可否食魚生及蟹? 我餵人奶到而家13個月都一直冇食魚生,蟹有食,但都係BB成6個月大先開始有食,每次都係食好少。我未有BB之前係日本菜同seafood 嘅超級fans,但為咗BB都冇食成幾年啦(我大仔2歲半,由開始陀第一個BB時已戒食)。
可否染頭髮? 我由開始陀第一個BB時已冇染過,因為醫生話D化學物質會經由皮膚入血,再俾BB吸收,所以我選擇唔染,而家真係好多白頭髮,唯有等細B戒奶後先再染。
可否做負離子/電髮? 負離子唔知,我都冇做開。但電髮同染髮一樣,醫生都唔主張,咁我都好耐冇電,都係等細B戒奶之後先啦。我連剪頭髮都少去,因為有兩個B太忙,剪髮有時要等好耐,我試過成18個月未剪過,好彩我係長頭髮,一隻髮夾走天涯。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。