爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 387


1#
發表於 16-1-13 01:38 |只看該作者
如果。請問有無C6有電工C牌呀?
[img]http://www.baby-kingdom.com/static/image/common/mobile_v1.gif[/img]


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 16-1-13 11:51 |只看該作者
咩事呀! 我有C及H電牌.


複式洋房

積分: 387


3#
發表於 16-1-13 22:18 |只看該作者
HOSOH 發表於 16-1-13 11:51
咩事呀! 我有C及H電牌.
你知點樣申請電工C牌嗎?


男爵府

積分: 6243


4#
發表於 16-1-14 20:03 |只看該作者
我係政府學徒出身, 80年代電工開始發牌時, E&M就一律出C及H比全部有工作須要的公務員及兩電員工. 現時要求可以問E&M.


複式洋房

積分: 387


5#
發表於 16-1-15 15:23 |只看該作者
HOSOH 發表於 16-1-14 20:03
我係政府學徒出身, 80年代電工開始發牌時, E&M就一律出C及H比全部有工作須要的公務員及兩電員工. 現時要求 ...

我有問過, 佢地話一定要跟個c牌一段時間(跟師夫)先可以申請...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo