爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 219


1#
發表於 16-1-15 18:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3732


2#
發表於 16-1-15 21:07 |只看該作者
我永遠覺得 路面經驗咁少 而走去外地自駕 是很危險的事。


男爵府

積分: 5033


3#
發表於 16-1-16 12:17 |只看該作者

引用:難嗎?在香港只假日出車。謝謝!

原帖由 ngaiks 於 16-01-15 發表
難嗎?在香港只假日出車。謝謝!
算啦!去旅行安全啲好。



[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


禁止訪問

積分: 4002


4#
發表於 16-1-16 14:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 383


5#
發表於 16-1-16 14:22 |只看該作者

引用:我永遠覺得 路面經驗咁少 而走去外地自駕

原帖由 cfaye 於 16-01-15 發表
我永遠覺得 路面經驗咁少 而走去外地自駕 是很危險的事。
其實係,路面經驗真係好緊要。


禁止訪問

積分: 93097


6#
發表於 16-1-16 14:22 |只看該作者

回覆:請教-想4月P牌滿後台中自駕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3732


7#
發表於 16-1-16 15:04 |只看該作者
本帖最後由 cfaye 於 16-1-16 15:11 編輯

真心說 自己獨自旅行風險自己承擔, 最怕一家大細 或老婆,女朋友跟你一齊, 她們的生命就是掌握在你兩隻手上,你負擔得起嗎?不要高估自己的能力, 就算你好有信心,出到外面,點都要打翻個折,尤其是台灣跟香港路面情怳很不同。


禁止訪問

積分: 1374


8#
發表於 16-1-16 15:07 |只看該作者

回覆:請教-想4月P牌滿後台中自駕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27235

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 16-1-17 12:13 |只看該作者
回覆 ngaiks 的帖子

完全吾讚成剛轉牌就係台灣自駕,台灣km左馬太已經難適應,如果上清境,好多山路,隔離就係懸崖,好危險。。真係請司機包車安全好多。。如果真想試自駕遊,可以先試沖繩就安全易渣,都係右馬太,容易適應。。


伯爵府

積分: 19487


10#
發表於 16-1-18 10:07 |只看該作者
真心覺得左右軚問題不大,路口小心D就得,好快適應。

來往城市之間,或宜蘭等平地大路無問題,山中路就轉到昏,唔好以為一個鐘跑到六七十公里,要預鬆好多,千祈唔好趕,唔好勉強。


男爵府

積分: 6243


11#
發表於 16-1-18 13:24 |只看該作者
我自己在香港同日本都有車過去廿幾年都差不多日日揸, 大約有50幾萬公里路面經驗. 外地自駕遊咪同大份香港人一樣由日本開始, 到澳洲/美加/泰國/汶來/沙地/德國入去到莫斯科最后回到法國揸咗45日等等, 去到兩年前開始以臨時入境揸自已架車由香港直上廣東各地遊玩. 其實台灣我都好想一試, 身邊也有幾個朋友有在台灣自駕遊, 但我太太一直唔比我在台灣揸車, 可能因佢一位好友的女朋友在結婚前一個月在回台中老家時交通意外死去有關.


複式洋房

積分: 149


12#
發表於 16-1-18 15:55 |只看該作者

回覆:請教-想4月P牌滿後台中自駕

1. 左肽最緊要小心入錯線
2.停燈前面一般有機車(電單車)等待區,要讓機車先行
3. 導航時,小心高架路出口不一定在右邊
4. 高速上面有機會拍跟車太貼
5. 如果行台九線去東岸(花蓮,宜蘭果邊),山路上入灣一定要慢,因為會有好多大卡車。晚上行依條路最好找到一部大巴在前面同你開路
6. 高速上面有試線系劃左做“高乘載”專用(HOV),車內要3人以上先可以行
7. 假日東西向高速可能會限流量。要留意電路牌


複式洋房

積分: 355


13#
發表於 16-1-21 09:33 |只看該作者
台中果邊, 一係市中心, 機車加埋地下唔清唔楚既線, 新牌唔係咁容易應付.

如果過清境, 山路單線雙程, 仲有可能大霧, 都唔係簡單. 可以在香港深淺赤石渣車試下, 如果渣到蟻爬咁既就唔好啦.

真係要渣, 就買最重果隻保險吧.


大宅

積分: 4772


14#
發表於 16-1-22 15:06 |只看該作者
之前去台中租車同包車差唔多價錢...咁一定揀包車啦...點解要租呢...


禁止訪問

積分: 7557


15#
發表於 16-1-22 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1726


16#
發表於 16-1-26 10:57 |只看該作者
去幾次飛鵝山先好去清境!


侯爵府

積分: 23798


17#
發表於 16-1-26 20:14 |只看該作者

回覆:請教-想4月P牌滿後台中自駕

台中交通好混亂,真係同大陸差唔多。




大宅

積分: 1129


18#
發表於 16-1-28 08:43 |只看該作者
保險最緊要,重要記熟路標,
重要適應車款,同行最好有2位車手,
朋友試過一次食完野all都腳仔軟,好彩有朋友一起揸,
可以繼續如下行程


禁止訪問

積分: 1142


19#
發表於 16-1-29 00:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo