 |只看該作者

回覆:請問這是什麼

背面
1452829137456.jpg

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 16-1-15 12:31 |只看該作者

引用:古錢

原帖由 la_source 於 16-01-15 發表
古錢?
銅錢呀
唔知喎,我住外國,屋企又冇老人家,又冇其他人嚟過我屋企,無啦啦喺屋企執到,好驚

點評

la_source    發表於 16-1-15 12:32

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


男爵府

積分: 8366


5#
發表於 16-1-15 12:54 |只看該作者

回覆:請問這是什麼?

六帝錢。

六帝錢是由清朝的順治、康熙、雍正、乾隆、嘉慶、道光通寶,依順序合串起來的,即比五帝錢多了一枚道光通寶。

五帝錢與六帝錢不同之處在於,五帝錢主為招財也可化煞,六帝錢則為化煞。

想知多少少,上網搵 「道光通寶」或者「六帝錢」。



冬天的味道


男爵府

積分: 5277


6#
發表於 16-1-15 12:56 |只看該作者
搬入嚟冇幾耐?可能係上手住客攝喺啲窿罅度用嚟擺風水陣,閒事啫。


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 16-1-15 13:06 |只看該作者

引用:搬入嚟冇幾耐?可能係上手住客攝喺啲窿罅度

原帖由 siangsang 於 16-01-15 發表
搬入嚟冇幾耐?可能係上手住客攝喺啲窿罅度用嚟擺風水陣,閒事啫。
一手樓,搬咗入嚟年幾喇。從來冇見過呢啲嘢,頭先喺廳中間執到。仲要唔喺香港先驚

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 16-1-15 13:07 |只看該作者

引用:六帝錢。六帝錢是由清朝的順治、康熙、雍正

原帖由 mixmos 於 16-01-15 發表
六帝錢。

六帝錢是由清朝的順治、康熙、雍正、乾隆、嘉慶、道光通寶,依順序合串起來的,即比五帝錢多了一 ...
唔該曬,但真係好奇怪

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


侯爵府

積分: 21501


9#
發表於 16-1-15 13:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siangsang 於 16-01-15 發表

原帖由 medoi 於 16-01-15 發表
一手樓,搬咗入嚟年幾喇。從來冇見過呢啲嘢,頭先喺廳中間執到。仲要唔喺香港先驚

...
無啦啦係廳中間又真係驚喎


珍珠宮

積分: 31362


10#
發表於 16-1-15 13:15 |只看該作者

回覆:請問這是什麼

問下屋企人,會唔會係平安符入面跌出黎呀?


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 16-1-15 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 la_source 於 16-01-15 發表

原帖由 medoi 於 16-01-15 發表
唔知喎,我住外國,屋企又冇老人家,又冇其他人嚟過我屋企,無啦啦喺屋企執到,好驚

...
咁奇 有人跌咗$。


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 16-1-15 13:24 |只看該作者

引用:問下屋企人,會唔會係平安符入面跌出黎呀?

原帖由 Lorican 於 16-01-15 發表
問下屋企人,會唔會係平安符入面跌出黎呀?
屋企得我同老公,阿囡(未夠3歲)。老公話冇見過
最近冇人嚟過我屋企

點評

wcpcelia    發表於 16-1-15 13:43
[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 16-1-15 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 medoi 於 16-01-15 發表唔知

原帖由 ChloeMa 於 16-01-15 發表
咁奇 有人跌咗$。
唔好嚇我

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


伯爵府

積分: 15212


14#
發表於 16-1-15 13:26 |只看該作者

回覆:請問這是什麼?






子爵府

積分: 11745


15#
發表於 16-1-15 13:47 |只看該作者
我有幾個。

來源係親人過身後,出殯時喺靈堂做法事,師傳拋落地,所有有著孝服子孫要執起,師傳話d銅錢係保佑後人,仲叫我哋執多幾個。

點評

bube6218    發表於 16-1-15 14:48


大宅

積分: 2439

2018復活節勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 16-1-15 13:51 |只看該作者

引用:我有幾個。來源係親人過身後,出殯時喺靈堂

原帖由 candysandy 於 16-01-15 發表
我有幾個。

來源係親人過身後,出殯時喺靈堂做法事,師傳拋落地,所有有著孝服子孫要執起,師傳話d銅錢係 ...
但係我又唔係咁嘅原因,怕唔怕㗎

[img]http://i.imgur.com/2gI1uhm.gif[/img]


男爵府

積分: 8480


17#
發表於 16-1-15 13:53 |只看該作者

回覆:請問這是什麼?

時空錯亂⋯⋯




伯爵府

積分: 15582


18#
發表於 16-1-15 13:58 |只看該作者

回覆:請問這是什麼

會唔會有唐人黎你屋企,唔小心跌左呀?呢D保平安,無事嘅,唔好自己嚇自己


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


19#
發表於 16-1-15 14:11 |只看該作者

引用:會唔會有唐人黎你屋企,唔小心跌左呀

原帖由 casscassy 於 16-01-15 發表
會唔會有唐人黎你屋企,唔小心跌左呀?呢D保平安,無事嘅,唔好自己嚇自己

...
道光時代,係滿清呀!


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


20#
發表於 16-1-15 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 candysandy 於 16-01-15 發表

原帖由 medoi 於 16-01-15 發表
但係我又唔係咁嘅原因,怕唔怕㗎
應該唔係張保仔


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo