爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 381


1#
發表於 16-1-15 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


2#
發表於 16-1-15 15:38 |只看該作者
零件難搵, 正廠件貴,

不過零件可以網購,

車房人工就間間唔同


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 16-1-15 15:44 |只看該作者
的人問的野,都好奇怪,又唔講修理的?????只係問大家價錢.


大宅

積分: 1037


4#
發表於 16-1-15 16:58 |只看該作者
我諗樓主係諗緊買唔買依架車,
不過驚維修費貴........所以問定先...


禁止訪問

積分: 381


5#
發表於 16-1-15 17:30 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3732


6#
發表於 16-1-15 19:22 |只看該作者
好睇你壞D乜,你話壞個波箱緊係貴啦,換下水箱,偈躉膠 都是有限數。怎會問維修費幾多。


大宅

積分: 2322


7#
發表於 16-1-18 13:28 |只看該作者
本帖最後由 MonsterGary 於 16-1-18 13:37 編輯

其實旺角黑布街華X 有做Volvo零件,再唔係去英國訂都唔難。
至於香港Volvo Club至會友好似去開有一兩間轉整Volvo既車房,好似係山谷道。上fb搵吓Volvo Club就OK。
出面好多都唔鬼同你整,因為佢o地唔識搵料咋
我揸緊SAAB維修保養都無問題啦,網上英國訂料仲平過同大昌訂。


男爵府

積分: 6243


8#
發表於 16-1-18 17:37 |只看該作者
Volvo XC90 15年存貨賣41萬有抓, 維修費貴都唔係頭幾年的事(除非你好黑仔), 買咗咪揸三五年先算啦!


大宅

積分: 3732


9#
發表於 16-1-18 22:11 |只看該作者
MonsterGary 發表於 16-1-18 13:28
其實旺角黑布街華X 有做Volvo零件,再唔係去英國訂都唔難。
至於香港Volvo Club至會友好似去開有一兩間轉整 ...
請問香港有邊個SAAB車group? 我見有D 寶馬友都過左檔到 SAAB


大宅

積分: 3732


10#
發表於 16-1-18 22:13 |只看該作者
HOSOH 發表於 16-1-18 17:37
Volvo XC90 15年存貨賣41萬有抓, 維修費貴都唔係頭幾年的事(除非你好黑仔), 買咗咪揸三五年先算啦! ...
15年 轉款了, 賣41? 還是舊款?


大宅

積分: 2322


11#
發表於 16-1-19 08:45 |只看該作者
cfaye 發表於 16-1-18 22:11
請問香港有邊個SAAB車group? 我見有D 寶馬友都過左檔到 SAAB
fb搵saab club hk
有? 呢排多新人入group,我都唔知邊個打邊個。不過有幾個係玩過Volvo,轉玩SAAB


大宅

積分: 1037


12#
發表於 16-1-19 08:51 |只看該作者
楂下D特別品牌車都幾好,
唔想次次双田或双B


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 16-1-19 11:55 |只看該作者
marticmusic 發表於 16-1-15 17:30
車有番咁上下,多多少少都要整家啦。維修費先係重點呀。
呢隻車,回原廠一定貴,你想買什麼年份,幾多手,行左幾多公里,有無上大陸行,因呢隻野都有早期上大陸.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo