爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 15


1#
發表於 16-1-15 17:55 |只看該作者
想問各位大大,有無做緊以上其中1個?如果新手做無客底咁做,搵唔搵到食?謝謝各位
講多小小,本人返緊 office 搵萬零蚊到


禁止訪問

積分: 689

畀面勳章


2#
發表於 16-1-16 00:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 15


3#
發表於 16-1-16 01:06 |只看該作者

引用:非常難做,除非你唔洗供車

原帖由 Sandyauyeung 於 16-01-16 發表
非常難做,除非你唔洗供車
thx for your sharing


複式洋房

積分: 305


4#
發表於 16-1-16 10:30 |只看該作者
呢幾個唔係就咁等order咩?好似唔需要客底喎,反而係可以儲客底
但聽講真係非常難做,識人日日做足十幾個鐘一個月先揾到萬幾至兩萬幾一個月,仲係唔駛供車個隻


禁止訪問

積分: 689

畀面勳章


5#
發表於 16-1-16 20:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 16-1-16 22:36 |只看該作者
gogo非常難做, 吾好諗住勤力就搵到食, 有司機開10個鐘都係搵400-500蚊, 仲未減油錢。完全無客底只靠GOGO死得, 有司機3個月就賣車。


別墅

積分: 890


7#
發表於 16-1-16 23:52 |只看該作者

回覆樓主:

仲諗uber?之前被拉果7個uber司機下星期五就要上法庭
講真以而家嘅法例應該告得入,政府點都要保障的士司機,如果唔係仲點會有人俾幾千蚊考的士牌揸的士?


大宅

積分: 1378


8#
發表於 16-1-18 01:15 |只看該作者

引用:想問各位大大,有無做緊以上其中1個?如果新

原帖由 edd0405 於 16-01-15 發表
想問各位大大,有無做緊以上其中1個?如果新手做無客底咁做,搵唔搵到食?謝謝各位
講多小小,本人返緊 office ...
楂的士好似易搵生客又唔犯法好d wo




民房

積分: 15


9#
發表於 16-1-18 09:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 edd0405 於 16-01-15 發表想

原帖由 Roykt 於 16-01-18 發表
楂的士好似易搵生客又唔犯法好d wo
謝謝各位回覆,不過揸的士好睇經濟環境


伯爵府

積分: 19487


10#
發表於 16-1-18 09:59 |只看該作者
edd0405 發表於 16-1-18 09:13
謝謝各位回覆,不過揸的士好睇經濟環境
咁唔通你以為呢D唔靠經濟環境??


民房

積分: 15


11#
發表於 16-1-18 11:23 |只看該作者

回覆:uber easyvan gogovan

唔係咁嘅意思,我意思係依家的士都唔係十分之好做,不過收入就應該會穩定d,因為我啱啱有小朋友出世,再加上有個啱啱入小學,想有多小小私人時間,可以睇下佢地,但都多謝各位意見


伯爵府

積分: 15970


12#
發表於 16-1-18 12:15 |只看該作者
其實做咩都睇自己,渣van仔都唔係咁灰,我識二個初做點都過仟,睇下你係咪有心做


民房

積分: 15


13#
發表於 16-1-18 12:52 |只看該作者

引用:其實做咩都睇自己,渣van仔都唔係咁灰,我

原帖由 thomas_so33 於 16-01-18 發表
其實做咩都睇自己,渣van仔都唔係咁灰,我識二個初做點都過仟,睇下你係咪有心做 ...



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo