自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


1#
發表於 08-9-11 14:20 |只看該作者
以前去過幾次,不過唔識路所以來來去去都係去番果d地方呀~
好想試下捐窿捐罅

請介紹下呀~


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 08-9-11 15:15 |只看該作者
原文章由 bowling2004 於 08-9-11 14:20 發表
以前去過幾次,不過唔識路所以來來去去都係去番果d地方呀~
好想試下捐窿捐罅

請介紹下呀~


有冇食過峰景餐廳。。。佢果度d水蟹粥同米通魚球好好味~係乙水仔搭taxi去廿幾蚊到啦....(唔o係官也街o架)

地址 : 氹仔蘇利安圓形地(舊大橋膫望台)


電話 : 2881 1845/ 2881 2398


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23704

仲有坤記葡國菜....夠地道+平靚正

地址 : 中區水坑尾街264號地下


電話 : 2835 5460

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=24319

[ 本文章最後由 蘇樂B 於 08-9-11 15:23 編輯 ]


大宅

積分: 3206


3#
發表於 08-9-11 16:18 |只看該作者
原文章由 bowling2004 於 08-9-11 14:20 發表
以前去過幾次,不過唔識路所以來來去去都係去番果d地方呀~
好想試下捐窿捐罅

請介紹下呀~


我從澳門來香港已多年 , 每年暑假都會同個囡返去外家住下 , 去掃下街邊咁 (週街搵野食) 懷念下小時侯的生活光景, 如果您喜歡捐窿捐罅 , 何不攞住地圖自由行, 行到邊食到邊 , 澳門人一般都好 NICE, 佢地一般都係比較和善 , 如果問路都會好熱心答您 , 但您不要問我邊間酒店自助餐好食 , 因我對自助餐冇興趣 , 如果您有其他問題問我 , 我都可以儘量答您(如果我知的話)。


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-9-11 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27971


5#
發表於 08-9-11 17:51 |只看該作者
食葡菜, 上星期去了媽閣廟附近的"海灣餐廳", 地方好企理, 食物又好, 白雪仙都去食, 大約$200一位。

去三盞燈食緬甸食品, 魚湯粉好有特色, $1x碗。
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


6#
發表於 08-9-11 17:57 |只看該作者
關閘附近。。。台山水佬榮!食花甲蟹煲
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


子爵府

積分: 11304


7#
發表於 08-9-11 23:06 |只看該作者
我只想講誠昌的蟹粥不及以前


複式洋房

積分: 370


8#
發表於 08-9-11 23:20 |只看該作者
如小食你可去爛鬼樓好出名o個間豆腐花舖, 真係平靚五, 就算凍豆腐花都滑到流.


子爵府

積分: 12210


9#
發表於 08-9-12 00:09 |只看該作者
原文章由 rplyan 於 08-9-11 23:20 發表
如小食你可去爛鬼樓好出名o個間豆腐花舖, 真係平靚五, 就算凍豆腐花都滑到流.


請問有無詳細地址呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo