自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12075


1#
發表於 16-1-15 16:42 |只看該作者
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助!

長期对小孩學習沒有幫助。仲影響上小學課程。點解教育界人士要助獎壞風???

我覺得同D呃綜援厄公屋的人沒有分別。


象牙宮

積分: 227929

2024年龍年勳章


2#
發表於 16-1-15 16:46 |只看該作者

引用:學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...
學券對學生家庭無資格審查,不能同綜援相提並論


侯爵府

積分: 24367


3#
發表於 16-1-15 16:47 |只看該作者
如真有其事, 我會向學資處舉報


子爵府

積分: 12071


4#
發表於 16-1-15 16:47 |只看該作者

回覆:NBMOM 的帖子

浪費政府資源,d學校梗話好啦,收齊錢又唔洗教





雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 16-1-15 16:47 |只看該作者
呢類雙非, 好黑人憎就真


侯爵府

積分: 20051


6#
發表於 16-1-15 16:49 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

學校都甘做

係post到傾下好啦,不接受加好友同打招呼謝謝!


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


7#
發表於 16-1-15 17:04 |只看該作者

引用:學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...
父母可選擇不在港讀書。
你報得,就預咗交學費,預咗學校都有資助


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


8#
發表於 16-1-15 17:05 |只看該作者

引用:如真有其事, 我會向學資處舉報

原帖由 iris5a 於 16-01-15 發表
如真有其事, 我會向學資處舉報
父母可以決定唔申請學卷,交全費。


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


9#
發表於 16-1-15 17:07 |只看該作者

引用:學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...
唔能夠番學,點解仲要係香港報讀,霸住學位。
咁你都浪費了學位。

點評

BIGPAT    發表於 16-1-15 17:16


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 16-1-15 17:08 |只看該作者
NBMOM 發表於 16-1-15 16:42
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...

小孩在內地 定 香港 ?
只返到兩日學, 都真係會在港讀書 ?

對小孩來說真係對佢好咩 ?

只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


珍珠宮

積分: 47707


11#
發表於 16-1-15 17:16 |只看該作者
咁對父母都好有問題,
中意番就番,唔中意番就唔番,
總要一個月番得一兩日..


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 16-1-15 17:25 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

返得嗰兩日,點解仲要報讀,浪費一個學位?


伯爵府

積分: 15963


13#
發表於 16-1-15 17:32 |只看該作者

引用:學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...
制度上係返一日就合資格,所以唔係呃!應該話政府需要改善一下呢個學卷制度




珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


14#
發表於 16-1-15 17:37 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

咁學校應該話返俾家長知問題所在。
呢d雙非係衰就一定,但學校唔應做幫兇!!


公爵府

積分: 28669


15#
發表於 16-1-15 17:57 |只看該作者

回覆:幼稚園這樣是否呃錢???

Plus


伯爵府

積分: 17600


16#
發表於 16-1-15 17:58 |只看該作者

引用:學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,

原帖由 NBMOM 於 16-01-15 發表
學生在港出生,有學卷,父或母在內地生活,小孩每月未必返到學校兩日。
校長話只要返一日便可取得政府資助 ...
咁點解父母仲要報香港的學校,而唔留係大陸讀?


複式洋房

積分: 280


17#
發表於 16-1-15 18:41 |只看該作者
北區幼稚園大部分雙非都攞全額資助 雜費都唔使交 但全部非富則貴全身名牌 因為香港查唔到佢哋資產
幼稚園老師都好氣憤 可惜又冇一個制度去處理


子爵府

積分: 12075


18#
發表於 16-1-15 19:40 |只看該作者

引用:北區幼稚園大部分雙非都攞全額資助 雜費都

原帖由 BethHo 於 16-01-15 發表
北區幼稚園大部分雙非都攞全額資助 雜費都唔使交 但全部非富則貴全身名牌 因為香港查唔到佢哋資產
幼稚園 ...
嗰位校長鼓勵嗰類家長報讀。講到明5使俾$。
我覺得校長好想要Y政府批$$而不用心教學!


複式洋房

積分: 485


19#
發表於 16-1-15 19:59 |只看該作者

回覆:NBMOM 的帖子

無法啦,你1個月返1日,老師都要出糧架,留個位比你


複式洋房

積分: 485


20#
發表於 16-1-15 20:01 |只看該作者

回覆:ricter 的帖子

其實個細佬返大陸讀啦,攪咁多野


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo